blondie6173 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Borretje is naar huis gegaan, heeft haar tassen gepakt omdat al haar privileges afgenomen werden omdat een ander van de groep gebruikt had.Kon daar niet mee leven dus heeft gelijk de koffers gepakt en is naar huis gegaan.Dus wie weet zien we haar vanavond hier wel verschijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 geef haar ergens wel gelijk.... word zij gekort door een ander.wens haar alle sterkte van de wereld toe, maar twijfel er niet aan dat dat wel goed gaat komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Bor, zo'n moedige stap gedaan. Laat het iet voor niets zijn geweest. Ik wens je samen met je zoon het allerbeste toe en als het even moeilijk is meld je dan op het forum. Lieve schat je bent een kanjer:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik hoop dat je daad van solidariteitniet tegen jullie wordt gebruikt nu Bor, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Ha Bor,fijn dat je het hier schrijft,als ik niet in de gelgenheid ben de heledagdraad te lezen,.Kijk ik meteen even hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 hee Bor, toch hier...Ik vind dat wel prettig maar dat wist je al;)ff een vraagje:Is de spoedzitting nou nog voor donderdag of is die als je zoon al weg is?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Pffft lieve Borrie das overmorgen. O wat zal je daar tegenop zien lieverd. Vreselijk lijkt me dat om de verantwoording over te dragen aan een ander voor je eigen ventje.Tja het zal moeten, men heeft het beslist maar o wat is dat vreselijk,ook voor zo'n kereltje. Kent hij deze mensen al of zijn het nieuwe waar hij komt?En wonen ze een beetje dicht bij, zodat je af en toe eens kan gaan kijken of mag dat niet.Hé bah ik word er knap verdrietig van. :(:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Bor, heel veel sterkte deze week voor jullie gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Lieve Bor,Hoe oud is je zoon nu? Ik vind het zo vreselijk balen voor jullie allemaal en ben inderdaad benieuwd aan welke eisen je moest voldoen en waarom ze dan tóch uit huis plaatsen als je alles netjes gedaan hebt.Fijn dat je op dit draadje de stand van zaken aangeeft, want het lukt mij ook niet elke dag om alles te lezen.Veel sterkte en een dikke knuffel,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 kind heeft trauma's opgelopen door uithuisplaatsingen en heeft daardoor hechtingsproblematiek, waardoor hij weer gedragsproblematiek laat zien.Zoals ik het lees had je zoon al problemen had voor hij uit huis werd geplaatst.Ik denk niet dat een kind enkel en alleen een hechtingsproblemen oploopt door een uithuisplaatsing. Denk dat dat probleem zich al veel vroeger plaatsvond. En is geëscaleerd na de uithuisplaatsing.Voor hem kan de uithuis plaatsing natuurlijk aangevoelt hebben dat hij diegene was die moest boeten voor de fouten die jij en je man hebben gemaakt. Wie wil er nu als kind weggenomen worden van zijn mama en papa? En hoe leg je uit aan een kind dat zoiets nodig is omdat het mama en papa niet lukt? Zoals je het eerder al aangaf had je zoon niet echt een stevige thuisbasis. Dat staat los van houden van. Ik zeg dus totaal niet dat jij of je man niet van je zoon houdt.Je zoon heeft veel meegemaakt. Denk dat ie aardig op en neer wordt gegooid vanbinnen. Of je al dan niet aan hun eisen hebt voldaan maakt niet uit en denk niet dat dat als een volledig en gegrond argument kan gezien worden. De vraag is...ben jij klaar om je zoon te geven wat ie nodig heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Het vechten zou ik niet laten..Volgens mij zit er altijd wel wat speling op een zaak.Iets is maar pas verloren als je opgeeft. Maar doe het om de juiste redenen. Kijk naar jezelf en wees zeker of je kan waarmaken wat je beloven gaat. Hij verdient dat namelijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Ik ga er niets over schrijven,om de doodeenvoudige reden dat ik niet'weet wat ik schrijven moet.Wat ik wel weet is dat ik jou,Bor, morgen enorm veel sterkteen kracht wil toewensen.Ik zal aan je denken, ongetwijfeld.Vrouw,nogmaals,alle sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Bor, voor jou , je zoontje en je hele gezin morgen sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Hi bor, net alles zitten lezen, met tranen in mijn ogen!!Wat moet het voor jouw wel niet betekenen dan!!Onwijs veel sterkte voor vandaag en de dagen hierna.veel liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 geen woorden hiervoor...zo oneerlijkeen kind is normaal gesproken het liefste thuis..kan niet altijdmaar als ik je nu zo lees... weldat anderen zomaar kunnen beslissen....soms moet het welmaar kan ook wel eens een verkeerde beslissing zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Lieve Borrie,Het zit er voor je op meis, deze dag is voorbij en ik hoop dat je je staande gehouden hebt. Ik hoop dat je je nog ff meld voor je gaat slapen, maar anders wens ik je een hele rustige nacht toe meis. Houd je haaks en houd het in godsnaam droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Bor doe het rustig aan meid want dit lijkt me een afschuwelijk weekend voor je.Ik blijf in gedachten in ieder geval bij je.Liefs Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 En hoe is het hier?Ik heb een berg patatas op, blurp.En ben wel veilig nu, kan niks meer bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden