Spring naar bijdragen

Zaterdag 21-05-2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Good heavens, zeker nationale uitslaapdag hier?
Mooi, ik heb inmiddels een giga pot koffie en giga pot thee staan hier voor jullie...
cola en jus staan lekker koud in de koelkast...
OPSTAAN LUILAKKEN.... tis hartstikke mooi weer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morninkjes kanjers.

Als het goed is, is vandaag mijn tuin klaar. We moeten een hele mooie spar gaan verzetten. Die heb ik ooit gekregen van een dochter van J. Ze had die als kerstboom gekocht en wilde hem weggooien. die heb ik dus meegenomen, de top eruit gehaald omdat die beschadigd was en nu is het een prachtboom geworden.
Verder word er grint gestort. Als ik niet mee hoef te helpen, ga ik vandaag de rand metselen, dan kan morgen de kleine zuiveringsvijver gevuld worden en is de vijver klaar.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bolletje wat heerlijk! Nu ik tuin als hobby heb, schrik ik er toch wel van wat alles kost :o,
maar het is wel leuk! bij mij is het terras nu klaar, vandaag wordt (als het goed is, want er is nog niemand :wacko: sta ik eens vroeg op) mijn schuur geschuurd, en wellicht morgen in de verf gezet? goh alleen dat al zou zo opknappen, zie nu allemaal leuke tuinideeen, vroeger nooit mee bezig geweest, (drank) ,las dat haasje een jacuzzi had , dat lijkt mij ook wel wat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning :)

Jij ze werkbeestje bolletje. Ik word al moe als ik het lees :). Nee hoor...ben gewoon lui.
Wou dat ik beter geslapen had. Stond er vannacht een meid te kelen in de straat. Jeesus!! Ze is wel drie keer de straat op en af gegaan en maar roepen om één of andere meid.
Eerst dacht ik hou je kop!! Daarna hoopte ik dat er niet ergs was gebeurd maar tegen de tijd dat ik wou rechtstaan was het lawaai verdwenen.
De buurvrouw kan ik ook iets aandoen. Elke zaterdagochtend stofzuigen om acht uur!! Moet dat nu????

Ah is Niwi jarig?? :D. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag woestijnrat :D : lips;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi GEFELICITEERD!
Een slinger voor aan je plafond, het zal lekker vol hangen straks;)
:musicnote::present:B):moon::):present::rose::musicnote::D:present::musicnote::present:B):moon::):present::rose::musicnote::D:present::musicnote::present:B):moon::):present::rose::musicnote::D:present::musicnote::present:B):moon::):present::rose::musicnote::D:present:
Maak er een mooie dag van!

En verders goedemorgen iedereen, het beloofd een zalige dag te worden. Helaas kan ik niet in het zonnetje zitten vandaag, ik moet werken. Maar de meeste van jullie wel, dus geniet ervan!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja maar ja probleem is dat ik niet echt een klant ben, het is een familielid van me, die komt helpen, maakt het toch wat lastiger, dan zijn mijn gedachten weer, ''ik mag al blij zijn dat.....''

ja ja daar moet ik ook nog aan werken ;)
ben ermee bezig :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D:musicnote::):heart::D:musicnote::):heart::D:musicnote::):heart::D:musicnote::):heart::D:musicnote::):heart::D:musicnote::):heart::D:musicnote::):heart::D:musicnote::):heart::D
Had ik weer helemaal overheen gelezen.... sorry NIWI, maar de felicitaties zijn er niet minder gemeend door.. van harte :sun:.
Was leuk geprobeerd Sowhat, maar geen ontbijt te bekennen vanmorgen hoor ;)

Zo, en nu ga ik weer aan de slag....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...