Gaby Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 12 flessen Jan? maar goed dat ze niet hier staan, had er denk niet vanaf kunnen blijven had je ze niet beter zondag kunnen halen?lijkt me moeilijk zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ik kan je niet volgen bor en heb daar eerlijk gezegd zelfs absoluut de behoefte niet meer naar.Misschien zeggen ze dit standaard in nederland en begrijp ik het verkeerd maar wij beginnen niet met 'doe eens normaal mens' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Niet? ooohwwww...Nou mijn excusesIk ga wat ruimte maken voor.LatersHou je sterk Jan1000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Goh Jan vind je dat niet heel riskant? Denk je dat je sterk genoeg kunt blijven? Morgen ook een hele dag nog en die trek kan zo maar ineens op komen. Ik hoop echt dat je sterk kunt blijven, en anders morgen maar veel hier komen als je veel last krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 En weg is Jan....Jan ik hoop dat je de flessen veilig kan stellen(bij bekende bijv) zodat je er geen priveparty van hoeft te maken....ff tievie kijken maar weerlaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Goed mensen ik ga naar bed voor dat het laat wordt achter de p.c.Trusten, slaap lekker en tot morgen weer:sun:Dag dag lieve Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Goede avond,hey Witte! Alles nog gestaag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Hoi Witte en Bolletje, ja ik doe mijn best er van af te blijven pffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Maar ik vind het heeeeel lastig. De flessen beginnen steeds meer te lonken zie ik. Ik heb ze net weggestopt. Ik vind dit moeilijker allemaal dan ik dacht. Ga zo douchen en te bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Mensen, 't is mooi g'weest voor vandaag. Slaap lekker, allekes!ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Bor slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 slaap lekkerwie nog leesten Bor, fijne dag morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Jopie is liefffffff voor de kleine kiendjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden