bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Goeie morgen Tien, Lien Hannah en Ya.Hannah, klaar met het terras? Kan het vanavond mooi inregenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 pppppfffff heb het nu al warm!Dat wordt wat vandaag!nu woon ik hier vlakbij een paar heeeeeele lekkere strandjes,geen probleem zou je zeggen!!Nu zijn alleen ALLE stranden hier afgezet!!!!!!!! VERBODEN TE ZWEMMEN!!!Heerst hier zeeeeer gevaarlijke blaauwalg,aantal honden al overleden!Op de stranden zelf hebben de horeca,s al meeega grote zwembaden neergezet om de omzet toch maar een beetje hoog te houden maar echt fris zijn die baden dus echt niet he!Bah bah,aldie piesende kiddies!! Maar sinds gisteren........ zwemmen de kids hier gewoon dus in de grachten naast het huis!Bootje erbij en PLONS!!!!Net zo lekker!!Ik woon hier al vanaf m,n geboorte en deed het zelf vroeger ook dus brings back old memory,s!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Borrie Hoe is het slapen gegaan meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Moggel Bollie!!Wat ben je weer druk meid,zit jij wel eens een dagje stil?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Moggel Vonnie.Lien babbel maar lekker mee hoor. En inderdaad schreeuwen als je niet gehoord wordt. Soms komt het over als dat we een kliekje zijn maar ook wij moeten wennen aan nieuwkomers.Ya ik kan inderdaad niet stil zitten. Heerlijk om bezig te zijn.Kom maar hier met de doggie hoor, kan ze in de vijver. Hier heb ik nog een last van blauwalg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Eerst even met de hond uithet is nog niet zo warm nu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Over bijwerkingen gesproken bor,ik heb de laatste week elke dag een barstende hoofdpijn.Kom er s'morgens mee wakkeren duurt de hele dag.Slik ongeveer 4/6 paracetamol met codeinemaar helpt allemaal maar tijdelijk.Kan dit nog een bijwerking zijn van hetstoppen met drinken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik weet niet of dat kan Bor. Mij lijkt het heel onwaarschijnlijk. Wat heb je voor 'n bijwerkingen dan? Meeste A.D. veroorzaakt een droge mond maar je zou eens moeten zoeken op internet. Soms staat er op internet meer informatie over de bijwerkingen van medicatie dan op de bijsluiter.Moghu Max.soms heb ik een paar dagen last van hoofdpijn als ik opsta. Ikzelf wijt dat aan spanningen die ik heb opgebouwd of te diep slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Mogge bol:)Nu eerst met de hond weg,lees zo wel terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Max,van teveel aan paracetamol slikken kan je juistmeer last van hoofdpijn krijgen.En pas op, codeine is ook een verslavend goedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 hebben jullie allemaal medicijnen geslikt voor het stoppen, of op eigen kracht, of beide, zijn er nog tips hierover? ik doe het nu alleen, en het enige wat ik voel is onrust en sjacho, en dat laatste is voor mijn gezin wel lastig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Lien, ik heb geen medicijnen gesliktik heb voor mijn gewoontes die ik had (zie je wie is wie) wel vervanging gezochtwel heb ik de online cursus bij de Brijder stichting gedaan, zeer confronterend als je dan je drinkgedrag ziet staanzelf heb ik wel enorm veel baat van die cursus gehadmaar bij iedereen is het anders.........neem vandaag gewoon de eerste nietik heb zonet een stuk van Anna geplaatst bij de late dagdraad van gisteravondwie weet heb jij er ook iets aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Lien,op de draadjes, "tips en adviezen" en "thema's rondom.Staat het één en ander geschreven over wat men welof niet aan medicatie gebruikt.Daar kan je vast veel antwoorden vinden op je vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 28 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Nou ineens zo druk hier..gezellig zeg!!Straks moet ik mijn paspoort gaan aanvragen, oude is verlopen, we gaan lekker met de brommer naar de stad zo krijg ik lekker vakantie gevoel ....maar ja iets minder is dat om 13 uur moet ik gaan werken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 quote: Originally posted by: Hannah1Oh en wat mij een beetje dwars zit aan jou.....( zal zo integer zijn om zelf geen namen tenoemen) is dat je hier een beetje de koffie juffrouw loopt uit te hangen en af en toe van leer trekt De moraalridder aan het spelen bent. Kan je dat niet eerst beter op je eigen forum gaan doen? Daar gaat het er een stuk harder aan toe. Niet dat ik je niet mag,maar komt wel schijnheilig over. Lijkt me heel duidelijk dat je het over mij hebt, begrijp niet dat je dit integer noemt. Denk dat je nu de plank volledig misslaat Hannah. Vreemd dat jij mij mag en me tegelijkertijd schijnheilig vindt... lijkt me niet met elkaar te verenigen. En het over een ander forum hebben??? Lijkt me dat dat er helemaal buiten moet staan, en ook daarin zit je trouwens helemaal fout.* spelfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Luitjes, Voor mijn gevoel MOEST ik op deze beschuldiging reageren . Maar zal jullie verder niet lastigvallen met..... Vind het niet nodig dat de sfeer weer negatief gaat worden hier vandaag. Voor allemaal een fijne dag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 28 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Lieve Yvonne...voor jouw ook een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 28 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Hoi Verrandering: hoe gaat het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Jij ook een fijne dag Von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Borrie die dorst is normaal hoor bij medicatie. Vocht vast houden kun je voorkomen door veel taugé te eten. dat drijft vocht af op een natuurlijke manier. Of iets homeophatisch, anders moet je daar weer medicatie voor slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Mogge allemaal, Straks eerst naar de verslavingsarts en even vertellen dat ik bijna een maand droog sta. (Hoef me niet te schamen daar) en een doos AD ophalen. Ben zenuwachtig voor de bijwerkingen maar ik geef het een kans. Daarna zwemmen, en huid verbranden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Lien Sjagie, prikkelbaar, overgevoelig, moe, slecht slapen, zwetend wakker worden, bibberen, al deze dingen horen meestal bij de ontwenningsverschijnselen, en gaan over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Trouwens Max, die hoofdpijn kan komen door een te hoge bloeddruk. Stresssss? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Mss wat stress de laatste week denker,zou idd kunnen....Hoge bloeddruk geen last van, gelukkig.Bedankt voor jullie reacties!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden