Spring naar bijdragen

Woensdag 23-08-2011

Susana

Aanbevolen berichten

Jaja Dhen nog steeds hoor:D

Ennn ik voel me er prima bij ,

Zou niet meer terug willen :light:

k,heb he tlicht nu gezien hoor.

Ik zeg nu maar zo sommige dingen moet je vergeten en vergeven
Anders zou ik nooit vrij en gelukkig zijn
Je moet in je leven toch wel vergeven,
voordat het in haat en verdriet omslaat toch??????

type foutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 219
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Meiske, ja maar vergeten en vergeven was voor mij vaak wegstoppen, doen alsof het er niet was,
en dat werkt niet voor mij. Ik had het meer nodig om te begrijpen waarom ik last had van een
eeuwig schuldgevoel, niet goed genoeg zijn en dat soort dingen, niet om schuld af te schuiven
maar om te begrijpen hoe ik zo kon worden dat ik er zo veel last van had. En om van dat soort lasten
af te komen kan ik niet vergeten, ik wil het juist heel duidelijk zien om het te begrijpen, te accepteren
dat het zo was en dan te veranderen. Wel zelfde halte als jij maar een andere manier om er te komen denk ik dus ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhen het is waar wat je zegd,
en zo hebben we ieder een manier gevonden
om er mee om te gaan.

Wat ik ook nu zeg:
Je bent (was) ongelukkig, en ik ook
het is een kwestie van hoe ga je er zelf mee om
maar is vaak niet makkelijk hoor,

Ook voor mij niet tjonge wat heb ik gevochten met mezelf
en jij waarschijnk ook denk ik

Is hard werken aan jezelf maar dan leverd het ook wat op toch????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spike @ 11:48, voor mij is wel dat m'n isolement toch vooral in mezelf zat, het gevoel ergens
niet bij te horen, niet op m'n plek te zijn kon ik moeilijk opheffen door van alles te gaan doen.
Op het oog doe ik het dan prima met een groep mensen op pad maar dat zegt weinig over de
eenzaamheid (niet compleet voelen) die in me zat. Soms werd die alleen maar sterker,
dag met groep op pad, savonds weer alleen, dan kwam eenzaamheid soms des te harder terug,
soms had ik liever die dag dan maar niemand gezien. Ik heb echt moeten leren dat ik genoeg
aan mezelf heb, dat ik alleen een compleet mens ben en vanuit dat compleet-zijn het leuk vind
om mensen te ontmoeten en zij mij, maar niet vanuit mijn eenzaam zijn in de hoop dat iemand
anders dat gat gaat vullen. Deze tekst vind ik wel mooi http://www.lyricstime.com/bram...op-de-berg-lyrics.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms denk ik wel eens dat ik niet genoeg gezopen heb, niet diep genoeg in de ellende gezeten heb om het volledig stoppen vol te houden, om te denken: dat nooit meer. Mijn drinken ervoer ik niet als een diepe zwarte periode in mijn leven.

Wel was het veel te veel en gaf het wel probleempjes en toen ik wilde minderen en er achter kwam dat ik de controle kwijt was besefte ik dat er iets moest gebeuren. En inderdaad het niet drinken is nog steeds onder controle te houden.

Soms denk ik ook dat ik gewoon mazzel heb gehad met de mensen om me heen, waar ik mee leef. Als zij er niet waren, ik alleen zou wonen bijvoorbeeld, was het misschien wel een heel diep gat geweest.

Geen idee waarom ik dit schrijf, maar moest er even uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi goedemiddag,

mag ik vragen?
wat is jullie passie, bedoel waar word je in de morgen blij van wakker? het gevoel dat je leeft en dat het ook enige zin heeft?
kan dat elke dag maar moeilijk vinden en begin een beetje leeg te raken.
weet dat ik wel vaker met dit soort vragen kom, maar wil het af en toe, toch weer eens weten.
die sleur, onechtheid, zinloosheid, druk van mensen, het leven..........
veel mensen zeggen je moet het leven vieren, is er wat te vieren dan???
zie ik alles af en toe (vaak) door een zwarte koker of is het gewoon zo?
hoor het wel, ga een dik stuk touw kopen, ha, sorry, flauw
moet gewoon op zoek gaan naar stukje zingeving om te vergeten
dat het leven waardeloos is, wat het op zeker is.
gr toine, ga meer weer eens wat eten, sleur sleur, je moet wat he.

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...