lady jane Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Snoep:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Bah, 'k moet nog koken, maar 'k heb totaal geen zin! Een blik soep opentrekken dan maar? Of een schop onder m'n zitvlak en de keuken induiken?Jakkes, 'k ben niet te g'nieten op 't ogenblik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 W is oppassen dus ik ga mijzelf trakteren op een Iglo delicatesse: Noodles, rundvleesreepjes, spinazie en peultjes, zelf toe te voegen: 1 eetlepel water.Smullen!! nou ja gekheid, maar smaakt best wel lekker en er zit 240 gram groenten in, dat staat er tenminste op.Eet smakelijk of wel bekomen het U... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Dank je zuske, en welkom hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ben er vandoor, praatgroep.Laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 igorneem gewoon morgenochtend de afwas mee onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Goede avond,Allereerst Jaap gefeliciteerd met je 3 maanden. Ik begrijp van sommigen hier op het forum dat dan de trek ineens heftig kan toeslaan.Gelukkig zijn er ook een heleboel, die het al veel langer vol houden. Dat gun ik jou een ieder geval ook van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Oh klaag, oh wee,.Heb ik gekookt voor mezelf, bloemkool, krieltjes,tartaartje.Zit ik te eten, smaakt het mij helemaal niet.Zonde van het werk en het eten.Nou ja, dan maar een kop koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 @Jaap,Wel gefeliciflapstaart met je 3 maanden 'droogstaan'. We zetten de verdubbelaar in, okay? We gaan voor de volgende 3 maanden! 'k sta vandaag welgeteld al(?!) een hele week droog. (met geveinsd enthousiasme) Joechie! Happy Happy, Joy Joy... etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Tien, waarom smaakt het niet? Gewoon geen trek of suiker i.p.v. zout gebruikt:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Geen idee Bol,gewoon, geen trek meer.Suiker?? hahahaha.Nee, ik gebruik nooit zout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Was je iets vergeten Bor????Jammer Albertje, morgen nog een keer opwarmen dan maar.Hallo allemaal ouwe rotten, nieuwgedienden, weest welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Zo, knetterdrukke dag gehad, wel oke maar veel van ditje en datje. Had iets AA-erigs maar ik verzaak en ga niet. Is teveel als ik morgen ga werken, groep heb en woensdag weer een drukke dag. Dat had ik van te voren ook wel kunnen weten maar ja.geeft niet, ik leer. Work in progress.We strive for progress not perfectionB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 snoepje een goed idee voor de volgende keer. de honden hebben afgewassen ik ben bekaf.ik kruip op de bank. een fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Hoi Marjo,Lees dat je 34 bent geworden.Het is me helemaal ontgaan. Dat is niet aardig van mij.Lieverd, met terugwerkende kracht van harte gefeliciteerd.Een knuf en een aai over je bol.Liefs Michael.Many happy returns of the day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 WAT DAN BORRRRRRR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 D'r ontgaat mij ook wel eens wat Soothe No big dealTnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Oh jee...! 't wordt heel donker buiten en de lucht is akelig benauwd. Jawel, onweer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Was ook niet leuk bedoeld Bor. Ik ben neiuwsgierig naar waar jij zo van onder de indruk bent. Je zet wel iets op het forum maar ook niets dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Jopie, jammer dat zij jou niet bekoort. Zonde toch, nooit goed he, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Jop. als het niet lukt dan steek je je maar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Mijn moeder kon door de muur kijken Bor. Dat dacht ik vroeger toch als ik met mn hand naar de koekjestrommel ging en zij zei:'Wat gebeurt daar". SLIKKKKKK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Nee gek. Als zij haar tong uitsteekt nou wat denk je dan dat die ander denkt.....BOLLIE toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Totally off topic, net gegeten, rondje hondje, kopje koffie met piepklein stukje zwarte chocola, een buik zo dik als die van een grizzlybeer en toch nog trek. In eten dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden