Susana Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Goedemorgen lieve mensen....vandaag belooft droog te blijven dus we lekker naar de efteling die open is tot 24 uur..straks broodjes smeren, rugzakken inpakken, goede schoenen aantreken en dan gaan we.Ik ga eerste mijn conditie op peil brengen..ga lekker lopen.wat zijn jullie plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Veel plezier in de efteling Susana.Ik ga werken...Ochtend-avond.Maak ik vandaag 10 uur vol.Goed voor de financien.Allen, hou het droog.Doe ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Goedemorgen,@Susana,leuk!!Veel plezier vandaag..@Blondie,werk ze,gebroken dienst?Lijkt me vernoeiend.@Dinah,hoe gaat het nu met je?Ik zie je ingelogd.@Hannah,ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 hannah en tina ook goede morgen. suus zal al wel onderweg zijn naar de efteling. veel plezier en kijk wel uit onderweg er zijn veel mensen op pad nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Hoi Igor: hoezo veel mensen op pad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Hannah,twee zielen één gedachte,je bent me net een stapje voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Hanna bedankt voor de informatie.Blondie; werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Zwarte zaterdag...grappige benoeming Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Sowat een fijne vakantie, en kijk jij ook uit??zo ik spring onder de douche en dan sporten. YYYYYYVVVoonnniiiiiiiiiiiiiiiiiieeee opstaan, ik sta over een half uur voor je deur.en geen smoezen deze keer, vorige week ben je er meee weggekomen maar dit weekend niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Sowhateen fijne vakantie!!Geniet ervan.@letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Goedemorgen!Sowhat, een hele fijne vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 yvonne ik kom er nu aan dus schiet maar gauw op. tot laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 goedemorgen allen,lekkel geslapen? ik wel, als een klein konijntje.......vandaag rustig aan en chillen, beetje sauna, koud badje en veel water, gezond.ziet eruit dat het volgende week weer echt zomers wordt, dus dat is mooi.misschien vandaag nog wat klussen, wat kleine herselwerkzaamheden......mijn broer heeft het zeer naar zijn zin op zijn nieuwe werk dus daar zijn we allemaal blij meevanavond weer die goede serie downtown abby op ned 2gaan jullie nog iets leuks doen?eerst koffie enzo en dan meld ik mij nog wel evengisteren even nog met het dak eraf gereden, wat een vrijheid moohohohohhho:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Goeie morgen luitjes, Nog helemaal niets bijgelezen... lekker uitgeslapen weer. En vervolgens hier thuis even al druk bezig geweest... pfff en dat op de vroege ochtend.. Ben dus te laat voor het sporten... sorry Igor... hoop tussen de middag toch nog even te gaan... Nu eerst een bak koffie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 een goedemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Goeie morgen lieve kanjers, t'is weer weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Sowhat...heel fijne vakantie en veel plezier!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Suus een hele fijne dag vandaag.Sowhat een hele fijne vakantie. Hoop dat je mooi weer hebt.Kijk daar is onze Suprerrekel ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 ga je me over het paard tillen, bolletje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Nee hoor Rekel, maar ik blijf herhalen dat ik 25 jaar zooooooo ontzettend knap vind. Soms denk ik wel eens, iedereen moet weten dat dit mogelijk is. Heb je ook met heel beroemde mensen, die hebben een voorbeeldfunctie. Jij ook. Een hele dikke je bent voor mij een superkanjer. En nee ik hoef niet te slijmen, ik heb niets nodig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Goodmorning Frummers! Yahoeeee het is weekend! Wat voor leuks gaan we doen?Nu eerst mijn 2e koffie verkeerd inschenken, even inlezenen graag tot later. 10 dagen weer droog, en de positieve energieneemt met de dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Goeiemorgen iedereen. Dag 4 vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Goeimorgen mensenprima Eftelingdag Susana, geniet ze!en Sowhat, best autorijdweer ookheb een heerlijke vakantieen veilig weer terug, in alle opzichten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Goedemorgen allen!zo ik zou nog wel even kunnen doorslapen,maar al genoeg in bed gelegen deze week. Ik ga lekker naar de yoga, doet me altijd goed, en ik heb gister voor het eerst sinds lange tijd weer eens 40 banen gezwommen, was makkie, mijn condiie is echt met sprongen vooruit gegaan, sinds ik niet meer rook merkte ik, jee wat was dat lekker, ff mijn hoofd leegmaken, dat zullen de lopers onder jullie ook wel herkennen.zo nu eerst koffie en bijlezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 goeie morgen Jane Joris en Rae.Wat doen jullie het geweldig zeg. Juist de eerste tijd is het zo ontzettend moeilijk om door te zetten.Rae door gaan hé 4 dagen is heel wat hoor vergis je niet.Joris voor jou al een grote slinger Jane vandaag weer sportief zijn?Zo ik ga ff boodschappen doen. Moet ook hé?goeie morgen Gaby. Poeh dat is nog al niet wat zeg. Wat zal jij breed van boven worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden