Spring naar bijdragen

Donderdag 2-06-2011


Susana

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve mensen...hier zonnetje schijnt...het belooft een mooie dag te worden, straks ga ik met kids en man lief naar Slagharen dus het wordt adrenalina kick vandaag..hahaha. En jullie wat zijn de plannen voor deze prachtige dag??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen Susan en Adam..
Druk dagje voor je dus Susan..
Hier een heerlijk rustige dag in het vooruitzicht...
Mooi weer, en ik ga heerlijk in de tuin zitten en werken.....
.. uhmmm nadat ik in huis het één en ander heb gerommeld, moet ook gebeuren tenslotte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen Adam ;)

Tsja, zo lijkt een voege ochtend met zon een stuk minder aantrekkelijk....
Ik hou het er maar gewoon bij dat ik al zit te genieten van de zon :rose: bakkie koffie, pafke erbij en lekker genieten in een hoekje van de tuin waar de zon al schijnt....

Koffie en thee staan trouwens klaar lui... koud spul staat in de koelkast te wachten...
WAKKER WORDENNNNNNNNNNNNNN LUILAKKEN... TIS VEEL TE MOOI WEER OM IN JE BED TE LIGGEN...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit in de auto en ben onderweg naar een hotelletje:) Ik ben dus de komende 2 dagen niet op het forum. Zit nu op mijn telefoontje te pielen... Iedereen een fijne Hemelvaart en lekker lang weekend! Geniet ervan! Heb niets gelezen, dat is niet te doen op dit kleine schermpje, zie nu amper wat ik tik:) Dus tot over een paar dagen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst: Marjo, gefeliciteerd met je verjaardag. :moon:-:)-:musicnote:-:P-:sun:-:D-:heart:-B)


Dochter is weer thuis en direct naar bed gegaan. Ze waren eerder terug dan verwacht. Ik had de wekker op 7.30 uur staan, maar om die tijd stond de moeder van de vriendin van dochter al voor de deur.

Straks kort naar de Praxis. Ik wil graag van die rol-horren voor de ramen die je naar beneden kunt trekken als het raam open staat. Dat is het nadeel van een boven-woning, daar heb je meer last van vliegende insecten (vooral grote nachtvlinders vliegen hier rond). Als zo'n beest in de slaapkamer komt, dan begint het 's-nachts te vliegen en dan slaap ik niet meer voor ik het gevangen heb met de stofzuiger. ,:angry:

Bye bye ik ben weer weg :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Bol, Tatum en Eks..

Eks... lekker genieten dan ... je hebt prima weer er voor uitgezocht...
Tatum.. dochter weer lekker thuis dus... en helemaal afgedraaid waarschijnlijk, hihi.
Groot gelijk van die horren... kunnen de ramen lekker open blijven staan..
Tina... klinkt helemaal heerlijk... :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...