Burchill Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Geeltjes zijn Post-it's. Jopie, lig in een deuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 29 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Joris,Gebruik jij nu de verkeerde kant naar bovenof juist naar onder??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ooooh, dacht ut al maar ja..Een mens kan niet alles weten he, zelfs ik niet:DGeeltje is ook oud geld. Ik mis ons ouwe geld nog steeds wel een beetje. Nostalgie.Gele inlegkruisjes??? Na gebruik wel:wacko:Ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Hoi Marq, ik gebruik ze plat en tijdelijk..Leg alles liever 'digitaal' vast.Die geeltjes vallen na een weeknaar beneden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 quote: Originally posted by: jopiehoe meer je weet hoe beter je weet dat je nog niets weet (was dat socrates?) Yup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Mijn inlegkruisjes zijn altijd bruin na gebruik, zou ik dan iets verkeerd doen????Moghu Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Wat een wijsheden vliegen me deze morgen om de oren! Nou ik ga even mn haartjes in model brengen en dan stap ik in mn auto, vanmiddag in de keuken, daar staat mn laptopje ook trouwens, dus ik kom zeker spieken af en toe!En nog goedemorgen voor alle laterkomers he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Gatver.. mensen. Ik zie nu ook 'geel' en 'bruin'en ga maar eens douchen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Goedemorgen allemaal Fijn Madelief dat je er ook weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 29 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Nu wordt het dus toch nog een leerzame ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 29 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Volgens www.mijnwoordenboek.nlgeeltje in het puzzelwoordenboek:geeltje: Biljet van vijfentwintig guldengeeltje: Bankbiljet van 25 guldengeeltje: Bankbiljetgeeltje: Biljet van 25 guldengeeltje: Diergeeltje: Drankengeeltje: Muntengeeltje: Persoonsbenaming Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Kijk dan is het dat Hannah. Dat vergeet ik iedere keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Very Goodmorning, vandaag weer een mooie dag, zo donker dat het onkruid niet kan groeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Tjonge, al weer pagina 4. Drukke dag vandaag hier.Allen een hele goede morgen. Beetje laat uit bed gerold.Gisteren een moeilijke dag gehad maar gelukkig droog gehouden.Was ik denk ik een beetje moe van.Hier komt het weer eens met bakken de lucht uit terwijl ik juist met de hond wilde gaan wandelen.Is al veels te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ja natuurlijk is dat spannend Isje. Hoe lang is het geleden dat je voor het laatst een baan had?Moghu Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 mogge,zo, deze jofele jongen heeft weer getraind en is zoals gebruikelijk bijna huilerig gesloopt...ga zo badkamer poetsen, iets wat ik steeds heb uitgesteld, waardoor tijdens het douchen, de aanslag in polonaise achter me loopt..., dus moet nu gebeuren, geen zin in.iemand alternatief voor dat rotspul! heb schimmelreiniger van, volgens mij bison, gemeen spul.vanavond rode kool, balletje, aardappels en salade, goed begin van de week!nou even uithuilen en dan naar de badkamer..................groeten toine:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Schoonmaakazijn Toine?Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 goeie morgeben al aardig wakker nuben gister bij een kameraad wezen eten met nog wat visite er bij en die vroeg mein zn onschuld of ik zin had in een irish coffeena t eten......nou dat kan gebeuren maar ik heb netjes bedank voor de irish coffee en heb na t eten nog even gezeten en ben naar huis gegaan.vandaag krijg ik nog visite en verder een rustig dagjeiedereen een fijne maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 wat is schoonmaakazijn? gewoon fles azijn met heet water? denk niet dat het krachtig genoeg is, maar kan altijd proberen dank je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Dan is inderdaad 5 dagen wachten nog best spannend Isje. Maar meestal valt het allemaal nog wel mee. Ik hoop dat je jezelf een beetje rustig kunt denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Hee bako, ik zie je ingelogd staanEr zijn best wel veel mensen van hier nieuwschierig hoe het nu met je gaat.En ik eigenlijk ook wel;)Zin om er wat over neer te zetten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Al weer weg Wittejammer bakoik vroeg het me ook net aflaat je nog even wat weten:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Hopelijk leest ze dit nog...Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 We zijn allemaal 'hard' aan het werk zie ik Joris bedankt voor de roos Het niet in kunnen slapen breekt me absoluut op nu.En ik heb onderhand alle huismiddeltjes van het kruidvat geprobeerd.Heeft iemand een hele goede inslaap tip.Dus niet die van de warme melk etc. Iets nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 An misschien toch ff aan de slaapmedicatie. Ja ik heb, als ik echt niet slaap, amitriptyline. Eigenlijk een a.d. maar ik gebruik het af en toe om te slapen. Is niet verslavend bij mij en ik kan er zo mee stoppen. Krijg geen ontwenningsverschijnselen. misschien kan de h.a. je dat voor een dag of 14 voorschijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden