Oscarke Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Goedemorgen,Vandaag moet het gebeuren, de antabuse zit erin dus drinken kan ik niet, een beetje sporten om de moraal wat op te krikken : wordt vervolgd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Oscar Het komt wel goed vandaag. De eerste dag is altijd de moeilijkste.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 ben zo verdrietig...weet het even niet meerzulke gemengde gevoelens denk dat het afscheid nemen wordt van 22 jaar relatiemaar dat is zo moeilijk en kan ik het allemaal wel alleenvragen vragen denken denken..gek worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Snoepje...veel sterkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Oscar: we moeten ergens beginnen, makkelijk is het niet zeker niet in het begin maar geloof me je krijgt je leven terug, het leven die voor je bedoel was, volle ontplooien van jouw potentieel als een prachtige mens...ga er voor...ik wens je veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Oscar geweldig joh, en nu maar veel op het frum komen zodat je dingen kunt delen.Probeer je rotgevoelens zo goed mogelijk op te schrijven dan moet je er ook bij stil staan en verwerk je op dat moment.Snoepie Snoepie lieverd, van de week schreef je dat je een 22 jarige relatie niet zo maar op kunt schrijven, maar je zou het in het kort toch kunnen proberen. Dan deel je en ik weet uit ervaring dat dat oplucht. Desnoods maak je een apart draadje aan waarin je het beschrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Borretje! . Poets je tanden!!Hoe is het zo ver gekomen Snoepje? Ging het dan al een tijdje niet zo goed? Ik heb vast weer een deel gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Goedemorgen allemaal, sorry, gisteren geen tijd meer om te reagerenmaar bedankt voor alle felicitaties. Gewoon droog gehouden, was geen probleem,kreeg zelfs mijn broertje aan de bavaria malt:)Nu oppassen op de kleindochter, stond om 07:15 al voor de deurdus handen vol vanmorgen, maar wel onwijs gezellig:)(en idd ik ben van 1972;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Snoepje denk aan je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Snoepje ((((:heart;))))goeiemorgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Wat valt er aan uit te leggen Bor? De eerste dag zal de moeilijkste zijn. Punt uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Ik denk dat voor iedereen anders is....maar moelijk of niet moeilijk we moeten beginnen bij het begin...en bij ons (of tenminste meestal van ons) is stoppen met drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Goooede gewoone dinsdagmorgen allemaal:D@Snoepje Max.....jeeeeetje wat een jonge opa ben jij zeg!! COOL!!Eks is al op pad met de kids en ik......ik werd net wakker in een LEEG huis!!Geen 4(jaja Fleur,nog meer hihi) gillende kids,iedereen weg!!!Papa heeft alles geregeld vanmorgen en ik heb echt NIKS gehoord Wel heerlijk rustig wakker worden zo I LIKE!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Nou borretje..Ik kan moeilijk zeggen tegen Oscar 'Hey vandaag wordt het een makkie kerel'. Na een tijdje wordt het pas zwaar. Hij nam de pil juist en dat was al een strijd. Ik heb dan persoonlijk niet de behoefte om verder te gaan voor hem dan vandaag. Ha die max..ben je net zou jong als ik Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 FLEUUUURRRRRR:angry: GA AANT WERK!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Het heeft niets met eerlijk te maken borretje.Dat ben ik namelijk zo goed als altijd. Ik hoef niet te verklaren waarom ik Oscar een hart onder de riem wil steken door te zeggen dat vandaag de moeilijkste dag zal zijn en het voor hem morgen vast beter is. Niemand valt daarover of springt daar op buiten jij.Vind ik onnodig en vreselijk irritant.En nu ga ik inderdaad aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Oh ja...voor ik het vergeet Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Bedankt allemaal !Snoepje, ik voel met je mee, kop op ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Loop al een paar dagen rond met onrustige gevoelens,nu ik zover ben gekomen begin ik steeds vaker te denken dat ik wel weer een sociale drinker kan gaan worden:angry:Het is me nu toch ook gelukt denk ik dan,kan dus best normaal met drank omgaan De trek vliegt soms op de meest onverwachte momenten om m,n oren,eigenlijk heb ik daar al een aantal weken totaal geen last van gehad en nu ineens dubbel lijkt wel.Wordt er niet gezelliger op tegen manlief en kids ook.En toch weet ik wel dat ik niet terug wil naar waar ik vandaan kwam,ik ben al zover gekomen maar dat geknaaggggggggg..............................GGGRRRRRRRRR!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 YajalaMijn vriendin is 12 jaar ouder en heeft een dochter en die heeft een dochtertje van 2jr en 2 maanden,vandaar.maar mij noemen ze gewoon opa:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Yajala toch....het leven met de gedachte dat HET weer kan....vrij logisch...ik heb dat ook eens gedacht, na anderhalf jaar niet gedronken te hebben...dat eentje zou geen kwaad kunnen....en daarom durf ik het nu nog steeds niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Cool Max,ik ben een jaartje jonger dan jij maar kan me nog niet voorstellen oma te zijn hihi!Zit zelf nog in de kleintjes!!Wel genieten dat kleine grut he,mooie afleiding ook;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Niet doen yajala zou ik zeggen.Alles is ook begonnen met "sociaal drinken"......Geef het de tijd, negeer de gevoelens zoals je deed toen je stopteen waarschijnlijk verdwijnd het wel weer.En stap anders (ne als ik gisteren) een kroeg in op een tijdstipwaarop iedereen al behoorlijk ver heen is, kijk eens goed om je heen en vraag je af of je het risico wil nemen om vansociaal drinker hierin terug zou willen vallen.Tuurlijk wil je dat niet maar zou je het risico willen nemen...??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 @Niwi,typisch geval van een dom blondje hier!Weet het ook donders goed,en toch........blijft dat aanvaarden soms zoooooooo verschrikkelijk moeilijk!! GGRRRRR.Waarom anderen wel?? en ik niet??Ach antwoord is ook wel simpel,omdat anderen er wel mee om kunnen gaan en ik na 1 glas voor een hele fles ga en ook voor een 2e.Verbaast me dat na een half jaar droogstaan ik ineens weer van die gevoelens krijg,moet toch wel beter weten nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Nu eerst onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden