Spring naar bijdragen

Meeting 2011


Aanbevolen berichten

Gisterenavond heb ik aangeboden om de meeting van 2011 in mijn huisje te houden. Dat had ik beter niet s'avonds moeten doen. Heb daardoor vannacht wat slecht geslapen. Vragen zoals, heb ik genoeg stoelen, wat gaan we eten, barbeque, kouwe schotel, stokbrood, ga ik het zelf klaar maken hoeveel heb ik nodig, ga ik m'n eigen saté klaar maken, o ik moet niet vergeten om waterbakken bij de d.a. mee te nemen voor de honden, ik moet niet vergeten om Puck in de gate te houden, die rent naar iedere andere hond om te spelen, wat is de juiste datum waarop iedereen kan, en ga zo maar door. Wat als niet iedereen bij mij de meeting wil houden. Ik kan maar 3 slaapplaatsen aanbieden enz. Maar ik ben eruit. Ik schrijf hier gewoon een ja of nee op, en dan kan iedereen z'n eigen naam invullen. Daarna kunnen we dan een datum bepalen. Goed?


Ja



Nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 247
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Lieve Bol, wat een fantastisch idee.
Je mag er ook nog over na denken of je het wel bij je thuis wilt houden. Misschien is er iets leuks bij je in de buurt? Je mag ook aan je privacy denken, alles is goed.
En wat Jopie al schreef; het zijn allemaal vrienden, dus als er een stoel te weinig is vind niemand dat erg.

Fran en ik willen ook wel in een B&B in de buurt, dat komt vast helemaal goed.

Voorstel; denk er nog es over na. Je mag altijd op een beslissing terug komen.
En prik op een gegeven moment een datum. Er zijn altijd mensen die dan niet kunnen. Dat leert de ervaring. En als iedereen mee beslist over een datum kom je er bijna niet uit. Want dan moet er alsnog iemand zijn die een beslissing neemt.

Bol, alles komt goed. Alles is al goed! Liefs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga heel erg mijn best doen om te komen,
en mensen met auto kunnen wel wat klapstoeltjes meenemen, toch?
En als iedereen iets maakt heb je zo een leuk buffetje.
Niet moeilijk doen/denken Bol,
het is een gewelig initiatief!
enne wat dacht je van begin september?:heart::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja super geweldig idee, leuk Bolletje, maar denk er goed over na....of je je privacy wilt opofferen.
Ik heb het in het verleden ook eens geopperd, en toen zijn we toch maar uitgeweken naar Tactus.

Als iedereen wat meeneent (Jane4 en ik hebben dit eerder georganiseerd) sommigen iets te drinken en sommigen iets te eten,
hoef jij niets te doen. Plastic borden, een paar vuilniszakken.

Maar dat kan ook ergens in een hut, een boerderij, of een andere gelegenheid. Ik heb me ooit enthousiast opgegeven voor een TV-interview
tot ik me bv. realiseerde dat mijn kinders dan de volgende dag allerlei vragen op school zouden krijgen, niet gedaan, en alle begrip gekregen.

Je eigen huis is toch je eigen hut, je veiligheid, je eigen plek.
En alci's zijn toch bijzondere mensen.

Ik maak wel een quich lorraine, als het mag. En neem vooral een datum die jou past.
En overleg anders even met de Tactussen over de voor- en nadelen die je kunt ondervinden, ze hebben daar goede ideeën over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb ik het goed geteld 9 man? Want Bammie neemt tante Fjanny mee hé?
Tja, begin september is ikkes jarig dus wat mij betreft komt het beter uit in augustus.
Us ff kijken zondag 14 autgustus? Lijkt jullie dat wat?
Zag dat onze Houtje ook wil komen? Super.:)
Tja en we hebben hier het boerenbondmuseum. Daar kun je geloof ik taartjes of pannenkoeken eten, of we kunnen een boswandeling maken?
O Bammie, jullie kunnen ook hier blijven pitten hoor, ik denk dat ze hier in het hotel niet zo happig zijn op dieren. Maar dan moeten jullie wel naar boven, nou is dat voor de kleine niet zo moeilijk die pak je zo op maar voor die oude loebas misschien wat moeilijker maar dat zien we wel.
Ja en verder is het gewoon hier bij mij thuis te doen, en dat m Tja en dan heb ik nog een bed over voor iemand. En verder als mensen een slaapzak mee nemen kunnen ze hier ook pitten, er is zoveel ruimte hier dus dat is geen punt Moet wel lukken hoor. Als ik eenmaal weet hoeveel mensen er komen zal ik proberen bij de d.a. wat stoelen te regelen.
Hoop echt heeeeel erg dat Woman ook komt want ik wil heeeel graag haar nieuwe woef zien.
Goed we wachten gewoon alle reacties af en dan zijn jullie van harte welkom.;)

Sha het is in brabant ja, in de buurt van Helmond.

Jane ik hoop heel erg echt dat jij ook komt lieverd, jij moet er bij zijn.

Jaap fijn dat je ook komt. Hoop dat onze Willbillie ook komt, misschien is het niet niet zo ver van hem vandaan.
Komt hij op de motor en neemt pasant Fleurie mee inc. meneer schildpad.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

wat ontzettend lief dat jij je huis ter beschikking wilt stellen.
In één woord FANTASTISCH.

Ik wacht af want er zal nog wel wat heen en weer geschreven worden op deze draad
en ik weet niet waar je woont.
Hoeft ook niet op deze draad i.v.m privacy,
kan per PB.

Ik mag vast wel met Bammetje meerijden als het op de route ligt.
En wat natuurlijk ook belangrijk is, wanneer???

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tien ik had al geschreven wanneer en ja uiteraard ben jij ook van harte welkom hoor. Heb je ook een diertje dat je meeneemt?

Lenie als je hier schrijft bij welke grote plaats je woont, misschien kan iemand je wel oppikken dan. En waarom zou jij niet mogen komen zeg, je hoort er gewoon bij hoor.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

misschien komen wij ook wel met de tent, lijkt me leuk voor de kids ook als die welkom zijn tenminste??

Zou het wel snappen als jullie dat liever niet hebben, vorige meeting (nee die daarvoor waar uiteindelijk alleen ik en Woman waren) waren er toch wel wat mensen die dat liever niet hadden.

Wat ook kan is dat we gewoon heel ff binnenwippen want het is niet zo ver voor ons.
Kunnen we eventueel ook langs de efteling terug rijden en daar ergens slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...