Spring naar bijdragen

Meeting 2011


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 247
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Jaap tikkertje? :P

Ben vandaag al begonnen met wat spulletjes in te slaan. Ik wil dus een grote pan soep maken, met broodjes, saté en stokbrood. Alleen hoe met het met de koffie???? Heb maar één koffiezetapparaat en één thermoskan. Dus als iemand dat mee wil nemen? Ja en verder, als iedereen een kopje en een glas mee wil nemen? Ik zorg ook voor fris dus dat is ook geregeld. Dus ik zorg voor het eetgedeelte. Er zullen best nog wel wat dingen zijn die ik nu vergeet maar dat komt nog wel.
O ja en klapstoelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Niwi ik kan niet, heb het die dag te druk. Jammer maar het is niet anders.:P:)

Tja en ik ben een beetje in tweestrijd geweest. Alc. vrij bier kopen of niet. Ik ben er uit. Als iemand alc. vrij bier wil drinken, zou die dat dan zelf mee willen nemen? En zijn er mensen die daar moeite mee hebben? Ik zou me dat wel voor kunnen stellen, en dan gaat het alc. vrij bier natuurlijk niet door.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Hannah fluitje van een cent. Nee hoor ik heb er echt zin in en we zijn allemaal volwassenen dus als iedereen wat mee helpt gaat het goed komen.
Wilde van de week nog een berichtje schrijven voor je hoe het was gegaan met de tuin maar je was weg? Tevreden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Wil je graag alle succes van de wereld wensen, en iedereen een heel gezellige dag!

Maar 14 augustus ben ik op (terugreis van) vakantie.
Omdat ik 18 mei jl. geopereerd ben (gecompliceerde hernia) zit ik ook nog zwaar in de revalidatie.
Dus na de reis van die vakantie ben ik sowieso stuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve allemaal

had er graag bij geweest maar helaas........of juist niet zitten wij..ik en mijn gezin dan voor 4 weken in kroatie!!
Wens jullie natuurlijk wel een heeeeeeeeele fijne en vooral gedenkwaardige en droge dag!

Mooi dat er zoiets georganiseerd kan worden vanuit een forum!!!!

Hoor graag de verhalen achteraf!!!!!!!
Geniet van elkaar,de ontmoetingen en leer van elkaar!

dikke kus!

zal aan jullie denken de 14e!!!!!!!

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vriendin van mij heeft gisteren aangeboden om te komen helpen met de meeting. Het gaat ook een beetje om Puck in de gate te houden zodat ze niet weg loopt als ik de voordeur open doe, of dat ze niet onder de voet gelopen wordt.
Ik heb gezegd dat ik het eerst met jullie wil overleggen.
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niet prettig vinden als er iemand bij is die niet schrijft op het forum.
Als dat zo is gaat het natuurlijk niet door. Laat het ff weten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een meeting lijkt mij erg leuk
Eind 2010 heb ik er ook van genoten
Maar kom nu niet
De hele beestenboel en het sraffe roken dat velen van jullie doen,
maakt het voor mij zogoed als onmogelijk om te komen
Heb mijn adem lief
Om met zuurstof op in een voor mij prikkelende omgeving te zitten,lijkt mij niet verstandig
Dus veel plezier gewenst,als er ooit een meeting komt zonder dieren en rookvrij dan kom ik graag

liefs bako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

ik vind het prima hoor.


Bako,

wat jammer, maar aan de andere kant
het moet toch niet zo moeilijk zijn het roken te laten?
Zelf rook ik ook maar ik ken bijna niemand waar in
huis gerookt mag worden.
Dus lijkt het mij een kleine moeite rekening met
jou te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...