Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 augustus 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

op je vraag bolletje

had vroeger enorm veel last van blozen, vooral bij meisjes, was op een meisje zo verschikkelijk verliefd dat wil je niet weten, denk ik nog zo vaak aan, maar ja, dat meisje liet me vaak expres blozen, dat heeft me behoorlijk verneukt zeg maar, terwijl ik denk dat zo ook verliefd was op mij.
daardoor kan ik op de een of andere manier geen contact leggen, komt er een soort oergevoel dat alles vijandig is, weet dat dit niet zo is, maar krijg het er ook niet uit.
vind me zelf dan nooit goed genoeg baklagjaslkfjselktjlkasgjlkgsajflsakjflkfjflkfkflfjlljkffdlkjdfjkjlkfj,
dat eeuwige geannalyseer he, bah.., maar ja zit complex in elkaar en eigenlijk ook weer niet, bij mij zou er gewoon een keer een vrouw het initiatief moeten nemen, heeft ze goud in handen ha
hoop dat dit het een beetje duidelijk maakt:brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in ieder geval ligt dat in het verleden en gaan we met een fris "blozend" hoofd de toekomst in en probeer ik mijzelf ook geen druk op te leggen, wat gebeurt, gebeurt en probeer zoveel mogelijk mijzelf te zijn en het contact met leuke vrouwen in ieder geval niet meer te ontwijken.
gewoon wat meer zelfvertrouwen en vooral geen zelfmedelijden meer, daar ben ik zo klaar mee!!
groeten toine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar dan laat je het afhangen van een vrouw Toine.
Ik zal je eerlijk vertellen dat ik vroeger juist kickte op mannen die het initiatief namen. Dan voelde ik me geborgen.
En heel veel vrouwen vinden het ontzettend leuk als een man bloost maar ook initiatief toont. Ik wel in ieder geval. Het is iets heel puurs, iets helemaal vanuit jouw gevoel. Dat je het gevoel hebt dat daar vroeger nogal eens om gelachen is of zo, is jouw interpretatie, het kan best zijn dat dat meisje het juist erg leuk vond om jou te zien blozen. maar wachten tot iemand anders komt, gaat niet lukken en voel je jezelf alleen maar meer een nietsnut. zie je wel het lukt mij toch niet. Bang zijn om een blauwtje te lopen.
Wat wil je dan gaan doen om dat nu te veranderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag luitjes,

Ik kom ook even binnenwippen.
Bolletje: we kwakkelen allemaal wel eens he?
Zo ook jou lieve diertje! Komt vast goed!

@ Soothe: las over je boxen. Tof voor je Oudje!
Je hoort nog van me.
@ Albertina: ha gezellig dat ik jou hier ook even ontmoet.
Hoe gaat ie vandaag?
@ Toine: wie weet ontmoet je zomaar opeens een prinses op een roze paard.
Meestal verschijnen deze als je er niet op zit te wachten volgens mij.

Hier gaat het zo zijn gangetje. Voel me fysiek weer beter dan gisteren,
maar toch ben ik niet vooruit te branden.
Het wil gewoon niet zo.
Lijkt ook wel of ik wat down ben.
Vind er niet zoveel aan op het ogenblik, zoiets.
En dan begin ik toch aan wijn te denken he?
Met een fles wijn binnen handbereik kan ik de hele wereld aan en wordt ik aktief.
Toch maar weer uitzitten vandaag.
Probeer heel goed te eten. Heel simpel vanwege mijn maag, maar wel gezond.

Dit was het even voor nu.

Igor, Rae, Verrandering en An:
ook voor jullie een hartelijke groet en wellicht nog even tot vanavond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar Priemeltje:)alds je je nog zo gammel voelt en je gaat dan drinken dat ga je zo tegen je eigen gevoel in. dat geeft aan dat je nog niet veel kan, als je dat negeert wordt het dadelijk misschien weer erger.
Het is moeilijk om niets te kunnen en je gammel te voelen, maar als je daar aan toe geeft, is het des te eerder voorbij.
Wie ziek is moet echt uitrusten. En natuurlijk ga je niet drinken, dat staat vast.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Primula, er zit niks anders op dan je bui uit te zitten :heart:

Het gaat weer over, alleen lijkt dat het niet zonder drank over gaat.

