Soothe Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Hoi Spud. Mooi hier hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Hannah, ik had net een gedicht geplaatst gisteren, bij gedichtsels, hierover. weet alles van het loslaten en verliezen van kinderen helaas, ook pas nog in de spanning gezeten om dochter. Gelukkig heeft ook zij juist gekozen (voor beide ouders) en kon ik ik achteraf denken dat ik haar meer had mogen vertrouwen. maar in mijn proces van angst haar kwijt te raken kreeg ik wel de raad om het te laten gebeuren als zij zo koos, want afdwingen kan niet. Ik besefte toen dat mijn liefde dus op de proef werd gesteld op onvoorwaardelijkheid. En uiteindelijk had ik dat gekund weet ik nu, ondanks de pijn. Het heeft een funktie gehad en ik ben weer een stapje verder op loslaatgebied. Ik denk dat jouw situatie anders is, maar de basisprincipes verschillen misschien niet zoveel. Wat wel een groot verschil voor mij is nu, is dat mijn paniek minder diep ging en angsten aan te gaan waren omdat ik niet meer drink. In het verleden flipte ik ook en ging dan meer drinken. De cirkel werd dan een neerwaartse spiraal. Nu gaat ie precies andersom, omhoog. En dochter en ik sporten nu af en toe samen in de sportschool, zijn samen aan het oogsten:heart: Ik wens je veel sterkte en wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Mooi is het wel inderdaad Soothe, maar even zoeken hoe alles weer werkt. Momenteel niet echt vanzelfsprekend en dat voelt best een beetje raar, ik bedoel zolang ben ik niet weggeweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Kohtje, Ik snap je. Druk gedenk, oei daar kan ik wat van. Ik luister naar een Engelse Suite van Bach, dat heeft een rustgevende werking. Het contrapunt dwingt tot concentratie en dan laat ik mezelf los. Kohtje, ik ga wat doen. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Maar je ziet Spud, je bent altijd welkom. Men kent je nog hoor;) Hoe is het verder met jou? En met het dierenspul. Gaat dat nu een beetje beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Ik ben er weer weg van, even babbelen lijkt wel een hele studie te worden op dit moment. Even wennen aan verandering mag het ook wel heten, enfin ben nu voorbereidt dus tot de volgende (3x uitroepteken) En ga goed allemaal (uitroeptekens) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Spud, de meningen over "de nieuwe huisstijl" zijn verdeeld. Ik vind het ook wel leuk. !!!!!!!!!!!!!! Dag Spud!!!!!!!!!!! Wat een mooie uitroep tekens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Tis hier net een roze wolk op mijn scherm. Ik heb dat ook wel eigenlijk dat ik een beetje wars ben van autoriteit. Dat was vroeger trouwens veel erger. Ik bedoel niet vroeger, toen ik nog dronk. Mijn opstandigheid is al jaren aan het afnemen, ook toen ik nog wel dronk. Het heeft denk ik met ouder worden te maken, maar ook je zelf serieus nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Welkom of niet Bol, ik kom toch wel. Maar toch thanks. Op dit moment voel ik me nogal ongemakkelijk dus blijf niet hangen, enerzijds het nieuwe en anderzijds dat mijn toetsenbord niet helemaal meewerkt waardoor ik me een beetje uitdrukkingsgehandicapt voel. Pff wist niet dat ik zo aan leestekens hing maar dat is dus wel zo. Beestjes doen het goed, asiel begint minder pijn te doen ookal mis ik het nog steeds maar help dieren nu op mijn eigen manier en dat voelt ook goed. Tot de volgende (uitroepteken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Tis hier net een roze wolk op mijn scherm. Dus jij houdt ook van ORANJE jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Ik heb twee computers. Op deze ziet het er meer roze dan oranje uit. Op de andere is het oranje met zalmkleur. Het zal de afstelling van de monitoren zijn dat het verschilt. Ik heb er wel een mening over, over die kleuren, maar dat boeit niet. Alles is nog leesbaar. Maar hier en daar wat meer contrast zou beter zijn. Op de lichte kleuren zwarte letters en op donker witte. Maar ach dat zijn maar details. Echt vervelend is dat sommigen moeite hebben, of helemaal niet meer in kunnen loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Goedemiddag, Jane, wat heb je een mooie posting aan Hannah geschreven, geen advies maar gewoon uit je jezelf en je iegen ervaring. Zelf heb ik geen kinderen, toch kan ik mij de angst voor het loslaten en alles wat daarbij komt kijken goed voorstellen. Vaak vaar ik het beste op mijn eigen koers, voorheen was of stelde ik mij afhankelijk op. Ik keek vaak naar wat anderen vonden, dachten of zeiden. Ik was zo onzeker dat ik er niet bij nadacht of dat wel juist voor mij was. Nu leer ik steeds meer op mezelf vertrouwen, ik probeer te handelen naar mijn eigen gevoel en inzicht. Het gaat mij steeds beter af, soms is er natuurlijk ook onzekerheid en stress. Maar meestal is het lijden erger dan ik vrees. Komt tijd komt raad, soms kan ik geduldig afwachten en soms niet. Ik ben ook maar een mens en nooit te oud om te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Ik vind onze portretten op dat lichtblauw trouwens erg goed uitkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Ik heb twee kleuren, oranje én rose. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Originally posted by: albertinaIk heb twee kleuren,oranje én rose.quote> Zolang je maar geen rooie gokker hebt, is het goed.goeie moddag Tinus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Originally posted by: bolletje[Zolang je maar geen rooie gokker hebt, is het goed.goeie moddag Tinus.quote> Bol, wat moet ik mij daar bij voorstellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Ach grapje Tien. Heb als kind mezelf wel eens opgemaakt en smeerde dat rooie spul wat je op je wangen moet doen, overal zelfs op m'n neus. Flink van ma op m'n donder gehad. moest daar aan denken. dus niet al te serieus nemen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Nee hoor Bol, dat doe ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 probeer het nog maar een keer... heeft iemand nog iets van spike gehoord? toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Nee Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 dat is duidelijk, dank je wel bol. hoop dat alles ok is met spike. eten we vanavond? groetjes toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Hoe is het met Tinus? Bij jou ook zo'n rotweer? Hier klaart het nu een beetje op. Als het zaterdag maar een beetje redelijk is. Moet werken. Heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Heb een beenhammetje met worteltjes en aardappeltjes. Gewone kost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 beenhammetje vind ik heerlijk, hard aanbraden, tijdje laten sudderen en dan pepersausje eroverheen, jammie eetsmakelijk toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Dagpact van vandaag: Lytse doet ook mee! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden