Spring naar bijdragen

Zondag 5-6-2011


Susana

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve mensen...hier deze vroege vogel al wakker....ik ben altijd een vroege vogel geweest dus uitslapen zit niet in...wel toen ik dronk maar ja dat was meer van bijkomen.....uhmmm wat heb ik gemist met die drank...mijn echte ik was in een slaaptoestand....
Vandaag extra vroeg want de rommelmarkt hier in mijn buurt begint om 9 uur en wil wel alles op tijd doen....ik zal geen ontbijt voor jullie klaarleggen want als jullie wakker zijn het is zeker al koud...ik ga eerste sporten ik zie jullie straaks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

m'n engelenkaartje voor vandaag:
een nieuwe periode van vreugde , een vreugde die je nieuwe energie geeft na een periode van je niet lekker gevoeld te hebben. problemen en moeilijkheden worden opgelost. :D

en ik geloof erin.

de afspraak die gemaakt is is o.a dat ik vanaf vandaag niet meer zou drinken. ik leg dan dagelijks geld apart. ( de helft van wat ik zou opdrinken) mocht ik toch gaan drinken dan gaat het gespaarde geld naar een goed doel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor: ik zal je een tip geven, bij me heeft tenminste gewerkt. Ik zei een dag: wat zou gebeuren als ik helemaal niet meer drink (ik was een minderaar)? Ik ben heel nieuwsgierig dus was een goede trigger voor me...en nu ben ik maanden verder en hoe is het gegaan? wat is het gebeurt? heel leuke dingen en de minder leuke neemt het met een korreltje zout...nuchterheid heeft geen prijs.
Ik wens je veel succes :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:)
Gefeliciteerd AR.
Lekker nummer om mee wakker te worden Marc.
Hou vol Igor, de eerste dagen zijn het moeilijkst,
en als dat lijstje jouw helpt moet je het zeker zo blijven
doen, succes meid, je weet dat je het kan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morgen kanjers.:sun:

Ar. van harte gefeliciteerd en nog heel veel droge jaren.

Suus heel veel plezier en dat je maar veel centjes mag verdienen.:)

Hier loopt Puck heel zenuwachtig en piepend rond. Weet niet wat er met haar aan de hand is hoor.

Vandaag de spulletjes opruimen die ik gebruikt heb om het aquarium schoon te maken en verder doe ik niet veel. Het regent hier een beetje maar niet om nu te zeggen God God het komt met bakken de hemel uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denker ook dat is normaal dat je heftige dromen krijgt joh. Het hoort er allemaal bij. Je leeft nu een beetje in een onprettige realiteit en dat werkt s'nachts door. Je drukt je gevoelens die je jarenlang weggedronken heb, nu niet meer weg dus die komen naar boven. Maar laat maar gebeuren.
Ik was in het begin ook heel onrustig. Bij mij was er een onbehagelijk gevoel van, wat hangt me deze dag boven het hoofd, wat ga ik voelen. Dat maakte me erg onrustig. soms kwamen er rotgevoelens naar boven, soms had ik me voor niets druk gemaakt.
Ik denk dat het belangrijk voor je is om over die gevoelens praat, zodat we kunnen delen. Ikzelf word altijd rustiger, als ik weet dat wat ik voel, anderen ook gevoeld hebben, zodat ik niet het idee krijg dat ik de enigste op de wereld ben.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waardeloos denker, maar ja je weet dat de eerste dagen het slechts zijn.
1 positief ding is: "je hebt twee dagen niet gedronken!!"
En dat na zoveel drank de afgelopen periode, ik vindt het knap.
Hou vol man, ff door die eerste dagen heen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe ik, ik ga vandaag de hele dag mijn huis schoonmaken. Zorgen dat ik bezig ben niet fixeer mijn rillerige en onrustige gevoel. Ik denk dat wanneer ik rust om mijzelf creeer het beter moet gaan. Ik heb ook nog wat valium maar die ga pas gebruiken als het te moeilijk word. Fijne dag iedereen. Ik kom soms nog even loeren. Allemachtig niet? Je hebt katers en je hebt gewoon ziek zijn. Ik ga ook om refusal vragen denk in de toemkomst. Ik wil dit niet nog een keer meemaken. Die troep is uiteindelijk sterker dan mij, iets wat ik nu wel geleerd heb dit jaar van vallen en opstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :)

AR: van harte :present:

Igor: Nu staat ie weer op 5/06?? Ben je wel zeker dat het lukt op die manier? Je bent niet voor niets aan de medicatie begonnen.

"de afspraak die gemaakt is is o.a dat ik vanaf vandaag niet meer zou drinken. ik leg dan dagelijks geld apart. ( de helft van wat ik zou opdrinken) mocht ik toch gaan drinken dan gaat het gespaarde geld naar een goed doel".

Mocht ik toch gaan drinken? Hoezo..mocht ik toch gaan drinken?? Jouw deur staat (denk ik) op een kier


*denk ik bijgevoegd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen allen...
Pfff, een gat in de dag geslapen..
Gisteren een hele drukke , hektische, chaotische maar bovenal leuke dag gehad.
En voor mijn doen heeeel laat naar bed.
Zit nu nog even op mijn gemakje wakker te worden en te genieten van een bakkie koffie.
Het mooie weer lijkt even voorbij.
Hier nog een flauw zonnetje, veel wind en een stuk kouder.
Geen regen tot nu toe.
Aan de ene kant jammer.. aan de andere kant: we hebben al zo veel mooi weer gehad, ook gisteren nog een hele tijd lekker buiten in het zonnetje gezeten, we mogen niet klagen lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was de jongste gisteren niet bij je op bezoek? :) of was dat eergisteren?
Ik ben een beetje viesgezind..
Morgen werken, werken in het huisje gaan te traag, zit een spin op het toilet, mijn billen lijken weer 10 keer te zwaar..gewoon één van die dagen :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Teveel

Goedemorgen,




Spinnetje in een (lucifer)doosje schuiven en buiten zetten Fleur, hij blij, jij blij.


Dukan dieet Fleurtje, zalm, kaviaar, zwezerik und so weiter, val je niet af heb je in elk geval heerlijk gegeten
:)




Ben je gek???!!! :D Ik kom niet zo dicht in die buurt van die spin hoor. Het is echt geen kleintje. Plassen is nu er al op en af met één oog naar de spin uit schrik dat ie naar me toekomt. Kan niet vlug genoeg gaan. Ik hoop dat dat beest een hartaanval krijgt. Een doosje? Brrrrrrrrrrr...ik moet er niet aan denken..
Dochter is nog banger dan ikke dus zal mij er toch moeten toe zetten om daar een mep op te geven. Sorry meneer spin. Bah! Mijn maag keert al. Ogen dicht en hopen dat ik hem raak.

Dukan dieet? :D :D ziet er goed uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...