Spring naar bijdragen

borretjes draadje

witte

Aanbevolen berichten

Borretje is naar huis gegaan, heeft haar tassen gepakt omdat al haar privileges afgenomen werden omdat een ander van de groep gebruikt had.
Kon daar niet mee leven dus heeft gelijk de koffers gepakt en is naar huis gegaan.
Dus wie weet zien we haar vanavond hier wel verschijnen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 370
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Pffft lieve Borrie das overmorgen. O wat zal je daar tegenop zien lieverd. Vreselijk lijkt me dat om de verantwoording over te dragen aan een ander voor je eigen ventje.
Tja het zal moeten, men heeft het beslist maar o wat is dat vreselijk,ook voor zo'n kereltje. Kent hij deze mensen al of zijn het nieuwe waar hij komt?
En wonen ze een beetje dicht bij, zodat je af en toe eens kan gaan kijken of mag dat niet.
Hé bah ik word er knap verdrietig van. :(:(:(:(:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bor,

Hoe oud is je zoon nu?

Ik vind het zo vreselijk balen voor jullie allemaal en ben inderdaad benieuwd aan welke eisen je moest voldoen en waarom ze dan tóch uit huis plaatsen als je alles netjes gedaan hebt.
Fijn dat je op dit draadje de stand van zaken aangeeft, want het lukt mij ook niet elke dag om alles te lezen.
Veel sterkte en een dikke knuffel,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kind heeft trauma's opgelopen door uithuisplaatsingen en heeft daardoor hechtingsproblematiek, waardoor hij weer gedragsproblematiek laat zien.

Zoals ik het lees had je zoon al problemen had voor hij uit huis werd geplaatst.
Ik denk niet dat een kind enkel en alleen een hechtingsproblemen oploopt door een uithuisplaatsing. Denk dat dat probleem zich al veel vroeger plaatsvond. En is geëscaleerd na de uithuisplaatsing.

Voor hem kan de uithuis plaatsing natuurlijk aangevoelt hebben dat hij diegene was die moest boeten voor de fouten die jij en je man hebben gemaakt. Wie wil er nu als kind weggenomen worden van zijn mama en papa? En hoe leg je uit aan een kind dat zoiets nodig is omdat het mama en papa niet lukt?
Zoals je het eerder al aangaf had je zoon niet echt een stevige thuisbasis.
Dat staat los van houden van. Ik zeg dus totaal niet dat jij of je man niet van je zoon houdt.

Je zoon heeft veel meegemaakt. Denk dat ie aardig op en neer wordt gegooid vanbinnen.
Of je al dan niet aan hun eisen hebt voldaan maakt niet uit en denk niet dat dat als een volledig en gegrond argument kan gezien worden.

De vraag is...ben jij klaar om je zoon te geven wat ie nodig heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het vechten zou ik niet laten..
Volgens mij zit er altijd wel wat speling op een zaak.
Iets is maar pas verloren als je opgeeft.
Maar doe het om de juiste redenen. Kijk naar jezelf en wees zeker of je kan waarmaken wat je beloven gaat. Hij verdient dat namelijk..

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen woorden hiervoor...zo oneerlijk
een kind is normaal gesproken het liefste thuis..kan niet altijd
maar als ik je nu zo lees... wel
dat anderen zomaar kunnen beslissen....soms moet het wel
maar kan ook wel eens een verkeerde beslissing zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Borrie,

Het zit er voor je op meis, deze dag is voorbij en ik hoop dat je je staande gehouden hebt. Ik hoop dat je je nog ff meld voor je gaat slapen, maar anders wens ik je een hele rustige nacht toe meis. Houd je haaks en houd het in godsnaam droog.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...