Mupke Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Fruitvlieg, ik wens jou en je vriendin sterkte morgen. Je vriendin zal er wel in hoede handen zijn. Vertrouw daar maar op.Ik ga afsluiten voor vandaag. Nog even L&O kijken en dan naar bed. Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Zo m'n schoonzus aan de tel. gehad. Ze wil het weekend komen, dus dat wordt weer fijn.Ik ga afsluiten lieve kanjers.Fruitvlieg houd je haaks en heel veel sterkte kerel. Slaap lekker.Dat geld natuurlijk voor de rest ook héTot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 :D Zalig Gunn!!! Tomatohead Oh op iets wat ik vroeger op de dag las..het meest irritantste reclamespotje?Dat van 'voortijdige zweetlozing'..Komaan zeg!!!! Asjemblief.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goedenavond,Fijn dat de meeting leuk was. Was vandaag met een paar kerels op een dak aan het werk, heerlijk in de zon. Gingen die gasten om 2 uur al bier drinken. Dat had ik even niet zien aankomen. Dan heb ik het er nog steeds erg moeilijk mee merk ik. Ik heb niet meegedaan, maar natuurlijk voelde het niet.In ieder geval lekker bruin geworden. Laat de zomer maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 @Mupke,Dank je. 'k 'roteer', dat wil zeggen, 'k verbruik er wat van en vul 't vervolgens weer aan. Er is al teveel verspilling in de wereld. 'k weet waar 'k 't over heb; 'k werk bij de Voedselbank. 't is ong'looflijk hoeveel goed voedsel er al is gedistribueerd dat anders g'woon vernietigd zou worden! De verspilling in onze maatschappij is gruw'lijk decadent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Lijkt me ook niet echt gemakkelijk Jaap. Normaal kan je je min of meer voorbereiden en zelfs dan ervaar ik het zelf niet altijd even gemakkelijk. Als het dan zo plots uit de lucht komt vallen is die impuls er toch weer vlug hé. Nu ja zo ervaar ik het dan toch een beteke.Jij zit ook al over je vijf maanden toch? Ook al tel je misschien niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juanito Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik heb zeven weken geen druppel aangeraakt maar ik heb sinds gisteren een enorme terugval. Echt heel erg. Ik werd wakker en had een ontembare dranklust. Ik heb niet superveel gedronken maar ik wil dit niet. Ik schrik van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Fleur, ik loop een paar dagen achter je aan. 5 maart was mijn laatste zuipdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Oh dat is minder juanito.Het is niet altijd even gemakkelijk maar zoiets zeggen wordt op den duur ook weer erg cliché.Terug op de kar!5 maart? Dat is zo goed als bijna op dezelfde dag.Ik mis mijn roes wel..ach ja.Ik moet maar eens slapen gaan. Morgen weer vroeg op. Sucks, gaat nog druk worden ook..Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Juanito, probeer het tot vandaag te beperken. En wat zou je een volgende keer kunnen doen als je dat gevoel weer krijgt. Ik vind dat zelf een van de vervelendste dingen, dat je je je gevoel niet kan volgen. Het blijven voor mij ook nog steeds rationele kunstgreepjes om daar niet aan toe te geven. Maar zoals ik al vaker zeg, zolang ik nuchter ben lukt het aardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juanito Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Dank je Fleur, maar het oprechte gevoel spat er niet van af. Ik ben afgelopen weken droog geweest maar ik heb geen gehad aan heel dit forum. Ben hier met de allerbeste intenties gekomen maar heb een minium aan klankbord gehad. Net of je jezelf in moet slijmen voordat je als 'volwaardig wordt gerespecteerd of gezien/gehoord', nee dank je.Even voor de duidelijkheid: de terugval die ik heb is mijn schuld en niemand anders. Ik giet het erin.Ik wens, oprecht, iedereen het allerbeste. Nooit geweten dat er in het afkickgebeuren ook een fake-wereld bestaat.¡Adios! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Juanito,Ik heb het forum gebruikt om te schrijven wat ik voelde en hoe ik het beleefde te stoppen. Dat alleen al heeft mij geholpen. Dat er mensen zijn die het lezen en reageren was voor mij een stimulans.Maar als je anders wilt, prima. Alleen denk ik dat je er ergens mee heen moet. En bij vrienden kan ik het niet vinden. En de hulpverlening, daar was ik niet aan toe, vond ik.Het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik meld me droog af voor vandaag en het afg.weekend.Morgen weer een nieuwe droge dag xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ook 'k ga slapen, lieve mensen. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 welterusten allen, ik meld me droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 mooi Gabsik ben nog niet bijgelezenmaar wens jullie alvast welterustenen morgen fit weer op:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 TACTIVE!! Waarom heb ik al dagen problemen met PB's verzenden, baal er behoorlijk van Hoorde Fleur er ook al over...Gaat weer een hele tekst die ik had geschreven, zoveelste keer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Grommmmm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden