Soothe Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Hoi Hoi,Dinah sterkte.Niet te veel tobben. Vaak lopen de dingen toch anders.Eerst maar even rustig afwachten tot je volledig op de hoogte bent.Niet gaan drinken!!Dan heb je twee problemen.Nuchter alles doorleven geeft groei.Een groet en wat kracht uit Amsterdam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Theetje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ben vandaag voor het eerst in de huiskamer, hallo allemaal! Mijn naam is Theetje en dat is wat ik drink vandaag, met een glas echte cola om een uur of vijf voor de 'oempf' (lust geen koffie helaas).Dinah, heel veel sterkte toegewenst! Ik weet nog steeds niet hoe een bloem te sturen maar bij deze krijg je een grote bos gele tulpen van me!Nu snel onze grote vent uit school halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ik meld me weer. Refu zit erin!!! Dank jullie voor de schop onder mijn achterste, die had ik even nodig.Ik ga jullie verlaten, heb een beetje het idee mensen weg te jagen...Heel veel succes iedereen, hou het droog!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Zelf vond ik dat het lekker ging. Maar ik ben zoooooo ongeduldig.Ik weet het,ik weet het.....niet doen:huh:Maar zo ben ik nu eenmaal. Verander dat maar eens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Sorry Dinah, lees nu pas terug. Heel veel sterkte!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Je joeg niemand weg Nietsen helpt anderen juist door hier te delenen het goeie te doen!Dees, mooie gelegenheid wat geduld te lerenheb je straks ook nodig in die nieuwe baan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Lekker Vera! Lekker genieten van je kids!Ik kan daar desondanks het drukte makers zijn toch van tot rust komen.Welkom Theetje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Borrie!! Ik dacht dat je al weg was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Goedemiddag iedereen, wat een hoop volk zeg Meld me even, heel druk hier op het werk.Ik zie veel bekenden daarom...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Iersé, ons VM, cava cheri ??Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Theetje, welkomLieve Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Long time no see cowboy Will!!! Bwa ja, gaat wel weer goed.Nodige toestanden achter de rug maar wie nie he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 zooo.....boodschapjes gedaan en nog even half uurtje voor mezelf voordat de monsters thuiskomen!!Top Niets dat hij erin zit!!BRAAFFFF!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 jeeeetje woman,heerlijk zeg overdag slapen!!ppfffff,das jaren geleden voor mij!! helaas!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 en Will en VM:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Hey Dar,ook al terug van weg geweest!Ik verheug me echt op de meeting.Jammer Ya dat je dan net op vakantie bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 helaas VM maar ga eccccchhhhhhht m,n vakantie niet verzetten en ik ga je gewoon zien deze zomer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 willen jullie het nu NIET meer over de meeting hebben anders bedenk ik me nog:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Alle Ya! Je toch zeker wel die vakantie cancellen!Yep Dar! We zullen mekaar zeker niet mis lopen in het station Ik moet er weer vandoor dadelijk kids ophalen enzo.Tot later allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 zo....kom ook maar even binnen waaien.druk geweest...eten al gemaakt voor mijn zoon...als het goed is ( hoor ik straks) ga ik vanavond/vannacht met m'n broer mee op de vrachtwagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 kijk now your talking Dar!!Dan ben ik er zeker bij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ik wil Bolletje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!beschuit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Dinah, wil je evn alle sterkte wensen wat een naar bericht,maar 80% is veel, positief blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 van mij ook sterkte Dinah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Nou ja liever niet. kan niet wachten tot ik weer fit ben. Ik heb zoveel plannen en zoveel te doen....Genezing duurt laaaaaaaaaang......zucht quote: Originally posted by: yajalajeeeetje woman, heerlijk zeg overdag slapen!! ppfffff,das jaren geleden voor mij!! helaas!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden