Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 augustus 2011


Rae

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik las dat veel mensen als ze stoppen met drinken, dromen over drinken, ik moet zeggen dat vanaf ik ben gestopt heb ik nooit last van niets gehad, het lijkt of ik nooit heb gedronken alleen de herinneringen zijn er nog als ik ze oproep.
Ik heb ook geen moeite met het zien drinken of kopen drank voor anderen bijvoorbeeld als ik een feestje geef. Ik kan het niet verklaren maar ik ben zeker blij mee want ik heb nergens last van. Het zou kunnen zijn dat ik op tijd ben gestopt en mijn lichaam en geest konden precies op tijd een mooie draai maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen susan, igor en sha...
Jij een heel fijne dag susan..
Ik mag ook straks gaan werken.

Net even met hondje een rondje gelopen.
Wat is het heerlijk zo.
Helemaal stil, kwam langs het water 24 eenden tegen van allerlei pluimage, een reiger die vlak voor me wegvloog en hoorde aan de overkant een paar kippen en een haan....

Ik weet meestal niet meer wat ik gedroomd heb.
En das maar goed ook, ALS ik me het herinner is het geen leuke droom geweest.
Ooit wel eens geoefend in het onthouden, maar daar ben ik maar mee gestopt, is een stuk rustiger voor mij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ik ga vandaag maar de grote inkopen doen dan is morgen alles nog lekker vers. Verder is alles klaar dus men kan komen binnen vallen vanaf 11 uur. Dan staat de koffie klaar:)
Voor jou is donderdag de grote dag hé meid? Ben je erg gespannen? Gaat het slapen nog een beetje redelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeh allen.
Snoep ook niet goed geslapen? Ik ook niet. Hoofdpijn blijft opspelen. Vannacht nog opgestaan om nog een keer paracetamol te nemen en nu net ook nog weer 2.
Ik hoop wel dat het wegtrekt. Ik wil een beetje genieten van de dag. Hier schijnt de zon!!! Bij jullie ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...