Djoon Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Goedemorgen allemaal,Zonnetje schijnt, Refusal alweer binnen en de eerste maandag sinds tijden met een zonnetje op mijn gezicht en in mijn hart... Weer een mooie dag erbij!Prettige dag vandaag, ik ga nu aan het werk...Straks druppelen collega's binnen.Ik ben best open, maar daar is hou mijn bezoekjes hier maar ff voor mezelf.Misschien tot vananvond!Djoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Jane ik las al dat je de tocht gisteren hebt overleefd was even bang dat je ergens was blijven steken.....Djoon, goed om te horen dat de zon weer voor je schijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 precies Verandering, laat maar gebeuren, het heeft een reden en een doel.emoties zijn neutraal, niet goed niet slecht, gewoon een manier om onsleven te verwerken en dat moet toch gebeuren, dus prima toch!Maar wat wel tricky is er alcohol bij in huis hebben, echt je kunt de drempels beterlaag houden, zeker de eerste maanden. Als je de kat op het spek bindt gaat ie ook eten, ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Jeetje Jopie....zeker confronterend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 bedankt verrandering! ik laat het even bezinken allemaal.. Even op de fiets, wind door mijn haar, ik voel me zo warrig pffffff. Wat goed die grafiek enzo...maar dat lijkt me ook echt iets voor mannen die grafieken. Ik ga even naar de yoga...tot later! en bedankt, jullie hebben mij over de 1e drempel getrokken! fijne dag allemaal! liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ja Jane, niet de kat op het spek bindendaar heb je zoooo gelijk in!reden voor mij om dus ook maar niets in huis te hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Onkruid vergaat niet Sha:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ja joop, heftigen als wij het allemaal lezenen er even stil bij blijven staan dat dit ons hopelijk bespaard blijften het ons motiveert om adb te wordenen te blijvennou dan is er ergens ook een positieve tegenhanger ontstaanvan zo een negatief en konfronterend berichtdus thnx for sharing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Jane, is maar goed ook dat onkruid niet vergaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Pff heftig verhaal jopie, is wel een motivatieom niet terug te vallen ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 I know luf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Moghu Kanjers, ik heb me verslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 goed zo Bol!ff spinnen en de was ophangen nu het nog droog is.fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Geeft niets Bolletje, als je dit maar niet doetop 14 augustus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Inderdaad confronterend Jopie, ik heb het ook gezien bij een man van 56. Geen pretje, en zeker geen leuke mannier om te gaan. Mogge allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ga onder de douche, en er weer vandoor.Vandaag laatste gesprek, (meer papieren/contract tekenen eigenlijk )bij mijn nieuwe werkgever.Zie jullie later:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Goooedemorgen deze morgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ik zeg, goedemorgen!!!!!Jopie, wat een confronterend bericht.:$.Bol,ook hier veel later dan normaal.Mag best een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Borrie lieverd Welkom terug Sunny. Je gaat er weer voor hé?Poeh Jop. wat een rotverhaal, en dan nog zo jong bah. Heeft ze kinderen? Ik hoop dat ze geen pijn heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ah lief bolletje, mistte je al je was ook vaak vroeg! ik wil er graag voor gaan dit keer. Ik wil mijn leven veranderen en alcohol zit me in de weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 quote: Originally posted by: sunnyah lief bolletje, mistte je al je was ook vaak vroeg! ik wil er graag voor gaan dit keer. Ik wil mijn leven veranderen en alcohol zit me in de weg! En we helpen je allemaal mee, we gaan er weer voor hoor. Hier ben je niet alleen.Nee hoor Marc met de meeting ben ik optijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Welkom back Sunny!!Goed dat je je leven wil beteren,je zal er zeker alleen maar profijt van hebben!!De beloning komt vanzelf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ik wil NU stoppen omdat: ik me vaak erg warrig en chaotisch voel, als ik eind van de dag thuis kom, 1e wat ik doe (meestal) is een glas wijn inschenken nog voordat de kat eten krijgt. Het te maken heeft met emoties die ik niet wil voelen. Me eenzaam voel. Ook vaak alleen ben. Ik dit niet meer wil. Ik wil de verbinding aangaan met mensen. Mooie dag om te stoppen toch 20 juni 2010! zal het ff veranderen in mijn profiel........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 mmmm je loopt een jaartje achter Sunn! hihi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 tssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden