Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 augustus 2011


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 109
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zware gevoelens bij velen vanavond :o

Ik kom eigenlijk met een wat luchtiger berichtje. Ik heb me vorige maand aangesloten bij een alleengaanden-groep in mijn stad. Vandaag kreeg ik de nieuwsbrief van september per mail. Daar staan zoveel leuke dingen in!! :D

Ik heb me als eerste (en heel enthousiast) opgegeven voor eigengemaakte pompoensoep eten op de moestuin van een ander lid. En dat lid reageerde ook op haar beurt entousiast terug dat ik de eerste was op haar lijstje.

Hierna heb ik me opgegeven voor 2x film kijken. 1x mét eten en 1x zonder eten. Het laatste kan achteraf nog veranderd worden in: "we gaan met een groepje alsnog uit eten".

Dochter is ook heel blij voor me. Ze red zich wel als ik naar de film ga. Heerlijk om - na jaren van verzorgen - wat meer vrijheid te krijgen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje

Willen?




Toch begon het bij mij niet omdat ik niet wil drinken.


Meer omdat ik niet kàn drinken.


Ik wilde zelfs heel graag drinken, soms nog wel.


Maar ik besef nu dat het niet gaat, het loopt steeds uit de hand wanneer ik drink.


Door dat te beseffen, bewust van te zijn geworden, maakt het dat ik niet meer wil drinken.


De gevolgen van drinken, oftewel de nadelen van drinken wegen niet op tegen het positieve van stoppen.




Goedemiddag trouwens:)



Mooi gesproken borretje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Pfft wat ben ik nu blij dat ik toch geen kinderen heb, als ik dat zo lees. Bah al die verantwoording. Van de ene ellende in de andere Hannah. Om echt moedeloos van te worden meid.
:present:



De puberteit is volgens mij het lastigste van het groot brengen van kinderen.

Ik merk dat ik nu minder tot niets drink dat ik veel rustiger reageer naar hun toe ben, en dat zij ook rustig naar mij toe terug reageren. Het is nog wel lastig om ze duidelijk te maken dat als papa en mama TV aan het kijken zijn dat ze zachtjes moeten doen, dat willen ze ook heel graag als zij iets proberen te volgen op TV.

Liefs van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Lytse

Hee Ms Luzac,




Hoe is het gegaan vandaag? Ik heb aan je gedacht.
:)



Lytse.



Ergens op het forum had ik er al wat over geschreven. Ik kan me heel druk maken over de werkwijze van mijn collega. Ik hoop dat ik maandag a.s. bij ons wekelijkse overleg haar duidelijk kan maken hoe ik het graag zie. Zij doet nl altijd voorkomen dat ze het rete druk heeft (sorry van mijn woordkeuze) maar werkt niet volgens de procedures die we binnen onze afdeling afgesproken hebben. Zij beweerd het omgekeerde. Sinds dat ik besloten heb te stoppen met alcohol lig ik met mijn collega overhoop. Ik wil het op mijn manier er door drukken terwijl ik in een duobaan zit en dat dus niet altijd opgaat.

Zij werkt maar 2 dagen maar is op jaarbasis meer vrij dan ze aan dagen heeft. Ik kan me daar zo aan storen weet je. Het wordt allemaal maar goedgekeurd. Kortom alles wat zij voorstelt zie ik als kritiek en moet dit een plek gaan geven of anders zien te relativeren (wat ik erg moeilijk vind).

Maar goed ik dwaal af. Vandaag dus hard gewerkt, weinig tijd voor het forum. Geen tijd genomen om te pauzeren en van mijn werkplek te gaan. Ik zag er eerlijk gezegt tegenop om te gaan werken, maar m'n werk is mijn alles, mijn uitlaatklep, mijn ding, heb er plezier in, voel me er thuis etc.
Ik heb nog veel te verwerken, dus werk aan de winkel. Toch na afloop van mijn eerste werkdag toch tevreden naar huis gegaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...