Max72 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Nog van harte Marjo!!ja, heerlijk yvonne, lekker vroeg opde hond al uitgelaten en nog heerlijk stil buiten.Ga er een mooie dag van maken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Heb de agenda er nog eens op na geslagen, blijkt dat ik op5 i.p.v. 4 mei (opnieuw) ben gestopt.Wel een mooie dag eigenlijk, bevrijdingsdag....Krijgt ineens een dubbele betekenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Zo, nu snel onder de douche, is nog rustig zie ik:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Hmpf... je bent me net voor Max... maar geeft niet. Mooie dag inderdaad Max... inderdaad dubbele betekenis... Nou, als Max de douche dan inpikt.... dan mag ik nog wel met een extra bakje koffie even in het zonnetje, hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Moghu Vonnie.Ha das lekker Tien. Dik genieten van de natuur rondom je heen. Veel mensen worden daar erg rustig van.Ga je nog met bomen praten?Moghu Max. Zal ik de achterkant komen wassen? Ben ik erg goed in:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Bol,hahaha, nou nee, ik heb genoeg aan mezelf en vriendin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Bol is krols :D Ok ik moet ervandoor! Opruimen met spoed..Kom nog wel paar keer binnenspringen want ik heb geen echte plannen voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Fleur,ook een beetje van de :rose:genieten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Hihi, gekke kippebil... ik pak mijn bakkie koffie en ga even buiten zitten... dan de douche in als max er uit is.. en dan ook aan de opruim... En ook ik kom nog wel binnenwippen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 goeienmorgen allemaalmarjo van harte:musicnote:EKSTER >>>GENIET ERVAN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeBol is krols :D Dat kan niet, ik ben gesteriliseerd :)Jij lekker een paar dagies vrij hé Fleurie. Bevalt het nog steeds in je nieuwe huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 FAMKE, TIGE LOKWINSKJE MEI DIEN IERDEI.Veel plezier allemaal vandaag. Ik ga naar de tuin, het onkruid te lijf. YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.Albertje, met bomen praten kan vast geen kwaad hoor:huh: toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Marjo: Fan herte lokwinske famke. :rose::light::rose::light::rose::light::rose::light:en goeiemorgen ADBers:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Ik heb vroeger wel eens geschreeuwd dat die boom opzij moest gaan, maar dat deed ie niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjeIk heb vroeger wel eens geschreeuwd dat die boom opzij moest gaan, maar dat deed ie niet. :D :D :D gekke mus!!Ja hoor alles ok met huisje. Nog steeds veel te doen maar bovenkamer zijn bijna af. Er zou nog een kast naar boven moeten vandaag maar er is geen man in de buurt. En toch zal ie naar boven gaan!! Kan er niet tegen als iets niet gaat zoals ik het wil .Aré lap, t kuisen komt men strot al uit..Hups Fleur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Aré Lap, dat zal wel actie betekenen.Dat ga ik ook doen,Wellicht tot later en een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Aré Lap komt hier net ook langsen na de actie in huismag ik platop het zandfijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Halle allemaal!Ik val zomaar binnen, maar wil even iedereen een rustig en zonnig weekend wensen!Het gaat goed met mij!Tot latersss!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Gadversamme..Marco met zijn afscheid nemen op de radio.Loop ik heel het liedje door te janken Ik mis mijn broertje nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Hups Fleur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Goedemorgen mensen,'t is nog geen 11:00 uur en 'k ben nu al aan 't warm eten. Broccoli met zilvervliestrijst. Sinds 'k niet meer drink, ben 'k echt even de kluts kwijt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Goeie morgen Gunn,Er zijn hier mensen die s'ochtens aan de cola zitten en boerenkool eten, die zijn de kluts ook niet kwijt. Dus eet maar lekker jouw brokoli met rijst hoor. Fleurie rouwen gaat met golven lieverd. Het geeft aan dat je zielsveel gehouden hebt van je broer.Hoe lang is het nu geleden als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Van september 2009..Het gaat wel over het algemeen maar bij zulke liedjes breek ik toch wel ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Dacht dat er al wel genoeg tranen waren gevloeid nu.Anderzijds sta ik nog maar drie maand droog en ga ik ervanuit dat het wenen nu moet zorgen dat ik loskom en toen ik dronk het me net vasthield. Als je begrijpt wat ik bedoel..Dus het zal nog wel een aantal keer flink raken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden