bolletje Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Ik snap er niets meer van hoor. Eerst willen ze dat je opgenomen wordt, dat heb je gedaan, en nu is er angst voor een terugval. Maar goed ik laat het ook rusten, merk dat ik veel lig te piekeren, en das niet goed.Welkom terug Tim. Ik hoop dat je weer de kracht terug krijgt om te knokken voor een alcohol bestaan.We gaan er voor hé?Net mensen met vijf kittens op bezoek gehad. Ze hadden die gevonden maar hier in het dorp, bij een andere d.a. komen ze ze niet halen. Had ik D.A. Helmond wel kunnen bellen maar heb gezegd dat ze de beter terug kunnen plaatsen omdat ze er prima uit zagen. Dus dat gaan ze nu doen.De kans was anders groot dat het moedertje uierontsteking zou krijgen omdat ze niet meer kan laten drinken.En dan gaat ze dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Ik dacht dat ik dat goed omschreven had Bor.En nogmaals het is maar een overdenking van mij hardopsoms doe ik dat, als mijn gevoel zegt dat het goed is om zo een overdenking hardop te delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Hoi Witte!ben je hersteld van je ziekte??Kun jij me raad geven?Kun je een bericht ook in concept plaatsen??(Dus alvast schrijven... er even over nadenken... en dan versturen?)Begrijp je me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Hoi Primula,Ja hoor ik ben weer helemaal beter,gelukkig wel....Ik snap je helemaal hoor.Hier weet ik niet of dat kan, als ik dat zou willen doen, dan zou ik het in word zetten en dan later knippen en plakken in een bericht van hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Hoi Witte,Dank voor je snelle reactie!En nu beken ik iets:Hoewel ik al een aantal jaren meega in mijn werk en computerprogramma's en zo:Knippen en plakken heb ik nooit onder de knie gekregen... of ik ben er bang voor....Leuk virtueel koppie heb je!Dan ik achter mijn kinderstoel....Toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Tim, schreef jij in 2009 onder deze naam of onder een andere naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Hee die MupGrappig Primula, het eerste wat ik leerde van de pcwas hoe words werkte en voor de rest weet ik (nog steeds) niet hoe pc's en hun programma's in elkaar steken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Ha Mupke!Witte: ja in wordskakn ik wel knippen hoor..en evt. plakken,Maar hoe krijg ik dat dan naar hier????Nou ja, laat maar, ik kom er wel uit!Wat fijn dat je opgeknapt bent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 quote: Originally posted by: PrimulaHa Mupke! Witte: ja in word kan ik wel knippen hoor.. en evt. plakken, Maar hoe krijg ik dat dan naar hier???? Nou ja, laat maar, ik kom er wel uit! Wat fijn dat je opgeknapt bent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Is niet moeilijk.Je haalt de cursor met je muis links ingedrukt over je getikte tekstKlikt de muis rechts en tikt knippen aanJe klikt hier op antwoord gevenen zet de cusor in het bericht drukt je muis rechts in en tikt plakken aanen dan staat het hier in een berichtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 PreciesNiet moeilijk toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Tim, als je dit leest: ben jij mijn oude AA-maat die hier sinds begin januari 2010 niet meer geschreven heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Bang voor knippen en plakken Prim? :DVind ik grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Hoi TatumIk ga dr vandoor Ik wens iedereen een fijne avonden tot Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Is niet moeilijk. Je haalt de cursor met je muis links ingedrukt over je getikte tekst Klikt de muis rechts en tikt knippen aan Je klikt hier op antwoord geven en zet de cusor in het bericht drukt je muis rechts in en tikt plakken aan en dan staat het hier in een berichtje yepzelfs ik kan hetalleen het woord knippen moet kopieren zijn Witteverder heb je een 9 1/2:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Tot een volgende keer Witte. Fijne avond nog.Of ga je al slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Ha Witte:dit laat ik even tot mij doordringen...Heb jij een goede dag gehad???Ik heb mijn prieeltje ""opgeleukt""" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 quote: Originally posted by: jane4alleen het woord knippen moet kopieren zijn Witte verder heb je een 9 1/2:D Hoeft niet Jane. Tenzij je het stuk tekst wilt bewaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 jaa ik had een heerlijke dag PrimulaIk ben lekker naar de markt in Amsterdam geweestIk geniet daar altijd zo ontzettend van een daggie AmsterdamHeerlijkBedankt voor je oplettendheid Mupen neee ik ga nog niet naar bed, ga bij een vriendin op visiteDus verleid me niet meer tot nog een keer terug komen he:DNu echt weg Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Mupke:Jane:Witte: Laat mij maar met bloemetjes strooien....Nog een er achteraan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 oh thnx MupWitte een 10 met een griffel!!en een zoen vd juf(Mup:lips;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 nee ik schreef toen ook onder deze naam, hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Was die ander jouw maatje tatum?ik dacht de mijne:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Mup, bij mij was alleen kopiereneen mogelijkheidknippen was niet vetgedruktvandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden