Spring naar bijdragen

Maandag 15 augustus 2011


Nien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond,
Fijn dat de meeting leuk was.

Was vandaag met een paar kerels op een dak aan het werk, heerlijk in de zon. Gingen die gasten om 2 uur al bier drinken. Dat had ik even niet zien aankomen. Dan heb ik het er nog steeds erg moeilijk mee merk ik. Ik heb niet meegedaan, maar natuurlijk voelde het niet.

In ieder geval lekker bruin geworden. Laat de zomer maar beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Mupke,

Dank je. 'k 'roteer', dat wil zeggen, 'k verbruik er wat van en vul 't vervolgens weer aan. Er is al teveel verspilling in de wereld. 'k weet waar 'k 't over heb; 'k werk bij de Voedselbank. 't is ong'looflijk hoeveel goed voedsel er al is gedistribueerd dat anders g'woon vernietigd zou worden! De verspilling in onze maatschappij is gruw'lijk decadent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me ook niet echt gemakkelijk Jaap. Normaal kan je je min of meer voorbereiden en zelfs dan ervaar ik het zelf niet altijd even gemakkelijk. Als het dan zo plots uit de lucht komt vallen is die impuls er toch weer vlug hé. Nu ja zo ervaar ik het dan toch een beteke.
Jij zit ook al over je vijf maanden toch? Ook al tel je misschien niet meer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh dat is minder juanito.
Het is niet altijd even gemakkelijk maar zoiets zeggen wordt op den duur ook weer erg cliché.
Terug op de kar!

5 maart? Dat is zo goed als bijna op dezelfde dag.
Ik mis mijn roes wel..ach ja.

Ik moet maar eens slapen gaan. Morgen weer vroeg op. Sucks, gaat nog druk worden ook..

Slaapwel
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juanito, probeer het tot vandaag te beperken.
En wat zou je een volgende keer kunnen doen als je dat gevoel weer krijgt. Ik vind dat zelf een van de vervelendste dingen, dat je je je gevoel niet kan volgen. Het blijven voor mij ook nog steeds rationele kunstgreepjes om daar niet aan toe te geven.

Maar zoals ik al vaker zeg, zolang ik nuchter ben lukt het aardig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Fleur, maar het oprechte gevoel spat er niet van af. Ik ben afgelopen weken droog geweest maar ik heb geen gehad aan heel dit forum. Ben hier met de allerbeste intenties gekomen maar heb een minium aan klankbord gehad. Net of je jezelf in moet slijmen voordat je als 'volwaardig wordt gerespecteerd of gezien/gehoord', nee dank je.

Even voor de duidelijkheid: de terugval die ik heb is mijn schuld en niemand anders. Ik giet het erin.

Ik wens, oprecht, iedereen het allerbeste. Nooit geweten dat er in het afkickgebeuren ook een fake-wereld bestaat.

¡Adios!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juanito,

Ik heb het forum gebruikt om te schrijven wat ik voelde en hoe ik het beleefde te stoppen. Dat alleen al heeft mij geholpen. Dat er mensen zijn die het lezen en reageren was voor mij een stimulans.

Maar als je anders wilt, prima. Alleen denk ik dat je er ergens mee heen moet. En bij vrienden kan ik het niet vinden. En de hulpverlening, daar was ik niet aan toe, vond ik.

Het beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...