Spring naar bijdragen

Woensdag 6 juli 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi
Vannacht was het weer bal
Een mafkees stond om 3.30 te schreeuwen en te bonken bij de buren aan de deur.
Ik schrok me het apelazerus, schoot meteen weer in de overlevingsmodus...
Hele toestand duurde best lang. Ik was echt blij met mn honden. Ik wist alleen even niet wat ik nou moest doen. De buren zijn met een heleboel, dus die redden zich wel, en de honden bleven natuurlijk blaffen...ik heb ze wel tot stil geboden maar eigenlijk is dat niet goed. Want dit is juist waar ze goed in zijn en waardoor ik me veilig voel. Als ik ze dat afleer dan gaan ze de volgende keer kwispelen als er een mafkees voor de deur staat.
Volgende keer belonen en daarna tot stilgebieden maar wel bij mij blijven.

Nu voel ik me weer okay hoor, heb een valeriaan genomen en ben weer lekker gaan slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ook goed nieuws, het UWV geeft me nog 8 maanden en dan kijken we opnieuw. Ik zou best willen reintegreren , maar wel reeel. De arbeidsdeskundige is wel een redelijke vrouw. Wat een opluchting ! En dan ook nog met terugwerkende kracht krijg ik weer 100 % . Dus kan ik weer investeren in buikdansspul voor mn atelier :)
En de financiele ramadan van de afgelopen maanden zorgt ervoor dat ik me nu rijk voel. terwijl dit ook helemaal geen vetpot is. kan nu 'gewoon' boodschappen doen, ipv het goedkoopste van het goedkoopste bij de Aldi. Mooi hoe alles betrekkelijk is.
Gister ging mn telefoon stuk, dus ik verdrietig naar de winkel, kom ik thuis met een high tech Android, zo'n hippe platte :) handig want ook internet zit erop.
Hondjes uit,
I'll be back !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan je heus Desi! Er is zoveel niet aan..sommige dingen zijn meer een kwestie van durven dan kunnen.
Hoor mij :D..ik kan maar eens beter terugkijken naar mijn grenzen.

Ff pauze.
Hier behangpapier aan het afsteken. Ken leukere dingen om te doen maar soit..binnen een jaar ofzo heb ik forsballen van hier tot in Tokio :huh:. Of toch aan enen arm :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens nagedacht, hoe komt het dat ik in de bedstee zo lekker slaap ?
Het is er stil. Geen vogels om 04.00 snachts die me wakker kwetteren, geen geluid van de straat. Dubbele ramen en rolluiken zorgen daarvoor.
Tadaaaa
In mn slaapkamer heb ik ook een rolluik. Die was kapoet. Die heb ik gerepareerd en nu is het wel pikkedonker dus ik heb een gezellig warm lichtje gemaakt voor op de gang, want helemaal zo donker vind ik beetje scarey..
Ik slaap vooralsnog met de deur open omdat Raksha anders gaat janken. Steeds de deur beetje meer dicht kan ze er aan wennen.
Overigens lagen ze vanmorgen allebei bij mij op bed toen ik wakker werd. hihihi
Erg lief :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Dinah

Dank je Bol:heart:


Tja dat slapen is inderdaad niet optimaal maar het is even niet anders.


Zal blij zijn als de uitslag er is ongeacht de uitkomst.


Daarna kan ik weer verder.



Omdat ik nog niet zo lang hier mee lees ben ik even benieuwd of je me wilt bijpraten, dit mag ook via een persoonlijk bericht of kan ik je verhaal ergens terug vinden dan is een verwijzing ook goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
lien2206

goedemorgen, zal ik dan eens lekker een vers bakkie zetten dan?


Dag 11!!! ben trots op mezelf en alle andere!!!!


Helaas voel ik me erg duizelig, heeft dat ermee te maken? vind ik niet fijn.


Wat zijn jullie plannen voor vandaag?



duizelingen kunnen een bijwerking zijn. Drink voldoende water 1,5 liter minimaal en zorg dat je gezond eet. Naarmate de week vorderd moet het afnemen, zo niet dan ff bij je huisarts aan de bel trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...