Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Bah, 'k moet nog koken, maar 'k heb totaal geen zin!
Een blik soep opentrekken dan maar? Of een schop onder m'n zitvlak en de keuken induiken?
Jakkes, 'k ben niet te g'nieten op 't ogenblik.

Geplaatst

W is oppassen dus ik ga mijzelf trakteren op een Iglo delicatesse: Noodles, rundvleesreepjes, spinazie en peultjes, zelf toe te voegen: 1 eetlepel water.

Smullen!! nou ja gekheid, maar smaakt best wel lekker en er zit 240 gram groenten in, dat staat er tenminste op.

Eet smakelijk of wel bekomen het U...

Geplaatst

Goede avond,

Allereerst Jaap gefeliciteerd met je 3 maanden. Ik begrijp van sommigen hier op het forum dat dan
de trek ineens heftig kan toeslaan.
Gelukkig zijn er ook een heleboel, die het al veel langer vol houden. Dat gun ik jou een ieder geval ook van harte.

Geplaatst

Oh klaag, oh wee,
:P.

Heb ik gekookt voor mezelf, bloemkool, krieltjes,
tartaartje.
Zit ik te eten, smaakt het mij helemaal niet.
Zonde van het werk en het eten.
Nou ja, dan maar een kop koffie....

Geplaatst

@Jaap,

Wel gefeliciflapstaart met je 3 maanden 'droogstaan'. We zetten de verdubbelaar in, okay? We gaan voor de volgende 3 maanden!

'k sta vandaag welgeteld al(?!) een hele week droog. (met geveinsd enthousiasme) Joechie! :moon: Happy Happy, Joy Joy... etc. :moon:

Geplaatst

Was je iets vergeten Bor????

Jammer Albertje, morgen nog een keer opwarmen dan maar.

Hallo allemaal ouwe rotten, nieuwgedienden, weest welkom.

Geplaatst

Zo, knetterdrukke dag gehad, wel oke maar veel van ditje en datje. Had iets AA-erigs maar ik verzaak en ga niet. Is teveel als ik morgen ga werken, groep heb en woensdag weer een drukke dag. Dat had ik van te voren ook wel kunnen weten maar ja.
geeft niet, ik leer. Work in progress.
We strive for progress not perfectionB)

Geplaatst

snoepje een goed idee voor de volgende keer. de honden hebben afgewassen :D ik ben bekaf.
ik kruip op de bank. een fijne avond allemaal.

Geplaatst

Hoi Marjo,

Lees dat je 34 bent geworden.;)
Het is me helemaal ontgaan. Dat is niet aardig van mij.

Lieverd, met terugwerkende kracht van harte gefeliciteerd.
Een knuf en een aai over je bol.

Liefs Michael.:present:

Many happy returns of the day!:)

Geplaatst

Was ook niet leuk bedoeld Bor. Ik ben neiuwsgierig naar waar jij zo van onder de indruk bent. Je zet wel iets op het forum maar ook niets dus...

Geplaatst

Mijn moeder kon door de muur kijken Bor. Dat dacht ik vroeger toch als ik met mn hand naar de koekjestrommel ging en zij zei:'Wat gebeurt daar". SLIKKKKKK

Geplaatst

Totally off topic, net gegeten, rondje hondje, kopje koffie met piepklein stukje zwarte chocola, een buik zo dik als die van een grizzlybeer en toch nog trek. In eten dan he.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...