Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 augustus 2011


Rae

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie avond allemaal,
weer veel geschreven vandaag, dacht ik dat ik bijgelezen was kwam er weer een pagina bij.
Ik slaap ook zo slecht, misschien is zo'n matje wat voor mij??? Kan me alleen niet voorstellen dat het comfortabel is...

Gaby, goed bezig nu! Eerst ervoor kiezen om nuchter en droog te blijven. Die onzekerheid lijkt me om gek van te worden. Misschien idd samen naar zo'n meeting gaan...

Ik had een topdag. De cv-kast aan de binnenkant geschilderd, alle troep naar mijn berging gebracht, wasmachine verplaatst (ik ben een zelfstandige vrouw, maar kon daarbij achteraf best wat spierballen gebruiken) Van de week ga ik de planken erin maken en dan heb ik weer zeeen van ruimte.

Ben nu wel bekaf, maar voldaan en droog!

Morgen lastige dag, stads bbq (lees zuipfestijn) Meteen mijn Refu nemen als ik wakker word morgen en weggaan van de bbq als het me teveel onrust geeft al die drinkende mensen om me heen.

Truste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb even rondgeneusd op de site http://www.codependents-anonymous.nl/pagina%209.html
en ik zag dat er in Amsterdam op zaterdags engelstalige meetings zijn, nu zo in mijn vakantie kan ik daar weleens heen, geen idee of het wt voor me is, maar wie weet?

ik ga nu ook op mijn stekelmatje, moet morgen weer fris op het werk verschijnen en daar al mijn aandacht bij houden, dank God dat ik vandaag niet gedronken heb, dat ik rust ervaar en dat ik een fijne nachtrust krijg, en ik en jullie allemaal een topdag morgen! :D

slaap zacht :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Niets, maar jij bent ook goed bezig hoor!
lijkt me lastig zo'n bbq (zuipfestijn) , ik ontliep die feesten in het begin, dat kon ik toen niet aan, maar door je refu heendrinken is geen pretje, en bedenk eens hoe voldaan jij je voelt als je helder naar huis gaat ;)

gek he, lijkt voor mij al een eeuwigheid geleden, zuipfestijnen, toch genoeg meegemaakt, nu geen zin meer in, wil nu enkel nog drinken om de pijn te verdoven, dus oplossing daarvoor gaan vinden! Kijk doe ik meteen iets nuttigs met m'n vrije tijd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Gaby,
ik heb al veel gemist deze zomer. Express niet naar feestjes geweest omdat ik het te moeilijk vond.
Maar dit is heel erg dichtbij. Heb goede afspraken gemaakt met vriendinnen. En als ik het niet trek,
hop op mijn fietsje en naar huis. Ik ga zeker niet door de Refu heen drinken, heb het de afgelopen
2 weken elke dag geslikt, dus geloof dat ik dan aardig ziek ga worden.

Drinken om te verdoven, dat heb ik het laatste jaar alleen gedaan. Daarvoor kon ik gewoon alleen in het
weekend of op een feestje wat drinken. Soms wel teveel, maar vaak ook niet. What went wrong?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne droge dag gehad ( ik bedoel hier geen regen mee, want dan heb ik het ook niet droog gehouden)

Ik ben met de familie naar de Efteling geweest, heel druk en ik ben bekaf, ik lees morgen wel het dagdraadje.

Morgen allemaal veel plezier op de meeting.

Ik duik mijn bed in, allemaal lekker slapen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaapjewelles allemaal

Ik nog niet helemaal, ben nog wakker :huh:

Gabs, fijn je terug te lezen!

Ff bijgelezen:
- lijkt mij dat jullie ervaringen met therapeuten toch niet helemaal se datjes is. De twee eerdere ervaringen van mezelf ook niet echt. De eerste gaapte er op los..ik was vast heel vermoeiend :huh:. De tweede kwam met een stelling waarvan ik dacht HUH?

Dilemma:
1) als ik niets doe, verandert er ook niets. Mijn problemen beperken me, het is niet iets waarvan ik het gevoel heb dat ik er ooit zal uitgroeien als ik genoeg klappen krijg. Soms hoop ik dat en lukt me dat ook vrij aardig tot ik klappen krijg natuurlijk :)
2) als ik iets doe, verandert er misschien ook niets. Dat zou beetje pijnlijk worden. Dat zou er voor zorgen dat ik hoop laat varen. Nasty

Genoeg geleuter..morgen brengt vast raad. Ik ben zo'n schijtlaars!

Dus je rookt terug Mups? Anders kan je niet terug stoppen gaan natuurlijk..
Ok 2 september is a deal (kan niet geloven dat ik dit zeg..mijn hersencellen zijn gaan lopen ofzo)
Sorry Toine, twee dagen is iets te kort voor mij om afscheid te nemen van mijn steun en toeverlaat...snik..Verslavingsgedrag my ass :D :D

Primula :rose:

Ben vast wat vergeten.
Maar natuurlijk voor al de rest veel plezier morgen!! Ik zou zeggen, ik wou dat ik er bij kon zijn maar dan zou ik liegen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje


Ok 2 september is a deal (kan niet geloven dat ik dit zeg..mijn hersencellen zijn gaan lopen ofzo)




Even in de quote vatten. Dan staat het maar vast. :D

Tsja Fleur, ik vond de ervaringen die hier genoemd werden ook niet echt een duwtje in de rug.
Toch ken ik wel een aantal mensen die hele goed ervaring hebben met EMDR. Dus, ga ervoor, zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ze sprak eerder over gesprekstherapie. Emdr zou niet echt werken bij me aangezien het gaat over meerdere en langdurige trauma's ofzoiets.
Fleur is bananas :D :D
Ik ga het nog ff laten bezinken.

Gaat ze het quoten :). Mijn dochter gaat zoooooooo gelukkig zijn. En mijn baas..den anti-roker :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Mijn dochter gaat zoooooooo gelukkig zijn. En mijn baas..den anti-roker
:devil:


En jij ook!

Laat het maar even bezinken inderdaad. :sun:

Nu gaat de pc hier uit. Licht aanlaten aub want ik wil nog wat lezen in bed. HET middel om snel en pijnloos in slaap te vallen. :P

Welterusten Fleur en wie verder nog leest. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...