albertina Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Goedemorgen,vandaag moet iedereen maar eens voor zijn eigennatje en droogje zorgen.Da's weer eens wat anders om de dag mee te beginnen.Laat ik nu verder niets bijzonders te vertellen hebben?Ach, dat is ook wel eens fijn.Gewoon een dag in de week, zonder pieken of dalen.Alhoewel, het is nog vroeg, dus alles is nog mogelijk.Een ding weet ik zeker,vandaag laat ik de 1e staan.Dat lijkt me een mooi voornemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Goedemorgen TinaIk had de koffie al zelf gezethad zomaar al een voorgevoel dat ik dat vandaag zelf mocht doen in alle vroegte buiten al opgedronken's morgens is het heerlijk zo in alle stilte buiten mooi voornemen van je om vandaag de 1e te laten staanik doe met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Goeiemorgen luitjes.. Mooi, dan ben ik dus de klos?? Anders hebben we hier straks weer allemaal spul dat vraagt waar de smoothie is en waar de koffie nou weer staat.. Hier ook niet echt iets bijzonders te melden... Ik ga even met een pafke en en bakske buiten genieten van de eerste zonnestralen, de vogels en de stilte.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Alvast even voor Fleur: zag dat je toch aan de slag bent gegaan met lopen... Het was er bij mij niet van gekomen vorige week.. Maar wilde gisteren weer beginnen... alleen , het was zooooo warm dat ik er buiten geen fut voor had. Ben toen toch maar naar de sportschool gegaan en heb daar op de loopband de eerste les van Evy gedaan... maar toe die was afgelopen vond ik dat ik best nog één kon doen, loopband is tenslotte minder zwaar dan buiten lopen... de volgende dus maar gaan afspelen, blijkt dat les nummer drie te zijn, staan die dingen helemaal door elkaar op mijn mp3 Heb ik toch maar braaf afgewerkt ook. En toen nog een paar nummers die ik los had op de mp3.... Was half dood uiteindelijk hihi.. vond dat ik een prestatie op wereldniveau had neergezet Zo, en dan nu nog even een bakske en dan mag ik de douche weer gaan opzoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier kinderen met vakantie plus neef die bij ons logeert..dus werd wakker om 5 uur door de lachjes van de kids...ze hebben allemaal op 1 bed geslapen...dus ga nu lekker sporten en dan kinderen voorzienen van ontbijt en vermaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 goede morgen allemaal. yvonne heb je koffie voor me? hier ook niets te melden, het is gewoon kurkdroog hier susan da's gezellig wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Hihi, zie je, daar begint het al... koffie voor Igor Zo, en nu moet ik echt haast gaan maken... Igor, je mag de smoothie van susan wel... die maakt zelf ontbijt straks zie ik susan ook goeiemorgen overigens.. Oh en Igor ook goeiemorgen natuurlijk.. en nu von... wegwezen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Goedemorgen Zo weer weg...pffffffff...ik had nog veeeeeeeeeel langer kunnen slapen.Voor mij zette je zeker een hele prestatie neer vonneke. Ik heb de eerste les zelfs niet helemaal rond gedaan. De laatste drie minuten viel mijn mp3 uit. Batterijen plat. Vond het ook wel genoeg..Maar om niet helemaal als een mietje over te komen doe ik net alsof ik ze wel heb gedaan :D.Vandaag doe ik de les maar eens gewoon over.Voor de rest ook niet zoveel te vertellen. Ben nog aan het slapen eigenlijk...Zal maar eens onder de douche kruipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeGoedemorgen .Maar om niet helemaal als een mietje over te komen doe ik net alsof ik ze wel heb gedaan :D.Hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Stoute Fleur Nog ff voor RaeIk las per toeval terug..sterk zijn hoor . Je weet niet wanneer het geluk plots voor je neus staat. De handdoek nu al in de ring gooien is te voorbarig. Trek het nog maar even..Misschien loopt het anders dan je denktNu echtie weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Goedemorgen allemaal,Deze is speciaal voor alle huidige en aankomende AdB'ers (v/m): Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Goedemorgen allen. Het ziet er naar uit dat dit een heerlijke dag wordt. Dat word weer genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Nou Mups,hier is het somber en bewolkt.Mmmm......verblijf je stiekumin zonniger oorden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 goedemorgen allemaal, wat een drukte alweer, ga ff bakkie doen en dan de jongste naar de oppas en dan werken, dus ik wens iedereen een fijne dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Bor,hier ook wat schroom..Dank voor je antwoord,oervrouw!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Goeie morgen lieve kanjers.Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 goeie morgezit al een de koffieen even bijgelezenheb best goed geslapen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Bor,dat is een goed plan,je schrijft als je nieuws hebt of erover wiltvertellen.Dan hoef ik mezelf niet bezwaard te voelen endenken, zal ik nu iets vragen of niet?Wat fijn dat hij wel op zijn eigen school magen blijven,nou ja fijn, gezien de omstandigheden.Dat is toch zijn vertrouwde plek.@letter aangep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 quote: Originally posted by: albertinaNou Mups, hier is het somber en bewolkt. Mmmm......verblijf je stiekum in zonniger oorden? Oh, had ik dat niet verteld? :$Geintje hoor, ik ben gewoon thuis. Andere regio dan jij dus begrijp ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 goeienmorgen allemaalborrie...mupke.. is fleur nog langs gevlogen????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 goeiemorgen frummers,het schijnt morgen storm en bar en boos te gaan wordendus alles wat buiten moet gebeuren, vandaag doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjemupke.. is fleur nog langs gevlogen????????? Ik vlieg niet Zotte mus!!Tijd om naar huis te gaan..ik heb er genoeg van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Klinkt zorgvuldig en liefdevol Bor,fijn om te lezen.Is het een idee om t op je eigen draadje te zetten?Ik ben aan het proberen niet alles meer terug te lezen,niet dat dat goed lukt, maar toch, ik weet dat velen er geen tijd voor hebben. Maar wel op de hoogte willen blijven waar mogelijk.Ik wens je veel kracht toe deze week en ook die dappere man van je, en fijn dat ie op zijn vertrouwde school kan blijven, dat heb je goed geregeld.Ik ga vandaag lekker naar Elysium,ga vanavond de nachtdienst in van vrijw.baan nr. 2, voor het eerst van mijn leven,snachts werken, ik vind het reuzespannend.Tussendoor nog ff hier bijlezen maar nu luieren, zeten en slapen.fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden