Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 juli 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Yvonne; heb ik al gedaan...was wakker om 5 uur
Igor: de training duurt 5 weken om mijn licentie te krijgen...het was best gisteren een lange dag maar wel leerzaam en gezellig, iets minder reizen met de trein want ik moest 4 keer overstapen...en rennen om de trein te halen..om de weg terug precies dezelfde...ufff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Bol... lekker bakkie he?
Ik ga er vandoor ... hoop voor je dat de kooi inderdaad groot is, zou wel fijn voor dat beestje zijn, hoewel ik denk dattie toch liever ergens tussen de bomen door zou willen vliegen...
Maar ja, is misschien zelfs wel hier gekweekt/geboren omdat wij mensen die natuurwondertjes zo graag in de huiskamer willen hebben... en dan denk ik dattie bij jou nog heel goed af is...

lui..... fijne dag... maak er wat van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer toch maar een beetje rustigaan te doen Veer, des te eerder ben je er vanaf.
Ja die trek komt altijd op ongelegen momenten. Ik had met bezoek altijd iets van, als ik nu mee zou drinken voelde ik me toch weer wat ongeremder. Dat blijft gewoon bij mij, maar het is altijd een kwestie van seconden omdat ik refu. slik. En dat blijf ik fijn vinden.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik kan me dat verhaal van die man nog wel herinneren Veer. Toch netjes dat hij deze keer geen drank heeft mee genomen. Hopelijk gaat hij ook inzien dat teveel drinken tot vreselijke dingen kan leiden.
Ik slik al zo'n 20 jaar Refu. en kan denk ik niet meer zonder. Wil het ook niet meer uit proberen hoor, dit geeft zo'n safe gevoel.
Heb in het verleden zo vaak door de refu heen gedronken en dat heeft denk ik bij mij toch een diepe wond na gelaten, dus wil ik die ervaring niet meer mee maken.
Maar het is natuurlijk altijd veel beter om het zonder te doen. Dan ben je volgens mij pas echt sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liegen en verslaafd zijn staan heel dicht bij elkaar, en het rotte is, dat we altijd denken dat een ander niet merkt dat we liegen of gedronken hebben. Ik wist dat ik fout zat, en daarom loog ik.
En als men al zo lang met iemand leeft die drinkt en bedriegt, kan het zijn dat je daar een soort onverschilligheid gaat opbouwen. Jammer.
Maar fijn dat je aangegeven hebt om een sapje te drinken bij een andere kennis. Misschien krijg je wel veel complimenten en daar groei je weer van. Lekker hoor voor je, ik vind dat je erg goed bezig bent meis.:)

Moghu Jane. Vandaag weer spinnen of volleyen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :)

Zalig geslapen..wel twee keer moeten plassen :angry:

Lekker liedje Marc!!

Verra, jij gaat echt als een speer hé!! Ik zie in je onderschrift dat je bijna een maand ver bent. Way to go!! Superknap van je! :present:
Wat voor blessure heb je dan dat het zo veel pijn doet? Lijkt me toch niet echt normaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morge

ik ben al naar de lidl geweest met de buurman met de auto dus dat is geregeld
verder geen plannen vandaag
het weekend is niog moeilijk voor me qua niet drinken
moeilijker als door de weeks
maar daar kom ik wel doorheen en anders kan ik
mn "buddy" bellen/smsen dat ik t moeilijk heb
die helpt me er wel door heen dan.

............fijne zaterdag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...