meiske Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Jaja Dhen nog steeds hoor:DEnnn ik voel me er prima bij ,Zou niet meer terug willen :light: k,heb he tlicht nu gezien hoor.Ik zeg nu maar zo sommige dingen moet je vergeten en vergevenAnders zou ik nooit vrij en gelukkig zijnJe moet in je leven toch wel vergeven,voordat het in haat en verdriet omslaat toch??????type foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Meiske, ja maar vergeten en vergeven was voor mij vaak wegstoppen, doen alsof het er niet was, en dat werkt niet voor mij. Ik had het meer nodig om te begrijpen waarom ik last had van een eeuwig schuldgevoel, niet goed genoeg zijn en dat soort dingen, niet om schuld af te schuiven maar om te begrijpen hoe ik zo kon worden dat ik er zo veel last van had. En om van dat soort lasten af te komen kan ik niet vergeten, ik wil het juist heel duidelijk zien om het te begrijpen, te accepteren dat het zo was en dan te veranderen. Wel zelfde halte als jij maar een andere manier om er te komen denk ik dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Dhen het is waar wat je zegd,en zo hebben we ieder een manier gevonden om er mee om te gaan.Wat ik ook nu zeg:Je bent (was) ongelukkig, en ik ook het is een kwestie van hoe ga je er zelf mee om maar is vaak niet makkelijk hoor,Ook voor mij niet tjonge wat heb ik gevochten met mezelfen jij waarschijnk ook denk ikIs hard werken aan jezelf maar dan leverd het ook wat op toch???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Zeker levert het wat op, het is alle moeite waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Zeker weten meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Dhen, gefeliciteerd.Gelukkig ook mooie berichten uit Hellás.Ga zo voort Dhen en ik hoop op 24-8-2012op weer zo'n bericht.Tenminste als wij nog frummen.Heel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Ha Hr SootheNog last met je pb bericht????Kon vanmorgen weer geen pb bericht verzenden,toen ben ik maar eens verder gaan kijkenzit sinds kort op m,n notebooken als ik die op 125% zet dan kan ik niet verzendendus moe tik 100% en vouilla dat gaatGoed he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Meiske, ik snap er echt niets van.Jullie hebben me gek gemaakt.Zie nergens een kruisje.Misschien om dat het windows7 is, met explorer 9.Heb jij soms chrome?Weet er toch echt veel van, maar een kruisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 SootheIk heb ook windows 7, heb je er een automatiche vertaling van ggogle erop zitten , die komt bij mij tevoorschijn en dan moe tik hem wegklikken bovenin de taakbalk,kijk maar eeens goed;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Meiske, dat zal het zijn.Ik heb geen auto vertaling er op.Dus niets weg te klikken. Eureka:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Anders even kijken op Senioren websteek je ook veel van op, echt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Senioren web:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Grapje Meiske, zal nog eens verder kijken.Bij werkt alles hoor, maar ik moet het weten.Beetje obsessief, in dat.Groet meiske, ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 YepNooit van gehoord dan moet je effe googlen op Seniorenweb:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Ik m,n Honden uitlaten Nah ja meer mezelf dan:DGroetjes Allemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Spike @ 11:48, voor mij is wel dat m'n isolement toch vooral in mezelf zat, het gevoel ergens niet bij te horen, niet op m'n plek te zijn kon ik moeilijk opheffen door van alles te gaan doen. Op het oog doe ik het dan prima met een groep mensen op pad maar dat zegt weinig over de eenzaamheid (niet compleet voelen) die in me zat. Soms werd die alleen maar sterker, dag met groep op pad, savonds weer alleen, dan kwam eenzaamheid soms des te harder terug, soms had ik liever die dag dan maar niemand gezien. Ik heb echt moeten leren dat ik genoeg aan mezelf heb, dat ik alleen een compleet mens ben en vanuit dat compleet-zijn het leuk vind om mensen te ontmoeten en zij mij, maar niet vanuit mijn eenzaam zijn in de hoop dat iemand anders dat gat gaat vullen. Deze tekst vind ik wel mooi http://www.lyricstime.com/bram...op-de-berg-lyrics.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Jaja Soothe, roerig land, maar ja misschien is het net als niet drinken de moeite wel waard (moet er bij zeggen dat ik kwa drank daar wat zekerder van ben dan kwa land, terwijl ik hier 3 x langer woon dan niet drink, kan je nagaan ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 3 op rij, tijd voor dutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Soms denk ik wel eens dat ik niet genoeg gezopen heb, niet diep genoeg in de ellende gezeten heb om het volledig stoppen vol te houden, om te denken: dat nooit meer. Mijn drinken ervoer ik niet als een diepe zwarte periode in mijn leven.Wel was het veel te veel en gaf het wel probleempjes en toen ik wilde minderen en er achter kwam dat ik de controle kwijt was besefte ik dat er iets moest gebeuren. En inderdaad het niet drinken is nog steeds onder controle te houden.Soms denk ik ook dat ik gewoon mazzel heb gehad met de mensen om me heen, waar ik mee leef. Als zij er niet waren, ik alleen zou wonen bijvoorbeeld, was het misschien wel een heel diep gat geweest. Geen idee waarom ik dit schrijf, maar moest er even uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Mijn zenuwen gieren door m'n lijf. Vandaag druk geweest in huis samen met men manneke en er weinig aan gedacht, maar nu, over 10 minuten vertrek ik richting Tactus voor mijn intake gesprek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Nou Luzac ik heb wel eens gehoord dat Tactus geen mensenvlees lust dus dat is al een groot voordeel.Desalnietteminnogtansniettegenstaandedat ik je een goed gesprek met Tactus wens:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Heb vanochtend een fitheidstest moeten doen, maar mijn hartslag en bloeddruk zijn te hoog. Zou dat van het drinken komen?En hoe zou ik het normaal kunnen krijgen, iemand een idee? (Moet ik zeker gaan sporten?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 hoi goedemiddag,mag ik vragen?wat is jullie passie, bedoel waar word je in de morgen blij van wakker? het gevoel dat je leeft en dat het ook enige zin heeft?kan dat elke dag maar moeilijk vinden en begin een beetje leeg te raken.weet dat ik wel vaker met dit soort vragen kom, maar wil het af en toe, toch weer eens weten.die sleur, onechtheid, zinloosheid, druk van mensen, het leven..........veel mensen zeggen je moet het leven vieren, is er wat te vieren dan???zie ik alles af en toe (vaak) door een zwarte koker of is het gewoon zo?hoor het wel, ga een dik stuk touw kopen, ha, sorry, flauwmoet gewoon op zoek gaan naar stukje zingeving om te vergetendat het leven waardeloos is, wat het op zeker is.gr toine, ga meer weer eens wat eten, sleur sleur, je moet wat he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Waar ik wel van houd is fietsen en wandelen, lekker buiten. Ik voel me over het algemeen ook heel prima. Alleen zul je mij niet snel in een sportschool aantreffen. Dat is niet mijn ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden