fleurtje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Toine Ik heb geen passies en word ook niet vrolijk en fluitend wakker hoor :-). Wat geeft me het gevoel dat het leven waard leven is? Ik denk al die kleine dingen..Maar soms zie ik die ook niet. Voel ik me ellendig en beroerd. Heeeel ellendig. Maar ik denk dan maar..als ik me niet soms niet zo ellendig zou voelen, zou ik ook niet weten hoe het is om me niet ellendig te voelen en is er ook geen behoefte om dingen te veranderen aan de situatie. Zou ook maar vlak zijn toch? Hoe zou je je leven graag zien? De sleutel ligt namelijk bij jou.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Ikke weer weg Zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Toine,Ik heb veel passies.Tuinieren en de hele reutemeteut van het planten en dierenleven fascineert me. Maar ook steden en gebouwen. Kunnen ook heel wonderlijk zijn. En daar leven dan mensen in. En ruimtevaart, als kind vond ik dat al fantastisch. Ook kan ik me heerlijk bezig houden met timmeren en knutselen met hout. Ik verzin soms zelf meubels. En dan moet ik me in mijn vrije tijd ook nog bezig houden met muziek, literatuur en film. Zin heeft het allemaal niet het leven, maar dat is niet zo erg, als je maar wat te doen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Oh ja, en niet vergeten, de vrouwen. Anders voelen ze zich weer gepasseerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 ja Jaap uitkijken we staan ons mannetje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Goedemiddag allemaal,zo even een berichtje uit het Amsterdamse.Het plenst hier al de hele middag en ikzie nog een schip met zure appelenaankomen drijven.Ik heb niet zo veel bijzonders te melden,behalve dat ik in een winkel met een meneeraan de praat raakte die op een dieet was waarbijhij geen alcohol mocht drinken.Hij mopperde wat en zei dat hij er zo maarniets aan vond.Vroeg ook of ik als ik in zijn schoenenstond, zou zondigen.Ik gniffelde een beetje in mezelf en zei dat ik helemaal niet dronk.De meneer kon zich er weinig bij voorstellenen zag zichzelf toch niet lang aan het dieet blijven.Zijn borrel was toch wel erg belangrijke en hij konzich geen leven zonder voorstellen.Grappig, zomaar bij de supermarkt, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 quote: Originally posted by: JaapOh ja, en niet vergeten, de vrouwen. Anders voelen ze zich weer gepasseerd. hahahahah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Goeie avond iedereen, Will hier. Ik ben bij Madeliefje en ze staat mosseltjes te kuisen voor me. Ik zou kunnen spinnen van plezier. Ik val hier van de ene verrassing in de andere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Fleurtje, weer spijt nu zeker dat je er niet bij bent ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Jaap mijn bloeddruk is ook veel te hoog waardoor mijn hartslag ook sneller is. Bij mij is dat erfelijk zo ook mijn cholesterol. Mijn vader had dat en mijn broers hebben dat ook. Niet dat ik nu nog veel sport maar heb nog wel veel lichaamsbeweging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Zit bij mij ook wel in de familie inderdaad. Ik ga er in ieder geval maar eens mee naar de huisarts, kijken wat ie zegt. Ben daar al zo'n 17 jaar niet geweest, en het is een andere arts geworden geloof ik. Kan ik me eens voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 hoe ik het leven graag zou zien,dat ik niet zoveel denk en mekker over het leven en geniet van wat ik heb.................moet gewoon meer sex hebben haha glimlach..... humor dat is mijn passie, he heb het gevonden!!groetjes en bedankt weer voor meedenken als jullie af en toe moe van mij worden, zeg het aub, moet af en toe gewoon ook een schop onder mijn kont hebben, mischien nog wel lekker ook huh....groetjes ga eten en dan hardlopenvanavond voetbal twente benfica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 mosselen hmmmmmmm:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Toine soms is het leven vlak nadat je gestopt bent, moeilijk. ook omdat er toch een hele hoop rotzooi die je jarenlang weg gedronken hebt, weer naar boven komt. Vaak heb je gevoelens van eenzaamheid en verveling ook weg gedronken. Daar moet je nu mee zien klaar te komen, iets gaan ondernemen en niet teveel verwachten in het begin, want dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet lukken. Tevreden zijn met wat je nu al bereikt hebt. Jouw onderschrift zegt een hoop, het leven is juist, niet altijd lachen maar ook durven kijken naar alle ellende die je gehad hebt, en dat proberen te verwerken. Dan pas komt er echte ruimte om te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Het riekt hier in elk geval al keilekker. Wat een mooie afsluiter is dit toch van mijn toerke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Dag bolliewollie, jou kant ga ik ook nog wel eens aandoen hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Zo is ie beter:Zin heeft het allemaal niet het leven, maar dat is niet zo erg, als je maar wat zinnigs te doen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 maar hier hebben ze niet zo'n lekkere mosselen, Rekel:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Ik weet zeker dat jij andere dingen lekker kan klaarmakem bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Dat klopt Rekel ik zal wel eens kijken voor een streekrecept als je komt. Rijd je nu vanavond helemaal weer terug naar Belgie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Eet smakelijk allemaal.Ik vind het ook heel zielig voor die man albertine, hij ziet er geen kwaad in toch mag het niet. Dan is het lastig volhouden, niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Neen bollie, ik slaap in een enorm mooi hotelletje in sint philipsland, uitzicht op de oosterschelde, knap, knap, knap. Groetjes hier ook van Madeliefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 quote: Originally posted by: MadeliefNeen bollie, ik slaap in een enorm mooi hotelletje in sint philipsland, uitzicht op de oosterschelde, knap, knap, knap. Groetjes hier ook van Madeliefje hey sint phillips land daar woont mijn broerjij heb het toch maar goed voor elkaar he will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anton23 Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 quote: Originally posted by: JaapZo is ie beter: Zin heeft het allemaal niet het leven, maar dat is niet zo erg, als je maar wat zinnigs te doen hebt. En: wees blij dat het leven geen zin heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 De zin van het leven ben je zelf. J.Deelder.Lekker down to earth. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden