Marc Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Goedemorgen allemaal,Hopelijk voor iedereen een frisse start van de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 goeienmorgen marceen ftisse start van de week,,,buiten is het ook fris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 goede morgen allemaal. eerst even koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Goedemorgen allen!:$Het is idd fris buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Goedemorgen!Koffie opHet is nog vroegDus ik duik ernog maar eens inMet de herfst opde achtergrond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 goedemorgen,heerlijk geslapen, in mijn dromen hele wereld over geweest en mijn jeugd opnieuw beleefd hehe, maar ben lekker wakker en ga vandaag er een mooie dag van maken.zo hebben julle lekker geslapen? ga even douchen en voorbereiden op het sporten, zoveel gegeten gisteren, moet er dus weer af, vind ik en is goed om koppie leeg te krijgen.gedag en maak er wat van toineneman:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier klaar voor deze week, leuke weekend gehad, lekker naar sauna geweest, gisteren rustig aan gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Goedemorgen, wat is het koud, brr.... en wat trek je aan?Marc, gezellig je dagopeningen met een lied, zingend de week in.Deze week gaat het lastig worden dus kom ik vandaag eens vaker koekeloeren hier.fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Goedemorgen MarQ, de dagopener,An, Toine en Madelief.Al bijgelezen... cafe con leche erbij,is alweer de tweede bak. En An, ik hoopje deze week nog vaak te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 En ook een hele goeiemorgen ik gok op donderdag Jopie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Goedemorgen,Hier ook koud en net een fikse hoosbui en nu weer blauwe lucht en zon. Wat een wisselvalligheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Een hele goeie maandagmorgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 De hoop op een goede nazomer heb ik inmiddels maar opgegeven....Straks boodschapjes doen en dan de keuken in, morgen word mn vader 80!En dat betekend dat er op Madelief gerekend word met hapjes!Ik doe het dan ook graag hoor.Maar het betekend ook een hele dag rennen en vliegen, meestal komen er over de dag verspreid toch wel zo'n 30 mensen.... soms zelfs meer, zeker met zo'n kroonjaar.Het word van alles en nog wat; pittige gehaktballetjes, 2 soorten, grieks en indonesisch.Hamrolletjes met paprika en monchou, zelfgemaakte eiersalade, gevulde eitjes, mini sateetjes, spiesjes met mozzarellabolletjes, cherrytomaatje en verse basilicum en natuurlijk kaasjes in allerlei soorten, worst idem en toastjes met nog meer beleg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Zo zeg Made. dat is nog al niet wat zeg. Heb je dan nog wel tijd om zelf ook een beetje te genieten meis? Niet vergeten hoor. Heb je ook een beetje hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Jop. Zo vandaag ga ik beginnen met m'n werklijst. Hoop dat dat gaat lukken. Ik heb niet al te veel opgeschreven, en het lijkt me goed om me daar ook aan te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 quote: Originally posted by: jopiequote: Originally posted by: bolletjeZo zeg Made. ? om nou tijdens het praten over al dat lekkere eten iemand voor een made uit te maken, bolmoahhhhhhh......Hahahaha!!! Geeft niks hoor!Het is makkelijk om namen af te korten toch?En nee ik heb niet echt hulp, maar dat is al jaren zo.Ik ben de Martha van de familie hihi!Als het jullie iets zegt, dat is een vrouw die beschreven word in de Bijbel als een dienend persoon.De rest vind het wel best zo, en voor mij is het eigenlijk wel goed, kan ik ook niet aan drinken denken, geen tijd voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Dat is ook wel weer zo Made. Geen tijd voor trekmomenten.Nou Jop. dit is de eerste keer van mijn leven dat ik een werklijst heb. Ik heb er niet zoveel opstaan hoor. Voor mijn gevoel veel te weinig. Er moet veel meer zijn in het huis om te doen, maar daar kom ik wel achter.Zo het er nu naar uit ziet ben ik, als ik nu begin om 10.00 klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Madel' of 'Lief? En binnen het Boeddhisme heet zo'n iemand een Bodhisattvaen bij de Katholieken een Moeder Theresa. Deze mensenvergeten zelf vaak hun eigen welzijn. Dus dan zorgen wij hier nu even voor jou en alvast gefeliciteerd met je vaderzijn 80e verjaardag: 80x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Dat zeg je nu wel Joris maar mijn Psych. heeft ooit gezegd dat, als je leeft als moeder Theresa moet je op de eerste plaats goed zorgen voor jezelf anders kun je het nooit doen voor een ander. Mij noemen ze ook vaak M. Theresa, alleen ik vergat mezelf altijd. Zeker toen ik nog mantelzorger was voor mijn manneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Heb voor mezelf, deze week, een leuke bezigheidbedacht: Ik ga een zgn. moodboard maken overmijn toekomstplannen. Dus hoe ik die zie enmet alle relevante en niet relevante elementendaarin gestopt. Ga het in PowerPoint doen.Iemand nog leuke ideeën c.q. suggesties voor de vorm?ps: mijn droom hou ik privé.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Hoi Bol (en ook goedemorgen Ari),Ja, dat is misschien ook wel zo. Ga voor mezelf even'Bodhisattva' bestuderen... in een andere forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 quote: Originally posted by: JorisMadel' of 'Lief? En binnen het Boeddhisme heet zo'n iemand een Bodhisattva en bij de Katholieken een Moeder Theresa. Deze mensen vergeten zelf vaak hun eigen welzijn. Dus dan zorgen wij hier nu even voor jou en alvast gefeliciteerd met je vader zijn 80e verjaardag: 80x Dank je Joris!Bol, ik herken het.Je hoeft dan niet aan jezelf te denken.Soms raak ik dan in paniek, soms gaat het goed.We hebben een grote familie, dus er is altijd wel iemand die tegen me praat.Voor mij is dat niet altijd goed, ik kan niet tegen grote drukte, dan probeer ik me een beetje af te sluiten.Ga ik in het kantoor van mn vader een peukje doen...Maar ik ben na zo'n dag wel afgedraaid en kan nooit gelijk slapen, dan moet het eerst rustig worden in mijn hoofd.We hebben een nogal temperamentvolle familie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Mogge.Jopie, wat zijn geeltjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 O wat herken ik dat goed Made. Ik ben ook liever bezig bij een feest dan actief mee te doen met gesprekken. Ik denk dat ik toch ook een beetje bang ben voor mensen. Zeker als ik niet gedronken heb. Heb ik wel gedronken heb ik nergens last van en doe met de rest mee. Dan voel ik die angst niet zo en durf mezelf te zijn. Nou ja, mezelf?????? In ieder geval voel ik die angst dan niet.Moghu Borrie:heart:En natuurlijk ook Bammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden