Susana Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Goedemorgen lieve mensen....niemand wakker?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Goedemorgen,ja hoor, al een uur, ik had niet goed gekekenen dacht dat het al een uur later was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Goeiemorgen Susan en Tine.. wat een mooie dag beloofd het weer te worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 21 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Goedemorgen Albertina en Yvonne...Het wordt zeker een mooie dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Good heavens, zeker nationale uitslaapdag hier? Mooi, ik heb inmiddels een giga pot koffie en giga pot thee staan hier voor jullie... cola en jus staan lekker koud in de koelkast... OPSTAAN LUILAKKEN.... tis hartstikke mooi weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 goedemorgen, nog niet wakker, postte op het verkeerde draadje veels te vroeg nog voor mij, maar wat heerlijk dat ik nuchter ben nu is er al koffie? ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Morninkjes kanjers.Als het goed is, is vandaag mijn tuin klaar. We moeten een hele mooie spar gaan verzetten. Die heb ik ooit gekregen van een dochter van J. Ze had die als kerstboom gekocht en wilde hem weggooien. die heb ik dus meegenomen, de top eruit gehaald omdat die beschadigd was en nu is het een prachtboom geworden.Verder word er grint gestort. Als ik niet mee hoef te helpen, ga ik vandaag de rand metselen, dan kan morgen de kleine zuiveringsvijver gevuld worden en is de vijver klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Goedemorgen Bolletje wat heerlijk! Nu ik tuin als hobby heb, schrik ik er toch wel van wat alles kost ,maar het is wel leuk! bij mij is het terras nu klaar, vandaag wordt (als het goed is, want er is nog niemand sta ik eens vroeg op) mijn schuur geschuurd, en wellicht morgen in de verf gezet? goh alleen dat al zou zo opknappen, zie nu allemaal leuke tuinideeen, vroeger nooit mee bezig geweest, (drank) ,las dat haasje een jacuzzi had , dat lijkt mij ook wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 met een groot glas limonade in de jacuzzi als visualiseren echt helpt, dan staat ie er morgen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Morning Jij ze werkbeestje bolletje. Ik word al moe als ik het lees . Nee hoor...ben gewoon lui.Wou dat ik beter geslapen had. Stond er vannacht een meid te kelen in de straat. Jeesus!! Ze is wel drie keer de straat op en af gegaan en maar roepen om één of andere meid. Eerst dacht ik hou je kop!! Daarna hoopte ik dat er niet ergs was gebeurd maar tegen de tijd dat ik wou rechtstaan was het lawaai verdwenen.De buurvrouw kan ik ook iets aandoen. Elke zaterdagochtend stofzuigen om acht uur!! Moet dat nu????Ah is Niwi jarig?? . Van harte gefeliciteerd met je verjaardag woestijnrat : lips; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Goedemorgen:DEen lekkere bak koffie.Waar is de taart van Niwi !!!:musicnote::musicnote:Gefeliciteerd lieve woestijnvos !!! :musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Rekel van harte kerel Zo de tuinman is gearriveerd, dus weer hard werken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Niwi, van harte gefeliciteerd maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 mijn ''tuinmannetje'' is nog steeds niet gearriveerd en dan ben ik weer zo iemand die niet durft te bellen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Niwi GEFELICITEERD!Een slinger voor aan je plafond, het zal lekker vol hangen straks;):present::present::present::present::present::present::present::present:Maak er een mooie dag van!En verders goedemorgen iedereen, het beloofd een zalige dag te worden. Helaas kan ik niet in het zonnetje zitten vandaag, ik moet werken. Maar de meeste van jullie wel, dus geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Bellen die handel Gaby . Een uur is een uur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Goeiemorgen mensen:rose:netje gelukkig weer aanwezig.Even lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 over 5 minuten ga ik bellen, begin ernstig aan mezelf te twijfelen of ik nu 8 of 9 uur had afgesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Werk ze dan in de tuin Bolletje!Het is wat met die tuinmannen en tuinplannen...Gaby, bellen joh! Klant is koning! Maar zou het zelf ook lastig vinden hoor:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Moet nu weg, duty calls:o Koffie wegklokken en snel op mijn fiets stappen...Fijne droge dag iedereen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 ja maar ja probleem is dat ik niet echt een klant ben, het is een familielid van me, die komt helpen, maakt het toch wat lastiger, dan zijn mijn gedachten weer, ''ik mag al blij zijn dat.....''ja ja daar moet ik ook nog aan werken ben ermee bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Als het een familielid was zou ik zekers bellen . Ik voel nauwelijks schaamte op dat vlak...kan ik beter eens overhevelen naar andere vlakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 daar gaaaaaaaaaan we weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:Had ik weer helemaal overheen gelezen.... sorry NIWI, maar de felicitaties zijn er niet minder gemeend door.. van harte . Was leuk geprobeerd Sowhat, maar geen ontbijt te bekennen vanmorgen hoor Zo, en nu ga ik weer aan de slag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 niwi van harte:heart:en hoeveel jaartjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden