Spring naar bijdragen

Donderdag 28 juli 2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 246
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Susan en Niets...
Ik ga eerst maar eens een paar flinke potten koffie zetten en een grote pot thee...
En even bijlezen...
Gisteren een idioot drukke dag gehad, kan zomaar gebeuren, maar vandaag lekker vrij.
Hier is het droog op het moment ( maar kan zo weer veranderen natuurlijk) .
Ik hoop dat er straks gewoon lekker een zonnetje bij gaat komen.. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,

ik lees dat jopie stopt met het aanwezig zijn op dit forum, mocht dat zo zijn, dan is er iets mis
met het beleid van dit forum en medegebruikers!
het kan niet zo zijn dat iemand als jopie wordt gepasseerd, dan is dit forum mislukt, zo simpel is het.
vind dat we moeten zorgen, samen, dat jopie weer terugkomt op dit forum
wij gebruikers " zijn het forum" niet het beleid of sommigen die af en toe komen aanwaaien en de boel
op stelten zetten.
hoop dat dit gaat lukken, want zal dan natuurlijk mij hier ook niet meer laten zien
laten we hopen, dat in dit geval, ratio en samenhorigheid wint

groet toine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Toine en Tina..
Toine, De moderator heeft een berichtje van Jopie aangepast/verwijderd.
En daar krijg je dan een berichtje over, een tik op de vingers dus.
Dat gebeurt zo vaak.... alleen berichten de meesten er niet over of nemen het voor zoete koek en gaan gewoon verder hier op het forum.
Deelnemen hier betekent dat je je aan de regels van Tactive moet houden... ze zijn ook met regelmaat online en grijpen af en toe in.
En ja, soms is dat op punten waarvan velen van ons vinden dat dat helemaal niet nodig is.
Dat kan.
Joop trekt zich dit blijkbaar dusdanig aan dat zij afstand wil nemen nu, dat kan ook.
Joop heeft geen ban gekregen, dus het is aan haar om wel of niet deel te nemen, en het zou zomaar kunnen dat ze binnenkort toch weer berichtjes neerzet hier.. ook dat kan...

Hoop trouwens dat je lekker hebt geslapen, en lukt het met je kamer ????
Weer wat opgeschoten??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi goedemoggel,

schrok van de reactie van jopie, dacht dit kan toch niet waar zijn?
maar wat ligt hier nu precies aan ten grondslag? wat is er nu precies gebeurd, met andere woorden,
wat heeft jopie gezegt, waaraan men zich stoorde of waardoor jopie haar conclusies heeft getrokken.
ze vertelde ergens dat ze baalde dat iemand de rust verstoorde op dit forum, dat mag toch!
als ik vind dat iemand uit zijn nek loop te ****, zeg ik het ook hoor, zo gaat dat in de echte wereld toch ook
nou hoor het allemaal wel hoe dit afloopt, ik blijf in ieder geval jopie steunen.

met mij gaat het ok, gaat goed met de verbouwing ( af en toe wat ongeduldig!), maar ben tevreden.
heerlijk geslapen, beetje vaag gedroomd, maar lekker uitgerust.
ga zo familielid helpen met wat kabels leggen.
vanavond op sbs6 begint.
weer de serie House, vond ik megagoed, voel veel verwantschap met die gast
hoe is het met jouw yvonne? ga je nog iets leuks doen? groetjes toine
nog even een kop koffie en de merels een pootje schudden omdat ze ook een keer hebben uitgeslapen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker Isa... en lachen... zo gezond, maar dat hoef ik jou niet te vertellen uiteraard.
Grote kans dus dat we je binnen afzienbare tijd weer 'ladila' horen en zien binnenkomen hier....

Toine, ik denk dat het niet echt belangrijk meer is wat joop gezegd heeft toch.. en gewoon vertellen dat er onrust wordt gezaaid, hm, kan me niet indenken dat tactive daar over valt.
En er wordt genoeg pittigs gezegd hier... ook daar is best ruimte voor.
Tactive heeft een opmerking/bericht niet helpend en positief gevonden... en naar aanleiding daarvan het bericht gewijzigd. Dat is het , niets meer en niets minder.
En daar valt niet over te discussieren met Tactive , dat is in het verleden ook duidelijk geworden.
Daar hebben wij ons maar aan te houden, of we het ermee eens zijn of niet.
Maar je hebt in ieder geval beter/ lekkerder geslapen dan gisteren dus, das mooi.
Vandaag weer lekker klussen, das ook mooi.
En House begint weer, leuk, heb het al een paar seizoenen niet gevolgd, maar vind het een beregoeie serie ook..

Ik maak er een lekker rusig dagje van vandaag, gisteren een wezenloos drukke dag op het werk...
Vandaag vrij.
Heb de hoop dat de buien mijn tuin links (of rechts, dat maakt me niet uit :P ) laten liggen... dan ga ik lekker buiten aan de slag, en dat is hard nodig ook na al die regen en harde wind....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo eerst de hond uitlaten, stofzuigen en
alvast een grote pan pasta maken (met balletjes:))
douchen, scheren en als de vrouw thuis komt
om 12:00 lekker een terrasje opzoeken
om te gaan lunchen.

Laatste vrije dag vandaag dus we gaan er
iets leuks van maken:)

Isa, een heel fijne dag
Ivonne, ik deel je mening, wat de regen betreft:)
(ziet er wel aardig uit volgens mij)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...