albertina Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Nog een kleien toevoeging,ik leer langzaam aan leven met het ffeitdat depressie bij mij hoort.Er is mee te leven, leefregelsin acht nemen.Op tijd naar bed en opstaan, dagelijks eento do lijstje.Elke dag naar buiten iets ondrnemen.Goed voor jezelf zorgen.Elke dag een lijstje van wat wel goed is gegaan.Er niet meer tegen vechten,het hoort bij mij.Het is een deel van mijn zijn en mijn persoonlijkheid.Zoals andere mensen lichamelijke ziek zijn hebik dit.Er is hier vaak de spot mee gedreven,ook dat vind ik nu best.Ik ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Dat rot voor Borrie Rekel, tja wat kan ik er van zeggen. Helemaal niets dus houd ik m'n mond maar.Hoeist met die Superrekel zelf? Gaat nog steeds gestadig door hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Mooi gesproken Albertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Mn vorige berichtje was daar niet op bedoeld hoor Borretjewant als je dat berichtje heb gelezen, dan lees je dit berichtje ook.Zware straf voor iemand die het zo nodig heeft, vind ik,maar goed, nogmaals om de veiligheid hier te waarborgen is het ook wel logisch..Laat het voor iedereen een les zijn dat sommige dingen niet kunnen hier op het frumZe hebben NOOIT gekunt en ik wil wedde dat ook in de toekomst ze niet kunnen.(en nou maar hopen dat ik kennen en kunnen goed geschreven heb...)Bor ik wens je heeeel veeel sterkte en gelukkig heb je een goeie lifeline bij NiwiMaak er gebruik van!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ik heb elke dag een pact met mezelf; vandaag drink ik niet.Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Das mooi Bam Bam,maar als jou pact met jezelf niet luktdan maak jij toch ook gebruik van bepaalde tools???Het frum is ook een tool, niks mis mee toch??by the way jij ook een hele fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Bammie,Fijn je even te lezen.Tot vlgd week zondag.Fijn jullie dan weer te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 met mij alles goed, bolletje.....ik ga gewoon verder....omdat er verder geen alternatief is...nou ja...is er wel...maar niet aanlokkelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Als iemand er vervelend over doet Albertina1 druk op de knop naar de moederator en vooral denken aan al degene die wel wat aan je verhaal hebben.Ik bedoel het moet toch niet gekker worden dat je opje levensverhaal afgerekend gaat worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Zal wel Borrie's lieve groet missen. afin ik blijf het wel doen, ook deze twee weken. Ben je toch niet helemaal afgesloten van het frum Bor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Dat is nu niet meer aan de orde Witje,Nu voelt het veilig om te delen.En het help een ander wellicht.Daar doen we het voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ja ff over volgende week zondag. Wil iedereen niet vergeten om mooi weer mee te nemen? Ik heb het te druk met andere dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Zoooo mn hele bovenverdieping gedaanAlles weer lekker fris en fruitingTijd voor de zon.Allemaal een hele fijne dag!!!Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ik doe zeker aan de dagpact... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Kom me effie droog melden omdat ik het beloofd had aan Bol. 'k Zie de zin er wel niet meer van in, dat melden en zo. Als het fout gaat zit je er maar mee. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Kop op Rae. Dat zijn de dingen die hier, maar ook in R.L. kunnen gebeuren. Mensen hebben hun eigen meningen en ideën en dat mag. Belangrijk is dat je er datgene uithaalt wat voor jou belangrijk is. De rest laat je gewoon voor wat het is.Hoe is het nu met je? Doe je vandaag met het dagpact mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Alle tools goed Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 hoi spike! en anderendank je wel voor je uitgebreide reactie, daar kan ik wat mee...wat mij zal helpen, dat denk ik in ieder geval, is werk - meisje - appartementje.dat is op korte termijn niet haalbaar en constant denken hieraan van alleen daar wordt ik gelukkig van, is ook geen optie, want dan loop je dus vaak boos en chagerijnig rond zoals ik nu vaak doe...moet dus hieraan werken en ga nu ook beginnen met een cursus webpage-designer, waar ik mij in kan vastbijten en dan ook het idee heb, hier kan ik wat mee in de toekomst er is in ieder geval een stap gezet richting die drie dingen.weet dus ook niet of AD hierbij zal helpen, denk dat ik moet accepteren de situatie waarin ik nu zit, maar wel er voor zorgen dat er veranderingen plaats vinden op de lange termijn en hier nu mee beginnen door kleine stapjes te zitten binnen mijn mogelijkheden.klinkt misschien allemaal wat blagsajlkgjgk en ingewikkeld, maar als ik het idee heb dat ik er echt mee bezig ben om mijn toekomst te veranderen, ga je de toekomst ook anders zien en daar wordt ik wel rustiger van, hoop ik...., weet wel dat thuis wonen met ouders in deze situatie, ik het niet ga redden ofwel ik de toekomst dan pikzwart zie groeten toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 weet kom af en toe wat warrig over, ene keer vrolijk dan weer somber dan werkljaslkgjal;tgjweoigjhglaksghjlaks;gjgkasghg, jaja toineneman moet wat tot rust komen blablablablablblbalbalballblbblalba groeten toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goedemiddag saam,Ha, dat zijn goede berichten Isa.Daar doe je het voor.Fruit,Hoi, still goinig strong?.Ik heb een nuttige middag gehad,naar de peut, heftig maar nodig.Lekker op de fiets heen en natuurlijk weerterug, daar krijg ik lucht van in mijn hoofd.Boodschappen gedaan, vervolgens lagen alle aardbeienlos in mijn fietstas, dus nu aarbeienjam.Maar goed, dat zijn kleinigheden.Ik heb het gevoel mijn dag goed te hebbenbesteed tot op heden.En dat is toch wel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Wijffie,en hoe staat de kast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Oh wijffie,sorry dan heb ik niet goed gelezen.Nog even wachten dan des te leuker is het straks.Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Wijffie,jaaaa, aanvaarden dat alles niet meteen kan,niet altijd makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 iedereen fijne avond toegewenst en geniet ervan, ga beetje chill de bill doen en voor de tv hangen met twee pakken choco prins, doe gek zou ik zeggen.... groeten toine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden