Susana Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Goedemorgen lieve mensen, hier klaar om te sporten, vroeger dan normaal want straks moet ik naar school...nog paar weken en ben ik klaar met de derde jaar...ik zie jullie straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Goedemorgen Susana Ik ben vroeg omdat dochter om 5.30 uur wordt opgehaald. Ze gaat met schoolreis naar Praag. Ze komt donderdag (Hemelvaartsdag) weer terug. Ze heeft er reuze zin in. En ik ook Gisteren zijn we vroeg naar bed gegaan. Het was nog licht toen ik ging slapen en nu is het ook al weer licht.Nou, Yvonne slaapt wat uit dus ik heb zelf maar een senseootje gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 28 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Tatum...lk begrijp het ....dan heb je meer tijd voor jezelf...die van me zijn nog klein dus nog even wachten...hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Ja, ik geniet er inderdaad van dat ik langzamerhand iets meer vrijheid krijg. Ik heb 15 jaar (bijna 16) alleen voor dochter gezorgd. Geen weekenden vrij, geen vakanties tussendoor. Geen vader om zorgen mee te delen. Maar toch ben ik trots op de dame die ze aan het worden is.En koester ze maar Susana, nu ze nog klein zijn. De tijd gaat zo enorm snel voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Goeie morgen susan en Tatum... Koffie staat hier door te lopen... Tatum, dochter is inmiddels vertrokken voor een paar giga dagen dus...En jouw vrije dagen zijn ook begonnen... Heerlijk hoor, geniet er van. .Lekker dingen die zij niet lekker vindt en zo... En inderdaad ... het gaat zoooooooo snel... Die van mij zijn dan ook al weer een paar jaar oucer... Maar al die jaren zijn voorbijgevlogen lijkt het wel.Samen een straat oversteken met een klein mollig hanjdje met peutervet in mijn hand .... het lijkt nog maar een paar weken geleden.. zo, en nu eerst een bakske... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 goede morgen allemaal. yvonne doe mij maar een bakkie voor onderweg.maak er een mooie dag van allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Jeetje Igor, moet je al weer zo vroeg aan de slag??? Pffff. hoop dat je het snel wat rustiger gaat krijgen hoor ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Goedemorgen ik ga er een heerlijke dag van maken. Ik voel gewoon dat het goed komt. En jullie ook een fijne dag gewenst. Zo alweer uitgelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Hm, ook goeiemorgen jaap, maar aangezien je al weer uitgelogd bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Hm, stil ochtendje hier ... ik zit gewoon te kletsen tegen mensen die draaideurneigingen hebben: naar binnen lopen en er gelijk met dezelfde vaart weer uit geloof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Goeie morgen lieve kanjers,Ik heb zo dienst dus wens iedereen een hele fijne dag, en kijk uit met oversteken hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Sta sinds lange tijd weer eens op de 1e pagina, zal wel komen omdat het zaterdag is;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 En nog drie keer op rij ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 goedemorgen frummers.....volgens de teller, vandaag: 8500 dagen niet gedronken...en 130 dagen niet gerookt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 good murning Bolletje , Max en Niwi... Ik zal heeeeeel goed uitkijken met oversteken hoor Bol... doe ik altijd al want ik ben een angsthaas Lekker he Max, vroeg uit de veren??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Petje af niwi!!!, wilde dat ik zo ver was, maar ja, dag voor dag he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Petje af Niwi.... Denk dat je je onderschrift onderhand kunt aanpassen.... want wat ga je doen met al dat geld dat je uitspaart door niet te roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 zoals je zelf zegt, Max...dag per dag...wat er ook gebeurt....gewoon stug volhouden....die verrotte drank lost toch niks op...hooguit wat hersencellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Inderdaad yvonne,komt de laatste weken door de librium dat ik ook zoGoed slaap, ben wel aan het afbouwen trouwens.Zit nu op 35mg p.d. (begon op 75).Wilde ik gisteravond de laatste nemen zie ik ineens datik de hele dag nog niets genomen had, gewoon vergeten,en nergens last van gehad.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 nog geen idee, Yvonne...misschien een gulle gift aan de noodlijdende tabaksindustrie ??...of toch maar niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Nu eerst met de hond uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Max, dat klinkt goed, gewoon goed. heerlijk Hihi Niwi... laat die gift maar zitten hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Good heavens... wat een slapers hier... Mooi, ik ga even aan de slag ... Koffie staat in de warmhoudkan.. Thee ook ( maar dan in een andere ) , cola, jus en smoothies in de koelkast. See you..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Goedemorgen,het is inderdaad stil hier.Iedereen nog op één oor?Het weer ziet er aardig uit als ik zo naar buiten kijk.Helaas ben ik ontzetten verkouden,hopelijk wordt het geen griep.Ik voel mii ontzettend brak, spierpijn en een zwaarhoofd.Eerst maar eens even koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden