Spring naar bijdragen

zondag 11 september


Gast jopie

Aanbevolen berichten

goedemorgen...

aangezien ik toch nog wakker ben

zet ik vast een lekkere pot koffie voor de vroege vogels

stapel bruine boterhammen met kaas staat op t aanrecht

(poezen liggen zo bij mij, dus geen gevaar)

een fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook een goedemorgen,

Lekker Jopie, ik neem een paar boterhammen mee voor zo onderweg

zometeen werken maar eerst de tram en trein vandaag pakken

op zondag gaat de eerste tram pas om 7.23 en door werkzaamheden aan het spoor heb ik daarna een stoptrein dus ik kom 23 minuten later op mijn werk straks

maar gelukkig heb ik mijn buurcollega's al ingelicht die even een oogje in het zeil houden

hoewel....iedereen slaapt waarschijnlijk toch tot 11.00 uit :D

maak er een fijne zondag van........ga ik ook doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen jopie, albertine en shahira,

mooi en goed verhaal gisteren jopie!

draaid allemaal om het vertrouwen in jezelf he, de kracht die je daarin kan vinden.

sommigen pretenderen af en toe de absolute waarheid te hebben gevonden, terwijl die waarheid voor iedereen verschillend is en zo hoort het ook, denk ik.

het heeft hier gisteren zo erg gestormd dat de vogels op de voordeur klopten of ze niet binnen mochten komen, natuurlijk opengedaan en was erg gezellig ha

was gisteren hier gewoon eng buiten, dacht echt dat een paar bomen het zouden begeven

zo een storm hebben we hier een niet gehad, hele tuin ligt vol, na het sporten de tuin maar opruimen, met wat geluk bewijzen de vogels mij een wederdienst....

lekker geslapen, ondanks de storm en ga zo lekker sporten en hardlopen.

hoe hebben jullie geslapen?

vanmiddag speelt fc utrecht, dus wordt een ouderwetse zondag:moon:

koffie enzo....... tommy uitlaten........

toine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenmorgen lieve mensen,

wat een natuurgeweld he!

we zaten hier op de veranda met kaarsjes aan te kijken naar de flitsen en de regen,..

overigens met een kopje koffie.

jopie ik dank je voor de boterham, heerlijk!

fijne dag allemaal,

dag 5 voor lil is begonnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lui.

Igor.... vakantie.... heeeeeeerlijk meis, lekker van genieten hoor :heart:

Hier ook niets meegekregen van het slechte weer.

Gisteravond lekker gebarbeknoeid en daarna tot laat buiten gezeten..

Mooie afsluiting van de vakantie.

Zo, en dan is het nu tijd voor een bakje en een pafke..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen...ja 10 jaar geleden was mijn eerste jaar in Nederland.

Hier een heel drukke week achter de rug, gisteren naar school geweest, heel leerzaam. Vandaag ga ik van alles doen: huiswerk, administratie, schoonmaken maar op mijn gemaakt...eerste ga ik sporten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
ik zag in de verte bliksem die niet meer stopte, verder nergens last van gehad
wel een mooie maan erbij, trouwens.....
maar t was inderdaad heftig dus?
quote>


Centrum ervan trok niet ver van mijn woonplaats. Aan de onderkant de zwartste wolk ooit, maar erboven een gigantisch complex van kilometershoge wit-blauwe stapelwolken. Opgelicht door bliksem om de 2-3 seconden. Ik had zo'n zin om er met een lepeltje een schepje uit te nemen om te proeven. Maantje stond er vlak naast.

Goedemorgen.

Helaas slechts dag 2 voor me. Vorige week het voornemen mij te hernemen, dan gebeurde iets stom en ikke onderuit. Het akelige is, hoewel ik toch wat moed heb mij te hernemen, dat ik blijkbaar nog geen verweer heb tegen bepaalde triggers, zelfs als ik me goed voel. Moet ik echt mee bezig blijven.

