igor Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 goede morgen allemaal. ik zal vast koffie zetten, er zullen zo wel wat mensen wakker worden.heeeerlijk rustig m'n bakkie koffie opdrinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Goedemorgen lieve mensen...Hier lekker geslapen...klaar om te sporten..ik zie jullie straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Goedemorgen en dag dagMorgen eindelijk uitslapen. Nieuws van de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Ook een goedemorgen luitjesLekker Fleur, morgen uitslapen dan zal ik aan je denken als mijn wekker gaat nog even deze dag door maar je hebt een mooi vooruitzicht morgenochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Goeiemorgen lui.... heb even koffie bijgezet inmiddels. Jeetje Igor, wat was je vroeg wakker meis. Susan al halverwege haar looprondje denk ik.. Fleur aan het douchen.... nou , doe ik maar een bakkie met sha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 goedemorgen allen,lekker geslapen?? werd weer behoorlijk gek gemaakt door die fijne merels, mijn god!, leek wel of er ergenseen struisvogelei uit moest schieten, dus was zoals gemerkt vroeg uit de veren, merelveren wel te verstaan!heerlijk geslapen en gedroomd was in een compleet andere wereld.wilde vandaag gaan sporten, maar heb gewoon geen zin, ga vandaag wat rommelen en dingen regelen voor mijn auto, deze zou alarm hebben en wat dingen, maar die blijken er niet op te zitten, dus gedoe met de dealer en verzekeringsmaatschappij, zo blijven we bezig en van de straat.hoop dat het net zulk mooi weer wordt als gisteren, want dat viel erg mee..hebben jullie nog iets leuks te vertellen? hoor het wel groeten toine;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Ja gezellig Vonneke, samen even een bakkienog een beetje fris in de achtertuin om te rokenmaar...zo kom je nog eens buiten zit met smart te wachten of mijn buurvrouwtje al is bevallen zag de verloskundige heen en weer rennen vannachtben heel benieuwdmijn dochter nog meer, zij past altijd daar al open...als het weer een meisje wordt krijgt ze dezelfde naamals mijn dochter en daar is ze toch een partijtje trots dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 nou toine het wordt mooi weer hoor.denk dat ik vandaag de auto maar eens poets of zijn er hier mensen die dat leuk vinden en dat eventjes voor me willen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Hoi Toine, het houd je in ieder geval achter de geraniums vandaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Jemig Igor, nog net niet door het douche putje gespoeld???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Zo, koffie is lekker... peukie ook, valt wel mee in de tuin hoor Sha, tis droog , windstil en een beetje zon al.. Ben bang dat je zelf je auto onder handen mag nemen Igor... of Toine zou effe moeten komen helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 heb je geen babygeschreeuw gehoord dan??? sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Leuk Sha... ze hebben dus al meer kinderen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 ik had eigenlijk wel een beetje op je gerekend yvon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 knorretje ook al wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Uhmmmmm, nou, als ik nu in de auto spring... ben ik over een uur of drie bij jou.... auto poetsen, zijn we een uur verder.... terug de auto in..... ben ik om twee uur weer terug... Kan dus niet, want ik moet al veel eerder op mijn werk zijn aanpassing: zpelvout :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Het is hier niet zo gehorig Igor dus geen babygeschreeuw gehoorden ze hebben al een heel lief meiske van bijna 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Leuk, ik zal duimen voor je dochter dat het weer een meiske is... hoewel dat niet veel meer zal uithalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 je kunt toch wel even een vrijedag opnemen yvon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Nou Von, ze kunnen er nog altijd iets vanaf halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Neen.... vakantieperiode he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Ook goedemorgen Bor Wens jullie nog veel praat plezierga me vast een beetje nuttig maken (douchen/aankleden)wil vandaag een hoop dingen doenis de planning hè, kan bij mij soms heel anders lopen wil ook nog naar de markt en de stad, huishouden.....eerste twee vind ik toch belangrijker en natuurlijk leuker dagdagdag, laterssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 zo allen, nu derde kop koffie en dan ga ik douchen en toch maar trainen, vind dat ik in die dingen wat meer moet doorzetten, want ik weet als ik getraind heb dat ik mij beter voel en vooral frisser in het hoofd, jaja het wordt nog wat met toineneman.......gisteren om 17.30 de kleine waarheid op NED2 gezien, wel erg oude serie, maar was toch wel leuk!, vandaag is het weer op tv.mijn broer is de laatste tijd aan het koken geslagen als hobby en gaat vandaag een van de heetste indische kurry's maken, dus dat wordt lache, kan zeer heet eten, maar dit moet echt met de brandblusser....nou struisvogeltje is geboren, want ik hoor hier geen kip meer uuhhh, merel, ach what ever..ga nu eerst hondje uitlaten want die zit hem te knijpen en begint me zeer verwijtend aan te kijken, met van die hondenogen ha.dan nog evekes wachten tot negen uur wanneer fitness zijn deuren opendoet, kan toineneman weer lord of the rings gaan naspelen brrr moet me wel oppeppen hoor, zo nog maar een kopje koffieiedereen fijne dag gewenst en rust in het koppie groeten toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden