bolletje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: jane4Ik wil Bolletje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heu waaaaat, wie riep mij daar?Wilde vanmiddag al beginnen met schilderen maar ben toch flink geschrokken van Dinah's bericht, dus doe ik het donderdag wel.De kleuren zij licht grijs en tja hoe zal ik het noemen een soort roodachtig grijs, heel mooi.vond die man ook. Heb hem een masker gegeven wat ik ooit gemaakt had en daar was ie zo blij mee dat ik meteen korting kreeg op m'n verf. Kijk dat moeten we hebben. Verder wil hij ook leren schrilderen dadelijk als hij met de ffftttttttt gaat. Heb aangeboden om het hem te willen leren.Verder zei hij dat hij misschien wel klanten had, hij zou het in ieder geval in gedachten houden.Hij was erg enthousiast, leuk is dat dat mensen je werk mooi vinden. doet me erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Sorry, moest hier even direct uitrukken. Had nog smsje naar VM gestuurd, maar klopt je nummer nog ??En ons bollie is er ook weer se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Goh, zovelen seg, Yaja, woman, lenie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ha Borrie, jou had ik al opgemerkt hé, maar kom, dan krijg je er twee :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ja nr.klopt nog!Had al een heel antwoord klaar maar toen batterij op.Nu eerst kids gaan halen.Dus, lieve mensen, ik moest van Will zeggen dat ie dadelijk terug is! (antwoord komt er nog aan Will) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ah okay, VM. Wij moeten hier toch ook weeral vertrekken. Ik zal de eerste dagen veel hier zijn, morgen mijn oogoperatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Hoi wil,heb je al blouwe ketten???:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Liefje Bor,Wils schreef dat hij een schoonheids operatie kreeg.Dus ik informeerde even, is het woord fout?Hahahahah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Wat leuk Isa!!!Heb je hernieuwde binnenkomst hier gemist dus ikweet niet wat eris gebeurd.Maar je had toendertijd toch een nieuwe vriend en nieuwe baan niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Goedzo Isa.je bent goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Hahahah Bor,ik heb ook geen flauw ide wat het betekent.Het zijn denk ik ogen en niet wat wij denken.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Gniffel.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Hoi Tina, nee hoor, morgen pas. Om 16.00 zetten ze het mes er in Duimen jullie effe mee, zodat ik geen witte stok ga nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: willAh okay, VM. Wij moeten hier toch ook weeral vertrekken. Ik zal de eerste dagen veel hier zijn, morgen mijn oogoperatie Zie wel............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Wil,het stelt niets voor.Ja de blauwe plekken,die gaan steeds meer naar beneden zakkenen eindigen zo vlak op je wangen.Ziet er leuk uit, echt.Ik heb het ook laten doen.Onder en boven oogleden.Valt alles mee.Je knpat er echt van op'\ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Will,Succes met je oogoperatie.Puur hypothetisch natuurlijk, maar heb jij jezelf al een beetjevertrouwd gemaakt met het brailleschrift? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Mij ook Vera!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Verr, ik was vandaag ook naar de peut,voor vervolgbehandeling.Ik krijg EMDR,(in september pas) dus ook weer alles van voor af aan verteld.Zucht............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Jane, wou antwoorden op je pb maar blijkbaar is er iets mis met het systeem. Dus bij deze toch ff laten weten dat ik het heb gelezen, over nagedacht, en niet gedaan. In het kort.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 is goed Fleur:)ik was blijkbaar de enige die er mee zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Hoi Fleurtej?Wat beter te pas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Dat zou me verbazen knapperd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: albertinaHoi Fleurtej? Wat beter te pas? Niet echt Tina . Ik heb echt zin om iemand de volle lading te geven. Gewoon zo..Niemand specifiek ofzo voor alle duidelijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Nou, ik zou zeggen maak van je hart geen moorkuil.Wellicht lucht het op en kunnen we je virtueeleen beetje terzijde staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Dag luitjes,Druk hier.@Dinah: je gaat een periode tussen hoop en vrees tegemoet!Ik hoop dat hoop de overhand krijgt!Met (uiteindelijk) een goede uitslag.Sterkte, kracht en goede moed toegewenst!van Primula:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden