Susana Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier zonnetje schijnt...het belooft een mooie dag te worden, straks ga ik met kids en man lief naar Slagharen dus het wordt adrenalina kick vandaag..hahaha. En jullie wat zijn de plannen voor deze prachtige dag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Goeiemorgen Susan en Adam.. Druk dagje voor je dus Susan..Hier een heerlijk rustige dag in het vooruitzicht... Mooi weer, en ik ga heerlijk in de tuin zitten en werken..... .. uhmmm nadat ik in huis het één en ander heb gerommeld, moet ook gebeuren tenslotte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Ook goeiemorgen Adam Tsja, zo lijkt een voege ochtend met zon een stuk minder aantrekkelijk.... Ik hou het er maar gewoon bij dat ik al zit te genieten van de zon bakkie koffie, pafke erbij en lekker genieten in een hoekje van de tuin waar de zon al schijnt.... Koffie en thee staan trouwens klaar lui... koud spul staat in de koelkast te wachten... WAKKER WORDENNNNNNNNNNNNNN LUILAKKEN... TIS VEEL TE MOOI WEER OM IN JE BED TE LIGGEN... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Goedemorgen allemaal op deze prachtige dag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Hier broodjes klaar, tas klaar en wij klaar...hier we go!!! heb veel zin in....ik wens jullie een prachtige dag..ik zie jullie straks...geniet van deze mooie dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Goeie morgen Max... lekker he zo?? Susan... heel veel plezier vandaag hoor.. lekker genieten dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 goede morgen allemaal.susan heel veel plezier vandaagen marjo een hele fijne verjaardag. het weer zit al mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Gooooeie morgen Igor... Pfff, waarom lees ik toch altijd over die jarigen heen op het eerste blad? Marjo, ik hoop dat je een fijne jaardag hebt.. het weer zit inderdaad al mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Goedemorgen,Marjo,Hieperdepiep, Hoeraaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!Van Harte Femke, ik hoop dat je een mooie dag hebt.Zo, nu eerst even en bakje koffie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Suzanna,Veel pezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Good murning Tina... Adam, maak er een mooie dag van man.. ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Goedemorgen morgen Beetje vroeg nog voor mij, hoopte dat ik superlang zou slapen. Dadelijk in de opruim vliegen. Zalig toch zo'n vier dagen weekend!!Aaaaaah ik lees vonneke . Pak van mijn hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 ik heb de koffie al op Tina... maar doe gewoon nog even met je mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Goeie morgen lieve kanjers.Marjo van harte meid. Ik ga zo kijken of de winkels open zijn en daarna m'n aquarium verder schoon maken, dus m'n dag is weer gevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Hm... vier dagen weeken Fleur... bofkont... Ben er weer hoor don't worry, onkruid vergaat niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Morgen,Fleurtje, Von en Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Zit in de auto en ben onderweg naar een hotelletje:) Ik ben dus de komende 2 dagen niet op het forum. Zit nu op mijn telefoontje te pielen... Iedereen een fijne Hemelvaart en lekker lang weekend! Geniet ervan! Heb niets gelezen, dat is niet te doen op dit kleine schermpje, zie nu amper wat ik tik:) Dus tot over een paar dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 VEEL PLEZIER EKS! MISSCHIEN IS HET DUIDELIJKER ALS IK HET IN HET GROOT ZET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Fijne dagen Eks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 HAHAHAHA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Moghu lieve Tien. Wat ga jij vandaag doen?Heel veel plezier Eks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Allereerst: Marjo, gefeliciteerd met je verjaardag. -------Dochter is weer thuis en direct naar bed gegaan. Ze waren eerder terug dan verwacht. Ik had de wekker op 7.30 uur staan, maar om die tijd stond de moeder van de vriendin van dochter al voor de deur. Straks kort naar de Praxis. Ik wil graag van die rol-horren voor de ramen die je naar beneden kunt trekken als het raam open staat. Dat is het nadeel van een boven-woning, daar heb je meer last van vliegende insecten (vooral grote nachtvlinders vliegen hier rond). Als zo'n beest in de slaapkamer komt, dan begint het 's-nachts te vliegen en dan slaap ik niet meer voor ik het gevangen heb met de stofzuiger. ,Bye bye ik ben weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Bol,ik heb in het bos afgesproken met een vriendin vanmiddag.We gaan fietsen en lekker veel terrasjes aandoen.Ik woon vlak bij het Amsterdamse bos,plm. 20 minuten fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Goeie morgen Bol, Tatum en Eks.. Eks... lekker genieten dan ... je hebt prima weer er voor uitgezocht... Tatum.. dochter weer lekker thuis dus... en helemaal afgedraaid waarschijnlijk, hihi. Groot gelijk van die horren... kunnen de ramen lekker open blijven staan.. Tina... klinkt helemaal heerlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Die zag ik Fleur! Hi hi hi:D Zag ook ergens slingers voorbij komen. Dus voor de jarige of mijlpaalbehaler (hoe klinkt dat?) een Een slinger hou je tegoed;) En nu echt weg! Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden