Spring naar bijdragen

vrijdag 9 september

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 251
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen,

ondanks dat ik gestopt ben met slaapmedicatie, geslapen als een gespeend varkentje, ben heerlijk rustig wakker geworden.

zelfs de vogeltjes liggen hier nog op een ruggetjes zachtjes te geeuwen.

het is droog buiten en voelt zacht aan en morgen wordt warm, dus vooruitzicht is even goed

zo trainen en vanaf maandag samen met iemand, vind ik erg leuk, motiverend!

mogge madelief, igor en jopie, jopie je schrijft de laatste tijd tekstjes waar ik wat van leer en zo herkenbaar zijn, fijn om te lezen! kan ik wat mee.....

zag de spike weer terug op de radar is, ben ik blij om.

zo eerst lekker uitgebreid ontbijten en eerst tommy even naar buiten gooien, die ligt nu precies met zijn snuit op mijn voet, met andere woorden vraagt aandacht om uitgelaten te worden.

vanavond, ben er een beetje vroeg mee maar houd gewoon van eten, biefstuk (2x),

moet nog groeien he, met opgebakken aardappels, pepersausje, rode kool, heeeeerljk

ook goedemorgen albert en jaap iedereen lekker geslapen.

maak er wat vanB)

toine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste bericht kwam uit het ziekenhuis. Na het ziekenhuis bezoek direct door voor de wekelijks boodschappen. Morgen heel de dag niet aanwezig dus geen verleidingen voor mij. Pas als we met het gezin 's avonds thuis zijn ben ik de gene die de keus zal maken om wel of niet wat te nemen. Hangt ook vaak af van hoe onrustig ik ben, pak ik door of juist niet.

Werd vanmorgen wakker met knallende koppijn. Gewoon normaal ontbeten met een kop koffie (zwart) maar voelde me al snel weer afgelijd. Mijn lichaam geeft goede signalen af, maar merk dat ik er toch thuis moeilijk mijn ei over kwijt kan. Ik heb deze site nu in mijn favorieten staan, mocht mijn man achter de pc kruipen dan start deze automatisch op.

Vanmorgen alweer de fout in gegaan, maar ja dat wist ik ook wel. Vrijdag is voor mij en zal het ook wel blijven, een struikelblok.

Ga nog ff wat online gamen en dan dadelijk de kids op halen. De oudste mag dit jaar voor het eerst ook op de vrijdagmiddag naar school, benieuwd hoe ze dit zelf ervaart.

groet en voor nu een fijne droge dag toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
ah, daar heb je die tweeenhalf uur weer...grappig.
quote>

Hoi Lenie, jops en andere slaapvogels,

Herinnerde me aan mijn lessen over slaap en zocht het even op. Die 2,5-3 uur is zowat het moment dat je slaap een volledige cyclus heeft doorlopen van lichte, naar diepe, naar droomslaap, waarna je (onbewust) even wakker wordt en terug de cyclus doorloopt van licht naar droom.

Ik vond deze site over slapen: Beter Slapen, en het lijkt me heel interessant voor mensen met slaapproblemen. Op de site staat ook dat dieper inzicht in je slaap slaapproblemen kan helpen bestrijden en ik vind dat heel aannemelijk.

Hoop dat het kan helpen,
Rae.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms lijkt het of je niet geslapen hebt, maar dan gebeurd het toch wel, heb ik ooit gelezen. Maar het is toch een toegeven aan de slaap. Je echt concentreren op iets anders en het piekeren, iedere keer weer proberen te stoppen. Dat is lang oefenen maar op een gegeven moment gaat dat lukken. En s'avonds een uur nadenken over de dag. Rustige muziek wil ook helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...