Zondagse,
Rae
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Hannah voor je compliment. Ja ik ga zeker nog niet terug naar de basis.

Houd jij ook zo van ruw weer? Heerlijk vind ik het en dan pas voel ik ook dat mijn huisje bescherming biedt.

Nien ja die kleintjes worden groot hë?

Igor wat fijn om vakantie te hebben. Geniet er maar eens lekker van, je hebt genoeg voor je kiezen gehad de afgelopen tijd.:sun:

Toine, vogeltjes binnen? Dat zal een kabaal gegeven hebben?

Hier is er jaarmarkt vandaag dus hoop ik dat het weer een beetje goed blijft. Hier heeft het niet gestormt. Jammer maar toch ook wel weer goed anders was ik gisterenavond siekienat thuis gekomen. We gaan er weer tegenaan mensen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Rae, goedemorgen!

voor mij ook weer dag 2, vrijdag weer de mist ingegaan, merk wel door alle verhalen hier en bij de AA , dat ik toch eerder uit het ''zwelgen in zelfmedelijden'' kan stappen, kortom ik kan het Leven wel al beter aan, heb gister ook gewoon mijn dingen gedaan, en dat is al een grote stap voorwaarts, maar idd bepaalde triggers, ik wil daar ook nog graag mee leren omgaan, want dan grijp ik toch naar de drank, en in mijn eentje, gordijnen dicht, en zuipen, want ik gezelschap drink ik al jaren niet meer...

Had jij dat ook niet Rae? Wat is dat toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Frummers, ik ga werken, goed voor de afleiding, ben hier vanmiddag nog wel even, want die wil ik graag droog doorbrengen,zodat ik vanavond nuchter naar de AA kan, en dan begint de hele werkweek weer, dus zal het wel weer wat makkelijker worden!

Allemaal een hele fijne dag gewenst!

en ik heb gister ook genoten van het natuurgeweld, al heb ik wel begrepen dat het niet overal even leuk was, maar hier, prachtige luchten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Gabsie:heart:

Lieve Rae, hoe vaak mij de moed in de schoenen is gezakt weet ik niet, maar wel veel. Nu denk ik dat het goed is geweest om, wat er ook is gebeurd, ik bezig ben gebleven om adb. te worden. Na zoveel stoppogingen is het me eindelijk gelukt. Maar ik heb nooit opgegeven.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder me al te veel op te winden ..

Laat ons ook even stilstaan bij de 650.000 Iraakse doden na 9/11 en de 5000 amerikaanse soldaten die voor niets de dood in werden gestuurd. Wie weet .. met een andere reactie op de aanslagen, nam Irak nu deel aan de Arabische Lente. 'k Heb het nog niet over andere oorlogsfronten die opgedreven werden na 9/11. Sommige mensen zouden nog steeds durven zeggen: de War on Terror heeft de wereld veiliger gemaakt. Hallo ...?

Die mensen die de aanslagen hebben gepland hebben de wereld herschapen. Misschien wisten ze dat de amerikaanse top bloedwraak zou zweren en 100-voudig zou terugslaan op onschuldige mensen. Ik hoop van niet, hoop dat ze oerdom waren en geen besef hadden van hun droevige wreedheid. Naïef allicht. Ik kon wel wenen op 9/11 maar wat daarna gebeurde was een wereldramp dat mij persoonlijk verbitterd heeft.

Toen onze 'kwaliteitskrant' De Morgen een paar jaar later de dag opende met op de voorpagina niets anders dan een foto van Hoessein en in 't plat Amerikaans 'WE'VE GOT HIM' in giga-letters heb ik mijn eigen wraakje genomen en nooit meer die krant vastgepakt of bekeken. 't Was al erg genoeg hoe ze na 9/11 meegingen in de oorlogsretoriek en zo de wereld mee klaarstoomden voor een vernietigende oorlog.

Ach ja, eens een vredesjongen... 't Blijft me raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...