igor Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 HALLO HALLO is er nog iemand of zijn jullie aan het eten?
igor Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 nou dan gaat remi maar weer verder met de afwasetenwasenopruimen enz enz
MarQ Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 Net voetbal zitten kijken op eredivisie liveja en dat is dan een zwak moment voor meik had altijd een biertje er bij tijdens het voetbal kijkenmaar even wat geten en veel spa bruis gedronken.
MarQ Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 ja dat vind ik ook wel fijnom buiten de winkel spits en boodschapje te doenalles komt dan op me af in die drukte, heel vervelendmoet nog eten eigenlijk.........zal ik 's gek doen en een pizza laten komenis misschien niet zo gezond maar o zo lekker !!!!
bolletje Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 ">http://imageshack.us/g/683/afbeelding116r.jpg/Dit is mijn nieuwe kooi. Ik kan hem alleen niet rechtop plaatsen maar dan moeten jullie maar ff scheef gaan hangen. Groot hé?
will Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 Hoi spike, goed hoor, stevige week gehad, veel emoties, nu kalm Joe ??
will Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 Prachtige kooi bollie, lijkt me heel solide ;D
niwi Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 ja, Jopie ?..ben jij dan ooit gestopt geweest ?
niwi Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 oh yes, Will inderdeed....and with dry...I mean desertsanddry, like a little fox
VM1 Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 Avond allemaal,net terug van een week zee.Was heel leuk, uitwaaien, baggeren,schuppen, bouwen, overstromen en terug bouwen.Kids vakantie dus qua Alcohol niet zo interessant.Of toch, want ik was met een vriendin, iemand die een groter probleem heeft dan dat ze zelf wel denkt.Ik dacht dat ik het zo wel had gehad met "vriendinnen"en hun alc. problemen, niet dus.Heeft niet mijn vakantie verpest, nee helemaal niet.Wel weer (nog es) met neus op facts.
niwi Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 den Nina se....ik geloof dat wij ook een aparte gave hebbenom, als wij anderen zien drinken, onszelf met onze neusweer op de feiten te drukken...
kruimel Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 Nou Niwi sanddry is wel erg droog en het schuurt nogal.Wat vocht mag toch wel, hoop ik.
bolletje Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 Waar die nu staat Jop. achter tegen het raam, daar staat ie mooi, maar dat zal je wel zien als je komt.Den Superrekel se.
kruimel Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 Zou ook iets moeten doen, maar sport het hele jaar al als een bezetene en heb nu vakantie.Dus nu krijgt het oude lijf rust.Maar ik geloof dat het lijf nog fff naar buiten wil. Dus koffie en dan maar aan de wandel.
bolletje Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 Spikie dat is waar ik iedere keer op hoop, dat mensen, die toch moeite hebben met te minderen, of gewoon niet meer willen drinken, gaan stoppen. Dat vind ik een groot compliment waard meid. Het gaat je zeker lukken hoor.Van mij al vast een grote bos en een dikke Gewoon omdat ik altijd van deze berichten ontzettend blij word.
fleurtje Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 Mooie kooi bol!! Ging vroeger regelmatig naar de dierenwinkel met de klein. Diertjes kijken.Ze hadden ook een Ara. Denk toch dat het een Ara was, was zwart met kleurtje aan de bek (tot zover mijn herinnering). Kon nagenoeg perfect verstaanbaar praten. Dochter was er helemaal wild van..In hoboken hebben ze er ook nog zonen deftige. De papegaai in kwestie kwam zelfs live in een radioprogramma . Zotten zijn de wereld nog niet uit.. is wel in t antwaarps
kruimel Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 Nee Jopie het is geen slecht teken, het gaat goed, alleen deze week even een moeilijke dag.Wat gedronken niet eens uit trek maar van vermoeidheid. Dat is mijn trigger.Over de thuis situatie niets te klagen en het laatste jaar zit ik super in m'n vel.Krijg ook complimenten van man en kinderen.Dus waar heb ik het over........maar toch het heet niet voor niets verslaving en altijd meelezen en niets gegeven vind ik niet zo netjes.
VM1 Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 Hey Max,ik heb nog geen tijd gehad om alles te lezen, vandaar,hoe is het op je nieuwe werk?????
Max72 Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Geplaatst 9 juli 2011 Hoi VM,gaat goed, dank je.Hoop dingen gaan net weer anders dan bijmijn vorige werkgever maar komt aardig overeen.Draai volgende week nog een week dagdienst ende week erop de onregelmatigheid in.Begin dan in Amsterdam, westelijk havengebied.Gaat, ondanks wat stress in het begin, best goed,zonder drank.Gewoon even goed de tijd voor mezelf nemen, ophet juiste moment.Even rust inbouwen soms, is erg belangrijk.Maar ook op tijd relativeren, scheelt allemaal.Vroeger verdoofde ik het met drank, nu niet meeren dat gaat nog steeds goed gelukkig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden