PROUD2BME Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Heeee Eks:heart:jij ook een fijne dag,lopen zal niet zijn als anders....doggie mag niet mee door zeeer gevaarlijke blauwalg hier bij het water.Er zijn al 4 honden overleden hier en alles is afgezet.Jammer....ze vind het juist zo fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Goedemorgen allemaal,dagje/ochtend shoppen dus zo weer weg.Iedereen een hele mooie en droge dag gewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Goede morgen samen,Vandaag maand 2 achter mijn naam gezet.Eigenlijk is het me makkelijk af gegaan.Gisteren mijn afscheid gehad bij mijn werkgever en maandag ga ik nieuw avontuur beginnen.Het ziet er allemaal goed uit.Wat een van de grote voordelen is zonder alcohol, is dat ik een stuk rustiger ben van binnen. Ik zie alles een stuk beter en mijn planningen lopen een stuk makkelijker.Iedereen aan te raden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Dappere, mooi dat het je zo goed af gaat. proficiat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Heee Dappere,gefeliciteerd zeg!2 maanden,mag je trots op zijn hoor!Je gaat goed,doorgaan nu he!!Fijn dat je leven zo,n positieve wending heeft gekregen!Voor jou een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Goeie zonnige morgen maar weer mensenhet is er maar één dus buit m helemaal uit, zou ik zeggen!Dappere::light::moon::musicnote::light::moon::musicnote::light::moon::light::moon::musicnote::light::moon::musicnote::light::moon:van harte met je 2 maandenen dat de volgende je net zo makkelijk af mogen gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Goede zonnige morgen terug Jane!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 heerlijk he Ya,ik probeer alles vandaag zo aan te passendat ik nog lekker naar het strand kan, maarhet lukt nog niet ergmanipulerenkun je leren,toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 je maakt me jaloers met je strand!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 ik ben er nog niet hoor Yazoon zou komen etenen die reageert maar niet op zijn mailsgewetenconflict dusmaar ik geef het nog niet op hoorde motivatie-lat ligt hoog!fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 ppppfff had ook conflict met zoonlief vanmorgen,moet nog erg wennen aan de puberteit hoor! haha!En hijzelf ook...het arme kind heeft het zo moeilijk met zichzelf!!Hier helaas geen strand vandaag,alles afgezet door die blauwalg hier!Jammer,was lekker geweest voor de kids en doggie en mama natuurlijk he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Mooi gegeschreven Bor:heart:Fijn dat je erop terugkomt en het zelf nu ook anders kan zien!Chapeau meis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Dank voor je verhaal Bor. Mooi!Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Wat fijn dat je alle reacties nu kunt uitleggen als betrokkenheid bij jou.Veel liefs,Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 ik ben er vandoor jongens!fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Ik mag hier niet zijn maar ik zeg Jeeses.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 De lijn is erg dunOnze verleider slaapt nooitOndanks alles vast/volhouden loont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: Hannah1Wat nu weer Fleur... Excuseer?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Zo gek is dat niet Bor, Ik heb alleen maar bedacht een keer te gaan drinken en dacht toen hoe dat zou gaan. Ik weet het echt niet. En die onzekerheid in combinatie met de wetenschap dat je het beter niet kan doen maakte me er ook bang van. Door de stap naar stoppen gezet te hebben is onbezorgd drinken er niet meer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: Hannah1quote die andere ook ff dan fleur. Je had gisteren nog beloofd en elke week eigenlijk dat je niet meer in de baas zijn tijd zou reageren, maar alleen stiekum lezen. lukt niet zo goed hé. Iemand kan zich vlug herpakken op 4 minuten Hannah. Moet je je hoofd niet over breken hoor..Er zijn nu eenmaal onderwerpen waar ik niet van kan afblijven..shame on me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 "Niet reageren is erger"Hannah hoezo? Als ik niet wil reageren reageer ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Maar je hebt ergens een punt. Ik zeg A maar niet B..Zal voor later worden of misschien helemaal niet Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Goedemorgen allemaal,Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer.Ik ben druk aann het ""huishouden"" .Wil alleen niet zo vlotten.Zo maar even naar de markt.@Jaap: las laatst dat je het toch wat lastiger kreeg?Hoe is het nu?Bij mij wisselend.Ik zou nodig eens naar tuindraadje moeten, maar mijn hoofd zit wat vol.Wil eerst andere dingen afhebbenToedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Joie: wens je toe dat je er volop van kunt genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 mogge allemaal...keuken is aan kant...rondje hondje is gedaan...alleen nog wat koetelen in de huiskamer.dan ben ik klaar voordat de zon op mijn balkon draait... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden