Susana Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Goedemorgen lieve mensen...Hier motregen, gisteren beetje panic dacht had een virus in de laptop...gelukkig niet zo, heb wel last van veel spam, iemand tips om ze te vermijden?Ik begin de dagpact, wie doet mee vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Goeie morgen,ik doe mee met de dagpact. Ik zal me vanavond voor het slapen melden!!!Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Goedemorgen Susan en Niets... Ik ga eerst maar eens een paar flinke potten koffie zetten en een grote pot thee... En even bijlezen... Gisteren een idioot drukke dag gehad, kan zomaar gebeuren, maar vandaag lekker vrij. Hier is het droog op het moment ( maar kan zo weer veranderen natuurlijk) . Ik hoop dat er straks gewoon lekker een zonnetje bij gaat komen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 hoi,ik lees dat jopie stopt met het aanwezig zijn op dit forum, mocht dat zo zijn, dan is er iets mismet het beleid van dit forum en medegebruikers!het kan niet zo zijn dat iemand als jopie wordt gepasseerd, dan is dit forum mislukt, zo simpel is het.vind dat we moeten zorgen, samen, dat jopie weer terugkomt op dit forumwij gebruikers " zijn het forum" niet het beleid of sommigen die af en toe komen aanwaaien en de boelop stelten zetten.hoop dat dit gaat lukken, want zal dan natuurlijk mij hier ook niet meer laten zienlaten we hopen, dat in dit geval, ratio en samenhorigheid wintgroet toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Goedemorgen allemaal,Niets,fijn je weer te lezen..Maak er allemaal een mooie dag vanen houd het drrog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Goeie morgen Toine en Tina.. Toine, De moderator heeft een berichtje van Jopie aangepast/verwijderd. En daar krijg je dan een berichtje over, een tik op de vingers dus. Dat gebeurt zo vaak.... alleen berichten de meesten er niet over of nemen het voor zoete koek en gaan gewoon verder hier op het forum. Deelnemen hier betekent dat je je aan de regels van Tactive moet houden... ze zijn ook met regelmaat online en grijpen af en toe in. En ja, soms is dat op punten waarvan velen van ons vinden dat dat helemaal niet nodig is. Dat kan. Joop trekt zich dit blijkbaar dusdanig aan dat zij afstand wil nemen nu, dat kan ook. Joop heeft geen ban gekregen, dus het is aan haar om wel of niet deel te nemen, en het zou zomaar kunnen dat ze binnenkort toch weer berichtjes neerzet hier.. ook dat kan... Hoop trouwens dat je lekker hebt geslapen, en lukt het met je kamer ???? Weer wat opgeschoten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Hihi, Isa... hoe groot was die bak? Vast geen eenpersoonsbakje? goeiemorgen overigens.. drie uur is wel heel weinig hoor :$vandaag weer naar de groep? Voel je je er op je gemak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Goedemorgen,Bedankt voor alle lieve reacties die ik heb ontvangen. Koffer staat klaar, de poezebeesten nog maar even knuffelen en dan hup hup naar de detox.Tot snel weer.Het ga jullie goed, wees lief voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 hoi goedemoggel,schrok van de reactie van jopie, dacht dit kan toch niet waar zijn?maar wat ligt hier nu precies aan ten grondslag? wat is er nu precies gebeurd, met andere woorden,wat heeft jopie gezegt, waaraan men zich stoorde of waardoor jopie haar conclusies heeft getrokken.ze vertelde ergens dat ze baalde dat iemand de rust verstoorde op dit forum, dat mag toch!als ik vind dat iemand uit zijn nek loop te ****, zeg ik het ook hoor, zo gaat dat in de echte wereld toch ooknou hoor het allemaal wel hoe dit afloopt, ik blijf in ieder geval jopie steunen.met mij gaat het ok, gaat goed met de verbouwing ( af en toe wat ongeduldig!), maar ben tevreden.heerlijk geslapen, beetje vaag gedroomd, maar lekker uitgerust.ga zo familielid helpen met wat kabels leggen.vanavond op sbs6 begint. weer de serie House, vond ik megagoed, voel veel verwantschap met die gasthoe is het met jouw yvonne? ga je nog iets leuks doen? groetjes toinenog even een kop koffie en de merels een pootje schudden omdat ze ook een keer hebben uitgeslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Op de valreep Beks.... heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en succes... Je kunt het ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Lekker Isa... en lachen... zo gezond, maar dat hoef ik jou niet te vertellen uiteraard. Grote kans dus dat we je binnen afzienbare tijd weer 'ladila' horen en zien binnenkomen hier.... Toine, ik denk dat het niet echt belangrijk meer is wat joop gezegd heeft toch.. en gewoon vertellen dat er onrust wordt gezaaid, hm, kan me niet indenken dat tactive daar over valt. En er wordt genoeg pittigs gezegd hier... ook daar is best ruimte voor. Tactive heeft een opmerking/bericht niet helpend en positief gevonden... en naar aanleiding daarvan het bericht gewijzigd. Dat is het , niets meer en niets minder. En daar valt niet over te discussieren met Tactive , dat is in het verleden ook duidelijk geworden. Daar hebben wij ons maar aan te houden, of we het ermee eens zijn of niet. Maar je hebt in ieder geval beter/ lekkerder geslapen dan gisteren dus, das mooi. Vandaag weer lekker klussen, das ook mooi. En House begint weer, leuk, heb het al een paar seizoenen niet gevolgd, maar vind het een beregoeie serie ook.. Ik maak er een lekker rusig dagje van vandaag, gisteren een wezenloos drukke dag op het werk... Vandaag vrij. Heb de hoop dat de buien mijn tuin links (of rechts, dat maakt me niet uit ) laten liggen... dan ga ik lekker buiten aan de slag, en dat is hard nodig ook na al die regen en harde wind.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 good murning Max.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 bekkie succes . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Goeie morgen Igor , lekker bakkie koffie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Fijne dag Isa.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 doe vandaag maar een grote mok yvon.isa succes.en toine als je klaar bent met klussen kom maar even hier naartoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Goede morgen allemaalhou het droog vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Zo eerst de hond uitlaten, stofzuigen enalvast een grote pan pasta maken (met balletjes:))douchen, scheren en als de vrouw thuis komtom 12:00 lekker een terrasje opzoekenom te gaan lunchen.Laatste vrije dag vandaag dus we gaan eriets leuks van maken:)Isa, een heel fijne dagIvonne, ik deel je mening, wat de regen betreft:)(ziet er wel aardig uit volgens mij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 O,Bekkie ook natuurlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 had jullie nog geen goede morgen gewenst. bij deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Hihi Igor, dat kwam er tussen twee grote slokken koffie uit geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Zie dat ik AR helemaal over het hoofd heb gezien, sorry :$Ook voor jou natuurlijk een goeie morgen AR.. Klinkt goed Max... en dan is jouw weekend al weer voorbij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Joehoe lieve kanjers. Een hele goeie morgen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Idd Von, als jullie weekend begintmag ik weer aan het werk:)Nu echt met de hond weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden