MsLuzac Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 quote: Originally posted by: spikehoe was het bij Tactus ms Luzac, ben je een boot? waar komt jouw naam eigenlijk vandaan als ik vragen mag? wat bedoel je met "ben je een boot?" ??De naam Luzac is onderdeel van een straatnaam in de woonplaats waar ik vandaan kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 welkom blaaskapel:moon:kom je ook een deuntje meespelen hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 quote: Originally posted by: jane4MsLuzac wat een mooi kado kun je jezelf geven door dat feestje zondag nuchter te beleven die streep heb je vandaag toch al getrokken wat heeft nog één keer de fout in gaan voor toegevoegde waarde? Bor goed bezig meis harde werker:heart: Het heeft idd geen toegevoegde waarde. Mijn keuze had ik al gemaakt op 4 juli jl. maar tot de dag van vandaag ben ik nog niet gestopt. Ik zie er gewoon weer erg tegenop dat ik weer ruim één week beroerd ben als ik direct ga stoppen. Stoppen die ik in combinatie met een goed eetpatroon wat ik zondag ga uitwerken. Dat houd voor mij in dat ik ga minderen met koolhydraten en op gezette tijden ga eten. Dit zorgt ervoor dat de trek naar alcohol en de gedachten er aan minder en zullen afnemen. In plaats van de vele uurtjes die ik naast mijn werk achter de computer zit zullen ingeruild worden voor lezen en/of creatief bezig zijn. Waar ik nog het meeste tegen op zie zijn de dagen dat ik niet werk en thuis ben. Kortom ik heb mezelf toegezegt maandag te gaan minderen. 3 dagen niets en dan 2 x 4 dagen 2 glazen alcohol per dag. Een sociale drinker zal ik niet kunnen worden, ik heb geen rem! Zien drinken doet drinken momenteel bij mij. Zelfs wanneer er op TV alcohol geschonken wordt heb ik er last van.En dat heb ik met meer dingen wel dat ik er gewoon last van heb, te confronterend.Mijn verwoording is misschien niet helemaal helder voor je, maar zo zieik het nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 quote: Originally posted by: spikeik vroeg me af of ms stond voor MoterSchip hier zie ik veel ms-en namelijk Spike, ik ben een vrouw vandaar de "ms" wellicht gemist in mijn voorstel mail dat kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Ik snap je redenering Msen idd alcohol is in wezen foute koolhydratendus als je je suikers drastisch omlaag schroeftgaat de trek in alcohol ook omlaag, dat is het fysieke stukhet psychische stuk is de roes die je erbij kado krijgtik hoop dat je plan daarin ook voorziet, dan heeft het kans van slagenJe kent jezelf het beste en met goed begeleiding moet het lukkenen dan zijn wij er ook nog he:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 of Mrs:Dwho cares Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Luzac weet je dat sommigen hier ook met kookwekkertjes werken? Dus de eerste uitstellen door een kookwekkertje te zetten. Het schijnt erg goed te werken.Maar begrijp ik uit jouw bericht dat je wilt gaan proberen te minderen? Wat is jouw ultime doel dat je dan wilt bereiken?Maar erg fijn voor je dat het gesprek zo goed is verlopen. Dan valt er toch een stuk spanning van je af:)En wat ik heel erg knap vind is dat je vandaag niet gedronken hebt, ondanks de spanningen. Chapeau meid.Heb al gelezen wat je wilt gaan doen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 naast mijn plannen wil ik het mediteren / hand op leggen weer gaan oppakken. De muziek hierin helpt mij opweg om tot rust te komen. Graag wil ik jullie hier in mee laten genieten of "Invisible Healing" by Harvey Summersdoet het bij mij ook heel goed om tot rust te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 absoluut Jopieafkikken hezoals van elke verslavingmaar druk gehad dus valt wel weer meeveel spijkers met koppen geslagen gisterenen vandaag met mijn vrijw.,werk dagje uitnaar de dierentuin geweest, erg leuken wie weet is het morgen zomar weerstrandweer?he Mups:rose:hoe is t met je koppie?al een beetje gezakt?anders weg van die pc he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 vanavond opa geworden...een meisje....leuk he...goedenavond trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 foei Jopiedrinken moet!water idden soms een bruistabletje multi er in oplossenals je erg veel rondjes maakt(tip v.e. sauna-verslaafde) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Niwi, oudje!van hartewaar en wanneer volgende beschuiten met muisjes?en wat is haar nick? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Dat lijkt me nou zó gaafooit nog eens opa worden!!!Gefeliciteerd Niwi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 alles goed met moeder en dochter jawel....volgens mijn dochter kon ze al goed drinken ook....dat zal vast wel in de familie zitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Gefeliciteerd Niwi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 solly Marjonext life:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 ik ga morgen op kraambezoek, Jopie...en kzal haar zeggen...vandaag pakken we de eerste niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Trotse opa Niwi. Van harte gefeliciteerd kerel. Wat zal jij je fijn voelen. voor jou een grote slinger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 dank dank allen....ik voel me helemaal opa-achtig vanavond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 lieve mensen ik ga weer uitloggen.Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Ik heb vandaageen broek genaaidEen goed gesprek metmijn huisbaas gehad..En morgen ga ik naar texel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 quote: Originally posted by: MadeliefFleurtje, weer spijt nu zeker dat je er niet bij bent ? Ik spreek niet meer tegen jou . Oelewapper.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 naar de jongerencamping marjo?pas je een beetje op lieverderrug gevaarlijk daar he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Het was nietmijn eigen broekDus de pijpen dichtgenaaidDank je wel//Texel komt goedNu eens niet kamperenGewoon een lekker dagje!Komt goed Jop//piep er niet tussenuit zomaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden