Spring naar bijdragen

Woensdag 1 juni 2011


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

Ik heb vrijdag dienst Mup., maar rijd met iemand waarbij ik het altijd druk heb. Hij zit nooit stil, is altijd met van alles bezig en anders gaan we gewoon zijn honden uitlaten, en ik pak dan een lekker bakkie gezellig met zijn vrouw. We hebben altijd zo'n hoop plezier. Das fijn werken, zo.

Priemetje, kanjer van me.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mupke en Bolletje:
hier een bloempje uit de tuin voor jullie!
:present:
Mupke: maak er fijne dagen van!

O, ik heb zo lekker gegeten.
Vooral de sla:
Helemaal uit eigen tuin.. mmmmm...
Zal jullie niet vermoeien met wat er allemaal in zat,
misschien zo even naar tuinperikelen.

Ja het waren hier ""zware"" dagen....
hier op het forum
Ik lees alles, maar reageer niet altijd.
Maar het houdt me wel bezig.

Wie gaat er morgen dauwtrappen??

Toedeloe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Primula

Maar Mup:


Dan kan je NIET uitslapen....



Ohhh, scherp opgemerkt. :D Maar uitslapen kan vrijdag ook nog wel. ;) Ik hou wel heel erg van wandelen Prim. Maar dan wel het liefst met een groep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kortere wandelingen van max. 5 km. doe ik ook wel alleen Prim. Maar langer, 15 - 20 km. het liefst in een groep.
Maar ik geloof dat er in mijn regio niet aan dauwtrappen gedaan word. :huh: Ik vond wel iets vreemds. Op de suite van de VVV. Dauwtrappen in de Achterhoek:een autorit van 70 km. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Primula

Tja, dat is wel een eind rijden he?





Nee, ik bedoelde dat op de site van de VVV een autorit van 70 km. genoemd wordt als dauwtrapactiviteit. Ik weet vrij zeker dat dauwtrappen wandelen is en niet autorijden. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje: ondanks dat ik het vanmiddag even moeilijk had
(ook vanwege het mooie weer)
had ik toch een fijne dag zoals ik schreef.
Ik ben vanmiddag gewoon even gaan zitten en even over je vraag nagedacht.
En daarna aktie in de vorm van koken.

Poetsen is handelen en beter dan piekeren!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom me weer eens melden. Ik heb wel meegelezen en meegeleefd ...... Met Borretje en Isa. En denker die het zo moeilijk had en wat zo herkenbaar was voor mij. Een tijdje terug heb ik me ook zo depressief gevoeld en haalde Tina me uit het drinken door me er op te wijzen dat het de alcohol was die depressief maakte en niet mijn leven.

En Jopie, die zo positief met haar dochter een geweldige wandelweek heeft gehouden en achteraf jarig was. Deze is voor jou Jopie :present::musicnote::rose:

Morgen komt dochter weer thuis van schoolreis naar Praag, waar ze zaterdagochtend naar toe is gegaan. Ik heb de kleine week gelukkig droog doorstaan. Ik had vele redenen om te drinken, maar heb het niet gedaan. En alle probleempjes en trekjes zijn allemaal weer opgelost. Soms vanzelf en soms met wat akties van mij.

Vandaag heeft de moeder van een vriendin van dochter opgebeld of we morgen samen naar school zullen gaan om de meiden op te halen. Ik heb direct "ja" gezegd. Een fantastische kans voor het begin van een leuke vriendschap.

Bovenal: ik ben blij dat ik niet gedronken heb :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Isa,
Misschien voel je nu ook wel de weerslag van gisteren. Je schreef gisteren over het gesprek met je werkgever dat het een goed en eerlijk gesprek was.
Je kreeg veel reacties en ik wist ook niet hoe ik er tussen kon komen, maar ik vond het wel sterk vinden.
Ik ben wel benieuwd naar wat je precies goed vond in het gesprek.
Misschien wil je daar nog iets over vertellen? Als je dat niet wilt, prima hoor, maar ik ben zoals ik alzei benieuwd.

Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gelezen dat je je zoontje weer kwijt raakt. Ik vind het vreselijk voor je. :(

Maar ook zie ik je een hele week stoeien met de alcohol. Ik wist echter niets te zeggen wat je zou kunnen helpen. Daarom heb ik gezwegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...