igor Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Goedemorgen Igor en alle laterkomers! Ik heb geslapen als een roosje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 goede morgen allemaal maak er een mooie dag van, probeer ik ook en ik neem de eerste niet tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Zo de dag gaat beginnen, het wordt al licht. Ik ben een beetje gespannen, maar ga me nu haasten anders kom ik te laat. Wat er ook gebeurd, niet drinken, de wereld vergaat niet. Het is nog geen 2012. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 goedemorgen, ondanks dat ik gestopt ben met slaapmedicatie, geslapen als een gespeend varkentje, ben heerlijk rustig wakker geworden. zelfs de vogeltjes liggen hier nog op een ruggetjes zachtjes te geeuwen. het is droog buiten en voelt zacht aan en morgen wordt warm, dus vooruitzicht is even goed zo trainen en vanaf maandag samen met iemand, vind ik erg leuk, motiverend! mogge madelief, igor en jopie, jopie je schrijft de laatste tijd tekstjes waar ik wat van leer en zo herkenbaar zijn, fijn om te lezen! kan ik wat mee..... zag de spike weer terug op de radar is, ben ik blij om. zo eerst lekker uitgebreid ontbijten en eerst tommy even naar buiten gooien, die ligt nu precies met zijn snuit op mijn voet, met andere woorden vraagt aandacht om uitgelaten te worden. vanavond, ben er een beetje vroeg mee maar houd gewoon van eten, biefstuk (2x), moet nog groeien he, met opgebakken aardappels, pepersausje, rode kool, heeeeerljk ook goedemorgen albert en jaap iedereen lekker geslapen. maak er wat vanB) toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Goedemorgen allemaal. Cheap Trick - I Want You To Want Me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Een hele Goedemorgen allemaal ik heb heerlijk geslapen! Begin weer wat in het ritme te komen nu even bijlezen met een lekker bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Madelief, vertel, hoe was je massage? en heb je daarom zo heerlijk geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Gab, de massage was heerlijk en hard nodig! echt knopen weggemasseerd! Ik denk dat ik daarom zo lekker heb geslapen ja! Ben nu even weg, naar mn HA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 goeiemorgen mensen. goed idee, knopen weg laten masseren, ik heb er ook nog wel een paar en nog een massage tegoed van mijn verjaardag en al bijna weer jarig, dus maar eens snel afspreken. heb een fijne dag mensen ik mag weer achter een bal aan gaan hollen. dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Jane speel ze! de fakir matten nu in de aanbieding! https://spijkermat.4allshops.c...op_id=1573&cat_id=1579 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 eindelijk voor onderzoek vandaag de deur uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Succes vandaag MsLuzac! En ik ga vandaag naar school, heb me opgegeven voor een cursus,benieuwd hoe het is! Tot vanavond, en vandaag neem ik de eerste niet! Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Goedemorgen, lekker geslapen, beetje te lang. Dus nu maar aan de dag beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 goeie morgen lieve mensen:heart: Sterkte voor vandaag Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 goedenmorgen... net terug van de HA... mijn suiker is prima nu, wel heb ik medicijnen gehad om beter te slapen, want dat is hier echt een drama...voor 2 weekjes om even bij te tanken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 goeie morgen Lenie, Kijk dat moeten we hebben, gezonder worden als je a.d.b. bent. Dan krijg je iets terug voor de moeite. Nu nog goed slapen en je bent het vrouwtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Ik ben ook geen goede slaapster, vooral het inslapen kan soms uren duren. Nu gebruik ik melatonine, een natuurlijk middel. Kan ook alleen door een arts worden voorgeschreven. Tenminste, de sterkte die nodig is nl. 3 mg. Ik slaap er beter van in. Wellicht een tip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 melatonine heb ik al geprobeerd...doet niets bij mij. het is ook niet dat ik niet kan inslapen, het is het door slapen ik word na 2,5 wakker en dan blijf ik wakker tot zeker een uur of 5. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Mijn eerste bericht kwam uit het ziekenhuis. Na het ziekenhuis bezoek direct door voor de wekelijks boodschappen. Morgen heel de dag niet aanwezig dus geen verleidingen voor mij. Pas als we met het gezin 's avonds thuis zijn ben ik de gene die de keus zal maken om wel of niet wat te nemen. Hangt ook vaak af van hoe onrustig ik ben, pak ik door of juist niet. Werd vanmorgen wakker met knallende koppijn. Gewoon normaal ontbeten met een kop koffie (zwart) maar voelde me al snel weer afgelijd. Mijn lichaam geeft goede signalen af, maar merk dat ik er toch thuis moeilijk mijn ei over kwijt kan. Ik heb deze site nu in mijn favorieten staan, mocht mijn man achter de pc kruipen dan start deze automatisch op. Vanmorgen alweer de fout in gegaan, maar ja dat wist ik ook wel. Vrijdag is voor mij en zal het ook wel blijven, een struikelblok. Ga nog ff wat online gamen en dan dadelijk de kids op halen. De oudste mag dit jaar voor het eerst ook op de vrijdagmiddag naar school, benieuwd hoe ze dit zelf ervaart. groet en voor nu een fijne droge dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Beste Ms Luzac, Jij voelt je snel afgelijd. Ik voel me snel afgeleid. Zouden we dan hetzelfde voelen, of toch niet. Ben wat melig, laat me maar. Boodschapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Originally posted by: jopieah, daar heb je die tweeenhalf uur weer...grappig. quote> Hoi Lenie, jops en andere slaapvogels, Herinnerde me aan mijn lessen over slaap en zocht het even op. Die 2,5-3 uur is zowat het moment dat je slaap een volledige cyclus heeft doorlopen van lichte, naar diepe, naar droomslaap, waarna je (onbewust) even wakker wordt en terug de cyclus doorloopt van licht naar droom. Ik vond deze site over slapen: Beter Slapen, en het lijkt me heel interessant voor mensen met slaapproblemen. Op de site staat ook dat dieper inzicht in je slaap slaapproblemen kan helpen bestrijden en ik vind dat heel aannemelijk. Hoop dat het kan helpen, Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Hé ik heb allemaal reclame tussendoor. Hebben jullie dat ook? als je b.v. naar een draddje gaat, staan er woorden groen gedrukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Soms lijkt het of je niet geslapen hebt, maar dan gebeurd het toch wel, heb ik ooit gelezen. Maar het is toch een toegeven aan de slaap. Je echt concentreren op iets anders en het piekeren, iedere keer weer proberen te stoppen. Dat is lang oefenen maar op een gegeven moment gaat dat lukken. En s'avonds een uur nadenken over de dag. Rustige muziek wil ook helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Bolletje, ik zie geen groene woorden. Waar staan die woorden en welke reclame? Heb je een misschien een paard van Troje of wellicht iets anders op de PC. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden