lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 We blijven dus nog ff duimen Bor:heart:houd vol he meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Dank je Jane en Tatum, doet me zoveel goed om dit te lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Bor ik hoop zo dat je even naar huis mag . maar woensdag komt er ook gauw aan ook daar zullen ze het wel gezellig maken vandaag dus geniet van de dag lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Bor, vandaag is het kerst.Je moet wel heel lang wachten en geduld hebben voor je weet of je naar huis mag vandaag. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het je zo gun..... even er tussen uit, even thuis bij jezelf en gezin zijn. Liefs, Yvon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Soulmate, klaar om met ons in de arreslee te stappen ?Hoop dat ze je wat tijd met je gezin gunnen met de kerst, blijf duimen voor je...Don't give up !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 BorretjeIk hoop wat iedereen zo vurig hoopt...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Lieve Bor, ik wens je alle goeds. Veel sterkte en wijsheid tijdens je opname met je zoon. Dat het mag brengen wat jij graag wilt. En toch ook Fijne Kerstdagen, ook al loopt het niet zoals je graag had gewild. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Lieve Bor.Ik wens je een hele fijne toekomst met je manneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Lieve Bor:het is het waard!Merry Christmaswith your drummer boy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst 25 december 2010 Update Borretje* Helaas geen kerst thuis maar wel bezoek van kids, vader en hubby gehad...Iedereen fijne dagen, mis jullie allemaal, *Berusting dat ze niet naar huis mag mede met in het vooruitzicht dat ze binnenkort herenigd wordt met haar zoontje.Ik moest Bolletje nog heel veel sterkte wensen. Ze leeft met heel haar hart met je mee, lieverd !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Op de valreep toch niet naar huis deze dagen. Maar wat een kanjer ben je Bor. Diepe buiging voor je en petje af...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Jammer Bor....is er een mogelijkheid dat de jaarwisseling wel lukt? En anders dan maar focussen op je kleine man! Hoop dat je ondanks alles toch nog een aardige Kerst hebt, sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Gos jammer maar....kijk nou toch hoe sterk je bent geworden lieve Bor, super!!!En donderdag je zoontje al? Dat kun je op 1 hand aftellen, fijn voor je.Mis jou ook hier, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Berusting Bor, is aanvaarden en verdurenniet makkelijk, een beproeving zelfs met deze dagen.Maar, hier ben je een lichtend voorbeeld, want je doethet toch mooi maar.Ik wens jou dat 2011 jouw jaar gaat wordenhet oogsten van al wat je dit jaar voor elkaar bracht:heart:jullie jaar dus eigenlijk:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Lieve Borrie, heb het gelezen das vervelend meis. Ik hoop echt dat je in de toekomst zoveel kan genieten van een leven met je manneke, en dat je weet waarvoor je het nu allemaal gedaan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Update Borretje* Woensdag a.s. om half 1 onder begeleiding naar opnamekliniek. Vragenvuur door medebewoners en staf (motivatie), blaastest, urinecontrole en tassencontrole.Om 3 uur hereniging met zoon, 2 weken afgezonderd van de buitenwereld (ook post en gsm)Na die 2 weken zal alles anders zijn*Poehee, lijkt het gevang wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Poeh hé dat lijkt wel een of andere zware crimineel zeg, waar zijn ze mee bezig. Verschrikkelijk, onder begeleiding. Laten ze de echte zware jongens maar eens aan gaan pakken i.p.v. iemand die vecht voor haar gezin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Aanvaarden en berusten lieve Bol.De woorden van Borretje !!! Wat een supersterke vrouw is het toch, ik ben zo trots op haar !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst 26 december 2010 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Nog twee dagen dus Bor. Komt nu wel heel dichtbij he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Inderdaad nog maar 2 nachtjes slapen en dan mag je je lief knulleke weer in je armen sluiten Bor...:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Zet 'm op meid en fijn dat je eindelijk je jochie weer mag zien !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Borretje,Kracht voor 2011 en alle jaren daarna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden