Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Verr, nu we gestopt zijn met drinken hebben we een weerstand waar je u tegen zegt. Wij krijgen geen griep meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Boeren, Burgers en Buitenlui,een héél goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Tsja, kids moeten weerstand opbouwen. Er zijn honderden verschillende soorten griep. Elke keer als je eentje hebt gehad, ben er resistent tegen. Dus kids moeten er eerst een paar verzamelen en dat lukt wel op school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Allergisch voor ei en melk... Verschrikkelijk dat is mijn basis eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: DenkerIgor, volgens de boeken veranderde Jezus water in wijn op aandringen van zijn moeder. Het was niet zijn idee. Dus misschien had Maria veel baat gehad bij een forum als dit met haar zuipprobleem. Altijd al gedacht dat Maria een zuipschuit was. En dan maar zeggen dat ze onbevlekt ontvangen was. Ja m'n zolen. Dat is heel iets anders geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Moghu lieve Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ik denk een blackout bol, haha. Bijna 8 uur, eindelijk de winkel open. Ik heb zin in een broodje rosbief met ei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 En een glas melk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Gna gna, en ik ben even weg naar de winkel. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Hoi lieve mensen...hier hebben we mot regen..leuk voor de plantjes..iets minder voor me.Verrandering: leuk om te lezen dat het gaat goed met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Een hele Goedenmorgen allen!!!ff bijlezen met een grote kop koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 goeiemorgen!!Vanacht meteen afgestraft voor mijn daden, kindje vanaf 5 uur wakker, dus ik ook. spijt van gister, maar met volle moed weer verder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Verr,de jeuk en kriebeltjes zijn ontwenning en ontgifting.Zelf heb ik het nooit gehad maar het is bekenddat dit op kan treden.Kan je nagaan wat er in je lijf zit.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: DenkerIgor, volgens de boeken veranderde Jezus water in wijn op aandringen van zijn moeder. Het was niet zijn idee. Dus misschien had Maria veel baat gehad bij een forum als dit met haar zuipprobleem. zo had ik het nog nooit bekeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Darretje,Goedemorgen.Ik ben er vandoor, naar de peut.Veel zin heb ik niet.Maar, wat moet dat moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Verr zijn afkickverschijnselen, ik heb dat gekriebel op m'n gezicht ook wel eens gehad, gaat over...ik ga er vandoor, werken, laterszzzz............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Zo, broodje erin. Refu als toetje. Nu nog trainen en dan ben ik klaar voor deze vrije dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Sterkte Bor, was het een ongeluk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Sodeju, dat is heftig. Hopen dat het goed komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 ik ben er ook vandoor.verrandering: bedankt! ik hou het in mijn hoofd!zal nu naar buiten de hond uitlaten en mijn hoofd leegmaken.fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Goooeeedemorgen allemaal,21 Juli....................begin van de zomer,erg nat begin helaas:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 goedemorgen allemaal, al lekker gemediteerd vandaag! 1e stopdag gister, eitje natuurlijk . Kwam een vriend op bezoek gisteravond die veel drinkt en zei: nou, dan begin je morgen maar met stoppen hoor, we gaan een fles wijn halen. hahahaha ik heb hem gewoon uitgelachen. We hadden het er nog over als je veel drinkt en over de warrigheid. Dat is nu echt mijn trigger. Ik wil gewoon die chaos uit mijn hoofd. Drank maakt me zo warrig, ongestructureerd vooral de volgende dag als ik dan de avond ervoor best veel had gedronken. Pas om een uur of 14.00 - 15.00 uur werd ik dan weer een beetje helder in mijn hoofd en dan begon uurtje later weer de trek. Dus eigenlijk "bijna" doorlopend gedrogeerd ben je dan. Die vriend zei na een paar uur, hij aan de wijn, ik aan de thee. Ik wil jouw voorbeeld ook gaan volgen op een dag. Zo zie je maar weer, eerst proberen over te halen en dan zien dat je ook gezond wilt worden, dat wil toch iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Goeiemorgen mensen,wat zijn jullie al bezig geweest;even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Goedemorgen allemaal,Foei, net op 't allerlaatste moment nog de vuilnisbak buiten gezet. Anders had 'k twee weken met een ruftende bak gezeten. En boze buren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Goed gedaan Sunny. Sterk van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden