ekstertje Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Ja, had ook zoiets van...ik neem het maar zoals het is...Hield mezelf maar voor ogen dat ik na de eerste glas weer voor de bijl zou gaan en dan zou mijn vakantie verpest zijn en meer. Nee, het was goed zo. Maar toch ook wel blij dat ik daarom weer thuis ben. Het gaat hier gemakkelijker. Nu even thuis rommelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 goedemiddag, niks te melden, hier is het een saai nikserig nietserig lamlendig brrrrrrrrrrdagjes, maar ja die moeten er ook tussen zitten gro toine;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Ik ben weer boven water. :$ Vrijdagavond veel gedronken. Veel te veel. Zoveel dat ik er bijna het hele weekend ziek van geweest ben.Ik ben er nog steeds wat door van slag. Hoe heb ik dit nou kunnen doen? Dit mag dus echt nooit meer. Ik voel gewoon hoe een grote aanslag dit is op mn lichaam. En ook emotioneel ben ik er behoorlijk ontdaan van.Ik ga maar weer dagen tellen. Weet het anders ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Mups,daar schrik ik behoorlijk van,en ik lees jij ook.Weet je hoe het heeft kunen gebeuren?Afschuwelijk het hele weekend een kater.Jij was toch ook gestopt/Of was je een minderaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Ik was wel een tijd gestopt maar ik had eigenlijk nooit het plan echt levenslang te stoppen zeg maar. Ik was weer terug naar minderaarEn ik had dus 8 flesjes bier gehaald voor het weekend. Waarom???? Vraag me niet want ik weet het niet. Het is te veel, ook als je minderaar bent en je wilt ze over het weekend verdelen. Slaat helemaal nergens op!! En die 8 heb ik allemaal vrijdagavond gedronken. Terugdraaien kan ik het niet.* tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Nee, terugdraaien kan niet.Wellicht heb je nu geleerd dat minderenook uit de hand kan lopen.De verslaving blijft,daarom kan ik ook niet minderen.Bij mij loopt het ook uit de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Dank je wel voor je reactie Tina.Ik ben er even over uitgepraat als je het niet erg vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Mups,is goed,ik begrijp je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Wat jammer Mup dat het zo mis is gegaan. Maar gelukkig heb je het alleen bij vrijdag gelaten.Tja je zult het wel niet leuk vinden om te horen, maar als ik drank haal voor een heel weekend is het vrijdagavond ook allemaal op. Ik kan me goed voorstellen dat je erg teleurgesteld bent in jezelf maar er is toch niets verloren? Hooguit ben je weer een ervaring rijker. Kom op meid je gaat zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Mups:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Dag Mup, was een ongelukje, kan gebeuren. Achterhalen wat je motivatie was om er toch direct 8 te kopen, lijkt me wel leerzaam. Je schrijft dat je het niet weet, maar misschien zit het ergens verscholen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Nou Rae, mijn motivatie om er meteen 8 te kopen was dat ik dan zaterdag niet opnieuw naar de winkel zou hoeven.Ik had het helemaal uitgedacht. Vrijdag 4 en zaterdag 4.Wat echt teveel is als je minderaar bent en AdB. 4 op twee achtereenvolgende dagen. In je eentje?Dat heeft niks meer met AdB te maken maar is gewoon terugvallen in mn oude patrooon namelijk lekker drinken in mn uppie.En dat was nou juist waar ik vanaf wilde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Ik heb zaterdagavond laat Gunn nog gelezen. Gunn, als je meeleest (wat ik wel hoop) meld je alsjeblieft nog eens. Ik maak me zorgen om je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Je zult je herpakken Mup, ik geloof daarin. Je hebt bijgeleerd, toch? Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Oh, Jane en Aicha, ik heb jullie reacties net ook gelezen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Toch nog even een felicitatie en een dankwoord naar woestijnrekel Niwi !!!NIWI... Gefeliciteerd met de jaren die je er inmiddels al op hebt zitten, plak er nog maar halve eeuw aan vast, per dag dan he !!! Je bent en blijft een groot voorbeeld voor mij dat het kan...Lieve knuffel en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Mup kijk maar wel achterom en tel de dagen dat je wel a.d.b. was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Zo ik ben weer thuis, en het wordt een beetje flauw om te zeggen maar ik heb wel zo hard gewerkt, niet meer normaal.Ik heb het gevoel dat ik een beetje zeur en klaag, maar het is echt waar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Bol,ik twijfel er geen moment aan dat jij hard werkt.misschien iets te hard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Hey frummers, meld me even droog aan, na een hectisch weekend. Heel erg laat gaan slapen, of niet zelfs, veel gepraat, en nog lang niet waar ik wil zijn. Met mijn vriendin loopt alles verder, maar ik weet nog steeds niet welke richting ik uit wil. Kost me enorm veel energie.Heeft er al iemand iets gehoord van Bekkie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Mupke Ben er het hart van in, maar weet dat je je zult herpakken. We zijn en blijven toch zo verdomd kwetsbaar hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Ben even met het eten bezig, lekkere tagliatelli gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 AvondEven binnen en zo weer buiten. Niet veel te delen buiten dat ik me nog steeds behoorlijk slecht voel. Een aantal afspraken die zijn afgesprongen wat het ook een beetje minder maakt.Het was fijn op de bodem maar het is tijd om terug recht te staan. Nog een klein bedankje aan Prim, Anna, Dewa en Bol . Er werd niet veel gezegd maar net genoeg om te blijven hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 quote: Originally posted by: albertinaBol, ik twijfel er geen moment aan dat jij hard werkt. misschien iets te hard? maar het kan niet anders Tinus, bijna iedereen is of op vakantie of, omdat ze daarom juist harder moeten werken, ziek. Wat we normaal met zo'n 15 man doen, moesten we vandaag met 6 man doen en daarvan gingen er na 12.00 nog naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Goedeavond luitjes,Poeh, het valt mij zwaar om te vertellen, maar ik heb gisteren gedronken.Dus Shahire en Mupke, we kunnen elkaar de hand schudden.Een waarom? Eigenlijk weet ik dat niet goed.Ik had al een aantal weken door omstandigheden 2 flessen wijn liggen.Maar die lagen daar goed dacht ik.Toch niet dus.Opeens kreeg ik trek en ja dan is het gauw gebeurd als je wat hebt staan.Het goede nieuws is dat ik vandaag dacht de andere fles dan ook maar soldaat te maken.Had 2 glaasjes gedronken en toen:Hoepla door de gootsteen en ben gaan koken.Vandaag dus weer niet zo fit maar ditmaal door eigen schuld.Ik heb van de nood maar een deugd gemaakt en de badkamer op mijn gemak een grondige beurt gegeven.Veel schoonmaakazijn gebruikt.Alles glimt.Ik besloot me maar niet schuldig te voelen.Bij mijn weten heb ik niemand tekort gedaan, behalve mijzelf.Ik kan maar geen definitief besluit nemen: ik stop.Albertina: heb je al een vaatwasser en koelkast gekocht?O, daar gaat de bel,ik vertrek hier even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden