lien2206 Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 goedemorgen allemaal, wat een heerlijk wakker worden zo, lekker bakkie genomen en dan snel in de benen, we moeten weer werken vandaag!!fijne dag allemaal@dinah, heel veel succes!
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Goedemorgen Beetje moe weeral En nog steeds niet zo veel te zeggen..Deel je onrustig gevoel Tina . Me don't like.Mups kwam gisteren nog effe binnenvliegen jieeeeeeeeeehaaaaaaaa!!! Geen bijzondere reden buiten mijn alcoholprobleem denk ik janneke, voor zover ik weet Dinah , vandaag een stapje verder..Op naar een nieuw begin. Muren worden afgebroken maar dat is niet erg..het komt allemaal goed. Mocht de moed je in de schoenen zakken hou je dan vast aan wat je lieve broer zei. Je onderschrift is héééél mooi btw . Jij wordt een supermooie vlinder
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Dinah,je zal nu niet lezen hier.Toch wil ik je laten weten dat ik aan je denk.Het komt goed!
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Fleur,dan zijn we samen onrustig..Meestal kan ik er de vinger wel op leggen.Dan gaat het na verloop van tijd wel watbeter en keert de rust terug.Nu niet, ik vind het een naar en eng gevoel,en het vervelendste is dat ik maarniet kan ontdekken waarom.Enfin, even de zinnen verzetten.
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: albertinaMeestal kan ik er de vinger wel op leggen.Dan gaat het na verloop van tijd wel watbeter en keert de rust terug.Nu niet, ik vind het een naar en eng gevoel,en het vervelendste is dat ik maarniet kan ontdekken waarom.Misschien is het er gewoon, zonder reden?Alhoewel ze zeggen 'niets is zonder reden' Ik weet niet wat ik hebGewoon geen voldoening vinden en op hetzelfde moment vraag ik me af of je dat zoeken gaan moet.Wat een leven Ik jammer graag
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Nou, dan jammer ik maar even mee.Trouwens, ik vind jou niet zo snel jammeren,vandaag jammerdag?.
lady jane Geplaatst 5 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Ha jammermeidjes!verse koffie en croissants dan maar?Ik heb ff gekeken maar het zelfs geen volle maan,dus het moet iets in jezelf zijn. Ook al weet je het niet, het gaat toch over hoor,als dat een beetje kan troosten.En de zon schijnt uitbundig, dus ik ga lekker mijn klussen doen en naar het strand.Dinah
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Geloof me maarIk kan jammeren als de beste! Het is niet echt jammerdag het is meer'pfff, wat stelt mijn leven nu voor dag'. Maar aangezien dat ook jammeren is..Ok you got me! :DJij mag straks naar de Peut (das ne kikker hier ). Kan je alles geven! Hij/zij wordt er voor betaald dus gas geven zou ik zeggen.Mijn dochter weet vast al hoe laat het dadelijk is. Kan ze nog eens met haar ogen rollen en zuchten. Een heel goede reden voor mij om dan eens boos te worden . Wat op zich dan weer een goede reden is om te jammeren tegen mezelf daarna. Misschien heb ik geluk en mompelt ze alleen :D
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Hups en Jane gaat naar het strand....DA GAAT ZOMAAR NI HE!!
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 1 000 000 000 euro zou me wel een beetje troosten kunnen..Ok het is maar geld en een beetje oppervlakkig.Fleur vindt dat niet erg :light:
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Dat is een kikker?Hahaha, nou dan zal ik eens goed kwaken,nee, gekheid.Ik doe het maar even met een dolletje af,anders blijf ik er zo in hangen.Maar geloof me, het huilen staatme nader dan het lachen..En nu moet ik gaan douchen,ik ben al de snelste niet in de ochtend.
lady jane Geplaatst 5 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Ga je mee toch Fleur:rose:zul jij eens zien dat dat zomaar gaat, heel goeh zenne!
ekstertje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Kom even goedemorgen zeggen en Dinah heel veel sterkte wensen!Dinah:present::present:En nu op het fietsje naar de stad om wat korte broeken te scoren voor de vakantie...Fijne dag nog!
bolletje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Kom maar hier heen Eks. hier is het al uitverkoop.
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Als je huilen moet, moet je huilen Tina. Het haalt je toch in op een bepaald moment.Huilen onder de douche heeft ook zijn charmes.Ik heb vroeger wel eens gehuild voor de spiegel...geen zicht...maar een vriendin van me zei dat de kleur van je ogen verandert als je huilen gaat. Niet veel van gemerkt en naar jezelf gapen op zo'n momenten is niet echt flaterend.Straks voel je je waarschijnlijk een pak beterTegen dat ik bij jou ben Jane kan ik al terug naar huis :DDoe datte goe Max!!!
lady jane Geplaatst 5 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Tina, fijn dat je weer een peut hebt,gooi het er daar maar lekker uit,wie weet wat het opleverten je bent het kwijt, daar waar het hoort.Ik denk aan jeen hoop dat je dag helemaal weer opfleurten Fleur jouw dag op-tinaat
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Bedankt lieve meiden,nu ga ik echt iets doen.Tot later.
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Ik moet ook eens iets gaan doen.Ik ga eerst nog eens een half uurtje in mijn zetel bedenken wat dat juist gaat zijnLaters
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Aaaaaaaaaaah strijk is gedaan! jiehaaaaaaa!!Ik vroeg me niets af vanmorgen borretje Op naar de volgende klus *nooit emotions zelf typen..komt verwarring van
Otje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 De tweede nacht zonder melatonineEn zo heerlijk uitgeslapenHad wel een nare droom, maar die hakte er niet zo in als gewoonlijk. Ik nies me helemaal het apelazerusHoop toch niet dat ik allergisch ben voor huisdieren.....Nou ja fijne dag vandaag, voel me goed, als ik wat langer uitslaap vorle ik me wel beter nog dan vroeg op. maar dat zal omdat ik dit gewend ben
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Hey Zonneke!! Waarschijnlijk ben je al aan het uitloggen, zie je nu pas..Als je eens niets te doen hebt en zin hebt om tot langs hier te komen?? Altijd welkom!! Of we kunnen afspreken ergens tussenin .Ik moet grenzen verleggen van..dus bij deze
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 Woman,fijn dat het steeds beter gaat.Je werkt er hard genoeg voor!!!!.Hier ook al gestreken, bed verschoonden de badkamer gedaan.Nu even de haren fohnen,2e gezicht erop (=make up)en dan naar de peut.Oh, ik zie dat ik niet de enige bendie aan het hh bezig is..Sop en strijk ze dames.
Zonnetje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Geplaatst 5 juli 2011 hey Fleur was wat aan't bijlezenkom hier weinig dus moet altijd veel lezen om nog te kunnen volgen...welke grenzen moet jij verleggen???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden