Spring naar bijdragen

dinsdag 23 augustus


Gast jopie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Één goedemorgen, mensen. Ça va? 'k heb last van een bekend fenomeen. Een katerig gevoel. En dat kan helemaal niet, want 'k heb gister nolite inebriari. Nou ja, nu even een beschuitje en een kop thee. 'k verwacht vanmiddag wéér m'n moeder over de vloer, dus alles een beetje aan kant maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daar zijn we weer........, gesloopt maar voldaan, liep een gast te trainen daar, anabole spoten uit zijn oren, mijn god dat ziet er echt niet uit, wat een mafkees, maar ja die moeten er ook zijn, toch, goed voor de balans.
hier regent het nu non-stop en is vies warm, zweet loopt langs alle kanten pfff
ga eerst wat eten, want ik heb echt mega-honger, mag ik niet zeggen van die ouwe, dus ik heb trek, hoor ik te zeggen.
hoe is het met jullie? he denker 200 euro per band, ken dat, wordt je niet blij van dat soort dingen, zullen wel mooie velgen zijn of niet?
ga mijn trek stillen en dan wat rommelen, toedeladoki.... toineskiB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen later ingelogden.
Fijn dat je ons weer bezoekt Koh.

Sneeuwwitje, hier is het donder en regent het weer pijpestelen zeg.
Ging net ff boodschappen doen, lagen er twee prachtige kleden in de winkel. Dacht kan ik die mee nemen op de fiets??? Ja dat kan ik. Niet dus. kreeg me toch een plensbui op m'n duvel zeg, met alles er bij, dus seikienat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon in de Achterhoek, dus zal wel het laatste restje zon zijn.

Nee Mick, ik lijn er ook heel strak bij. Maar ik woog ook 97kilo, door al het bier en de AD ben ik 20 kilo aangekomen. Ik ben 174 dus er moet nog zo'n 9 kilo af.
Ik heb gelukkig al mijn oude kleren nog bewaard en er gaat nu een klerenkast voor me open, dat geeft me echt een kick om van de alcohol af te blijven. Tja iedere op zijn of haar manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk baal ik van de hulpverlening, heel erg zelfs.

Ik ben 1 juni voor 2 weken opgenomen geweest, dat was ook goed en niets mis mee, maar de nabehandel vind ik echt beneden alle peil.

Ze hebben me doorverwezen naar de iriszorg,( verslavingszorg) door heb ik een intake gehad en ik heb nu één keer mijn hulpverlener gezien in bijna 3 maanden tijd.

Gisteren moest ik naar de psychiater van de instelling waar ik opgenomen was, daar kreeg ik een herhalingsrecept mee en stond met 5 minuten weer buiten. Ze vroegen niet eens hoe het met mij was.
De psychiater die ik had heeft een andere baan en nu heb ik daar een soort medicijnman voor teruggekregen. Ik zei een paar weken geleden was ik heel depressief. Toen zei ze, oh wil je iets voor een depressie. Ik zei nee dank je. Tjonge het lijkt wel een snoepwinkel.

Nu doe ik het gelukkig zelf goed, maar dat weet niemand van de hulpverlening, ik kon voor hetzelfde geld ook weer terug zijn bij af.

Grrrrrrrrrrr, ik moest even spugen:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...