Dewi: goed dat je er weer bent. HEEL erg goed en ook nog eens 16 dagen droog.
Knap van je, ondanks alle toestanden heb je NIET toegegeven aan de drank.:present:
Dan maar eens boos zijn of narrig of wat dan ook : ALS JE MAAR NIET DRINKT.

(dat zeg ik ook ff tegen mezelf :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bol: hoe noem je me nou toch????
Nee hoor, ga echt niet drinken vandaag!

Aanpassing: moest er om lachen, het is dat er een r in staat.....

In de krant stond vanmorgen dat er herfstweer op komst zou zijn.
Ik merk er hier niets van, regelmatig schijnt de zon,
heb het gevoel dat het wat benauwd is, maar dat kan ook aan mij liggen.

Heb op Texel mijn nieuwe fototoestel in gebruik genomen.
Shots + film op het strand van 2 van mijn 5 allerliefsten
(=kleinkinderen)
Nu eens uitvogelen hoe ik die op de laptop krijg.
Nog geen idee.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou toen ik zo'n 5 jaar was kreeg ik van mijn moeder een accordeon. als ik dan zat te pingelen zag je alleen mijn bosje haar boven dat ding uitsteken.
Ik kan er op spelen maar dan heb je het ook gehad hoor, heb wat les gehad van Coentje van Orsouw of zoiets. die man was wel bekend volgens mijn moeder.
Ik ben nogal muzikaal wordt gezegd maar kan geen noot lezen.
Heb ooit een piano gehad en speelde stukken van Erik Sati, ken je die? Maar ik speel, net zo als ik schilder, alleen maar na. Uit m'n hoofd kan ik niets.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spring er ff tussen in.

Eindelijk thuis.

Wijffie, heel lief van je maar ik ben niet zo voor een dagpact.
Ik wil geen beloftes met anderen aangaan ook al zijn ze maar voor één dag. Niet omdat ik denk dat ik ze niet kan waarmaken maar omdat ik soms niet weet of ik ze wil waarmaken. En die beslissing wil ik volledig zelf maken en er als het moet zelf de verantwoording voor dragen. Maar nogmaals, echt lief van je :sun:

Lieve Mups, je hoeft niet verdrietig noch boos te zijn. Maar ook dat op zich is héél lief. Ik zie jou ook graag :sun:. Als ik drinken zou, is het wel ok. Ik kom er dan ook weer terug boven. In de loop van die vijf maanden heb ik mezelf de druk opgelegd dat ik niet drinken mag. Dat als ik drinken zou, ik faal. Ook het forum zou het zien als een misstap. Maar dat is het niet. Het zou zelfs geen uitglijder zijn. Het zou gewoon een beslissing zijn die ik neem. Misschien een héél foute, misschien ook weer niet zo fout.
Ik ben geen stopper..ik ben ook geen minderaar..Zijn we dat niet allemaal als we dag per dag rekenen?
Het forum is heel sterk als het gaat om het opvangen van trekmomenten maar na vijf maanden worden de tips er niet anders op. De trek en de drank zijn mijn ergste vijand niet. Dat ben ik zelf.
Het forum is niet de geschikte plaats voor dit gezever.
:heart:

Ga zo dadelijk een stukje lopen
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje




Lieve Mups, je hoeft niet verdrietig noch boos te zijn. Maar ook dat op zich is héél lief. Ik zie jou ook graag
:sun:
. Als ik drinken zou, is het wel ok. Ik kom er dan ook weer terug boven.




Ik zat je maar te plagen. Ik heb alle vertrouwen in jou, ongeacht of je zou drinken of niet. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wijfie

Klavier Bol....Heb je er een beetje verstand van?



Hoi Wijfie,
Ik niet maar je kunt er mooie muziek uit halen. Grappig, mijn
opa was een lokale bekendheid op de accordeon in de Wageningen
studenten scene, denk jaren '60/'70. :):moon:
Ben zelf niet muzikaal... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...