Tatum Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Will, nee ik heb geen helm. En om heel eerlijk te zijn zit ik liever in een auto. Hoe vaak ben jij van plan dit rondje te rijden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Trusten Mups.. en morgen een tikkie zonniger voor je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 quote: Originally posted by: TatumWill, nee ik heb geen helm. En om heel eerlijk te zijn zit ik liever in een auto. Hoe vaak ben jij van plan dit rondje te rijden??? Hihi... volgens mij durft er bijna niemand achterop te klimmen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Klopt helemaal MupsToch nog een zoentje voor het slapen Ik ga ook nog ff foto's van nichtje bekijken en sluip dan stilletjes naar bed.LatersVon en Will Gekke mussen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Lees alles later wel maar hier heerlijk geveol en lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Slaap lekker, Mupke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 euh, ......éne keer met een optie op later meer. Bevalt me zo goed dat ik scaninavie volgend jaar wil aandoen. Maar dan moet ik weer terug door jullie landje hé Mups, ik rijd gewoon terug hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ga zo ook mijn bedteke in mensen.Lekker slapen.Water mee boekje mee.Als het niet wil even lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ook jij lekker slapen zo hoor Fleur, gekke kippebil;)Hoi MS en Gunn... fijn de je je goed goed voelt MS.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ja, tis half elf.. hoogste tijd ook voor mij... zit hier behoorlijk te gapen, de tranen lopen over de wangen inmiddels.. Trusten allemaal en tot morgen.. Laterrrrrrrrrr..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Welterusten Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Will, wat ben jij een stuk op die foto:heart:hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Mooi kadootje aan jezelf IsaGeniet er maar lekker van.Voor je alle mogelijkheden kent is er vast alweer een nieuwe op de markt;)Weltrusten, slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 zo even droog melden en een ieder een fijne nachtrust wensen welterusten en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ga slapen en eerst nog even een dvdtje kijken van desperate housewives. Anders dronk ik altijd om deze tijd, ik heb al heel wat series gezien de laatste 3 maanden. het helpt mij ontzettend goed.Allemaal welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 quote:--------------------------------------------------------------------------------Originally posted by: Gunn Hoe is 't toch moog'lijk! 'k ben doodsbenauwd om aan de drank ten onder te gaan en toch doorgaan met drinken! M'n lever is verdorie al vergroot (3 cm onder de ribben)! Wat of wie laat 't tot me doordringen dat 'k moet stoppen! Om gek van te worden! Mania en Maag're Hein zitten nu te dobbelen wie mij 't eerst zal genaken! 'k weet 't niet meer. Echt niet.--------------------------------------------------------------------------------Sorry hoor Gunn dat ik je zo quote, maar ik snap werkelijk geen donder van je uitspraken. Gister zei je dit en vandaag zeg je: Dat je nog redelijk jong bent en nog moet vonken. Nou als ik deze twee teksten zo lees dan denk ik, dat er straks nog heel weinig te vonken valt als je zo doorgaat. Straks zegt je lever gewoon PANG... Weinig vonken op die manier hoor. Ik denk dat het tijd wordt dat je jezelf is wat meer gaat waarderen. Maar daar moet je dan wel wat voor doen!!! En als je dan stappen neemt, dan kan je vonken, vonken als jezelf!!! ------------------------- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Goedenavond!!Night-shift arrivedGaan we Up Noarth??Scandinavië??Count me in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ben terug van 10 dagen Ameland, nu nog paar dagen vakantie. Weten jullie ook weer waarom het zo stil is aan deze kant van het meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Heb je een goeie vakantie gehad Missie?Lijkt me leuk Ameland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Jopie Trust Laat de nacht lekker z'n werk doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Plezant te horen sneeuwitje, xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Marjo W okay ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ik bedoel MyLady ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hier vandaan ook een lekker nachtje gewenstsucces met de nachtploeglees jullie morgen wel weertrust:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Yes Sir! Mooie tocht gehad?Hier rustig dagjeWat omrommelenOpruimen//wasjes doentussendoor verhuizen..Ach//wel relaxed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden