Spring naar bijdragen

Woensdag 1 juni 2011


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pieps, ben er weer, goedemiddag aan diegenen die er zijn bijgekomen. Voel mij vandaag ook erg onrustig, weet niet waarom; Geen trek of zo, gewoon onrustig. Enkele erg goede dagen gehad en nu weer even putteke. Begin het wat gewoon te worden. Weer een beuk op mijn hart. En het krijgt een eelt laagje nu :huh:

Ik lees ook de laatste tijd veel terugvallen en ik ben de laatste persoon om daar iets over op te merken. Alleen, probeer elke keer opnieuw de "drive" te vinden om te stoppen, niet meer verder te doen. Hou die kater en slechte gevoelens voor ogen de je steevast 's anderdaags rond je oren zullen vliegen. Ik ken er alles van........jammer genoeg.

Heb juist temesta genoegen om me rustig te voelen en dat helpt gewoonlijk, maar de angst zit er al een paar weken in dat ik daar nu wel een probleem mee ga krijgen. Domme, het is altijd wel iets hé :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Borretje,

Het kan vaak beter, maar ook slechter.
Ik weet waar ik vandaan kwam.

Drank bleek niet de oplossing.

Het lostte mijn vermogen tot helder oordelen op.

Alcohol lost goed vlekken op, maar ook de hersenen.
Een mooi oplosmiddel, maar niet voor probleempjes.

ga goed Borretje.


:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Desi

Soothe@




Alcohol lost alles op...... relatie, gezin, problemen, hersenen..........enz,enz.
:huh:



Problemen niet Desi, dat heeft Soothe ook niet gezegd, misschien lijken ze tijdens de roes even weg maar ze komen terug en meestal in veel groter omvang.

Fleurtje en de andere volhouders van harte gefeliciteerd.
Bied jullie geen slinger aan maar een enkele bloem :present: het lijkt een simpele roos maar zie het als metafoor voor mijn diepe respect voor jullie prestatie.

Denk niet dat er iemand op mijn schouder zit te wachten als hij of zij het moeilijk heeft maar mocht je geen ander kunnen vinden dan kun je altijd bij mij terecht.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...