Spring naar bijdragen

Zondag 28 augustus 2011


Yvette

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allen!

Vannacht steeds wakker, uiteindelijk naar beneden, en dacht...ik start een dagdraadje. Ik weet, ik ben redelijk nieuw, maar mag vast. Ook wel een heuglijk momentje voor mij, vandaag ben ik voor het eerst in ik denk een jaar of 9, 1 week zonder alcohol. Wat voelt dat super, super goed! En dit forum heeft me daar heel erg bij geholpen, waarvoor mijn dank aan jullie. Vandaag laatste vakantiedag, zie als een beer op tegen maandag. Kijk wel uit om te ervaren hoe het is om zonder katerig gevoel aan het werk te zijn, dat zal een beleving wezen! Leuke zaterdag gehad hoop ik, geniet van de zondag. Tot later! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeiemorgen allemaal!! Wat een lekker weertje om mee wakker te worden:)
Strax twee uren spinningles geven en dan ben ik de dag ook weer goed begonnen. Vanmiddag zien we wel wat de dag ons brengt. Is hier koopzondag dus denk dat ik vanmiddag wat leuks voor mezelf ga kopen, vind dat ik dat wel verdiend heb: bijna twee weken droog:) is me alleen gelukt afgelopen jaren toen ik zwanger was (maar dan wel de hele zwangerschap en borstvoeding droog hoor!!)
Maak er een mooie dag van :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Yvette

Goeiemorgen allen!




Vannacht steeds wakker, uiteindelijk naar beneden, en dacht...ik start een dagdraadje. Ik weet, ik ben redelijk nieuw, maar mag vast. Ook wel een heuglijk momentje voor mij, vandaag ben ik voor het eerst in ik denk een jaar of 9, 1 week zonder alcohol. Wat voelt dat super, super goed! En dit forum heeft me daar heel erg bij geholpen, waarvoor mijn dank aan jullie. Vandaag laatste vakantiedag, zie als een beer op tegen maandag. Kijk wel uit om te ervaren hoe het is om zonder katerig gevoel aan het werk te zijn, dat zal een beleving wezen! Leuke zaterdag gehad hoop ik, geniet van de zondag. Tot later!
:rose:



Hoi Yvette,

Ook goedemorgen. Super meid 1 week in 9 jaar tijd. Elke dag is er 1 moet je maar denken.
Ik heb perioden van 3 maanden dat ik niet drink, langer dan dat is me nog niet gelukt. Hoelang ik al drink weet ik wel, maar ik kan me niet voor de geest halen sinds wanneer het echt een probleem is geworden. Vermoedelijk zo'n 9 á 10 jaar geleden maar zeker weten doe ik het niet.

Ik zit je verhaal zo te lezen en het had de mijne kunnen zijn. Ook ik heb mijn laatste vakantiedag en ook ik zou morgen weer aan het werk moeten, maar ik zie er erg tegen op om op maandag mijn directe collega tegen te moeten komen (we werken in een duobaan). Aangezien de kinderen nog 1 week vrij zijn heb ik de maandag voor mijn rekening genomen om nog even thuis te blijven.
Wat voor mij een struikeldag zal zijn is de vrijdag, maar ook hier geldt dat je er even door heen moet de eerste tijd en daarna is het een gewoonte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Hannah1

Goedemorgen allen.




Madelief wil jij hier niet een receptendraadje starten.


Het klinkt altijd zo lekker wat je beschreef/beschrijft.


Vooral dat indonesiche.


Wat zijn goede combinaties bv.



Goedemorgen Hannah!
Volgens mij bestaat er een draadje over eten, maar ik ben er zowat een jaar tussenuit geweest, dus ik moet even kijken of het er nog is en wat ik heb neergezet daar.
Ja koken is een grote hobby van me, ook al eet ik zelf niet veel....
Maar ik kook graag voor vrienden en familie.
Heb in Indonesië bij de locals leren koken, maar ook in Griekenland en Italië.
Dus ik ga even kijken, dan haal ik het naarboven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede natte zondagmorgen!
Oef, gedroomd dat ik een witte wijn aan
het inschenken was, maar voor de eerste
sip... glas en fles door de goot heb gespoeld.
Dat zijn de hoopgevende dromen nietwaar? ;)
Even bijlezen, cafe con leche erbij..
Khadaffi nog niet gepakt, en Irene gaat
lekker tekeer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen

Hier beetje bewolkt. Lang geslapen. Slechte droom.
Denk dat ik maar wat ga poetsen vandaag. En misschien ff op bezoek bij iemand.
Ik heb niet zo veel problemen meer met niet drinken als ik me verveel merk ik maar daar waar ik geen problemen had met mezelf op te sluiten toen ik nog wel dronk merk ik dat dat nu weer een lastig iets wordt. Niet goed voor de mentale toestand.
Zo is het altijd iets :D

Ik voel me niet zo lekker en ben bang. Ik lijk wel een zuurpruim de laatste zoveel maanden. Ik wil me niet weer slecht voelen. Het is gek..ze zeggen dat je zelf de controle hebt over hoe je je voelen zal. Je stuurt zelf je gedachten. Stel je voor dat ik me wel aardig gesetteld voel in al dat negatieve :o.
Het is altijd een stuk moeilijker als dochter er niet is.

Ik ga mezelf ff slaan :)
En ondertussen iets eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...