Yvonne Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Hebben het heerlijk gehad Igor. Heerlijk aan de rand van het bos. En hebben zelfs nog redelijk weer gehad. Vaak buiten kunnen eten.. veel gewandeld met droog weer en zelfs redelijk wat lekker in het zonnetje. Echt mazzel gehad dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Igor succes op je laatste dagje dan maar....ga je overleven hoor!! Vonneke fijn je weer te lezen en wat lekker dat jullie hebben genoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 heb je in elk geval weer wat vitamientjes opgedaan . nou ik ga nog 'even' werken. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ik volg je Igor, kan ik meerijden? Zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff................weggggggggggggggggggg........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Werk ze dames... ik neem nog een bakje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 goedemorgen allen, poehie wat was ik gisteren weer boos op alles en iedereen, het gaan drinken is dan in mijn hoofd de enige uitweg, maar heb ik dus niet gedaan. ben ik nu trots op mijzelf, nee, baal alleen dat ik mijn dag heb verpest gisteren door boos te zijn op alles, gek dat het mij geen gevoel van trotsheid geeft, ben nog steeds een beetje boos. weet precies waar het allemaal aan ligt en wat ik moet veranderen, maar sommige dingen kan ik niet veranderen en moet ik dus accepteren en daar wrikt het de laatste tijd, kan sommige dingen nog steeds niet accepteren. hoop dat ik in de toekomst die rust vind bij iets of iemand of wat dan ook, zal voor mijn omgeving ook fijn zijn en dan druk ik mij mild uit! ja goedemorgen, dit moest ik even kwijt, heb wel redelijk geslapen alleen veel gepiekerd weer. ok geklaag voorbij en een nieuwe dag in aantocht, joepie de poepie, brr, ha. vandaag niet naar fitness, gesloten, dus ga beetje klussen rond het huis en bezig blijven dat helpt mij altijd koppie leeg te maken en dingen te relativeren. jullie lekker geslapen? wordt mooie warme nazomerdag vandaag, dus nog evekes genieten! ben wel van plan nu te gaan sparen voor mooie reis naar bali, geeft me nog meer een focus en is voor persoon als ik, iets wat mijn zelfvertrouwen vergroot en gevoel geeft van groei. zolang je maar iets hebt om naartoe te leven, een focus, gevoel van dat je verder komt niet drinken is postitief, maar als daar niet iets tegenover staat om je blijven motiveren is het bij voorbaat gedoemd te mislukken, dus perspectief is zo belangrijk! mijn god kan wel een boek schrijven...... zo krantje lezen en hondje uitlaten, want begint hier een beetje te ruiken, volgens mij heeft tommy een klein windje gelaten, want die zit mij nu blozend te ontwijken en is volgens mij van zijn eigen geur geschrokken, christ even de ramen opengooien, mijn god, muren trekken krom, snel naar buiten....... ha groeten toineneman en tommy die inmiddels zijn eigen riem heeft omgedaan... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Goedemorgen lieve Frummels!!! Heb heerlijk geslapen. Om 7 uur ging de wekker, katjes gevoerd en bakkie, ook heel straf, al op. Vandaag rustig hier. Werkse dames! Igor, nog even volhouden en dan!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 goeie morgen lieve kanjers. Ik moet zo gaan werken. Houden jullie het vandaag netjes? Met twee woorden spreken, niet jokken, niet drinken en alles netjes achter je kont opruimen. laat ik vanavond niets verkeerds horen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Bol, jij ook werkse hoor! En ik zal me netjes gedragen! Toine, ik lees je heel graag! je hebt het talent, echt waar! En je wil naar Bali? Daar ben ik ontzettend vaak geweest, dus als je tips/info wil, kom maar op met je vragen! Zo mannetje is de deur weer uit, naar de kapper en daarna gaat hij wieberen.... Wieberen is het woord voor overal even langs en een beetje ouwehoeren, bakkie hier, bakkie daar etc... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Toine knap joh dat je je toch hebt weten te beheersen. Petje af voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Snoepje, 8 hele maanden kanjer!!! :heart::light::light::musicnote::heart::light::light: :heart::light::light::musicnote::heart::light::light: :heart::light::light::musicnote::heart::light::light: :heart::light::light::musicnote::heart::light::light: :heart::light::light::musicnote::heart::light::light: :heart::light::light::musicnote::heart::light::light: :heart::light::light::musicnote::heart::light::light: :heart::light::light::musicnote::heart::light::light: die emo die opvalt symboliseert je gevecht in deze maanden zie je dat hij in de minderheid is? en toch juist daardoor zo opvalt; ik hoop dat je de komende tijd meer contact met die andere emo's in jezelf krijgt en gaat ervaren wat een sterke vrouw je bent. Aanpassing: eigenlijk valt ie gewoon in het niet tussen alle goede dingen, ha ha zo hoort het ook he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 O o nog voor ik weg ga een hele dike vette voor Snoep. Goed zeg meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Goeie morgen Jane, Bol, Madelief en Toine, Toine, petje af hoor ennu... stoppen met balen 'van' , voor je het weet is er weer een dag voorbij, lekker genieten van het feit dat je het droog hebt gehouden.. Hier inmiddels lekker onder de douche geweest, ga nog een bakje inschenken en dan de boodschappen maar eens halen voor het weekend. Iedereen een fijne dag ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Oeps... Snoep 8 maanden.... dikke dikke pluim voor je Snoep :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Snif snif, wat ruikt het hier in ene lekker. Zeker Vonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Snoep ook van mij, heeeeeel knap!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ha Von wat ius die vakantie omgevlogen he maar je koffie werd gemist las ik en jij ook:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Goedemorgen Allereerst aan mijn lekker zoet/pittig suikerklontje....geweldig toch!! Acht maanden Het gaat niet over rozen maar je hebt ze zeker dik verdient!! Tweede, moest drie keer gaan plassen vannacht . Ik haaaaaaaaaaat het te moeten plassen!! Derde: Vonneke Vierde: Sha ik heb je in de mot!!! ...I'll be watching you... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 lieve mensen, voel me een beetje alleen,.. heb geprobeerd gisteren een beetje mee te babbelen met de mensen die hier al zo lang zijn,.. ik heb trotst gemeld dat ik dag 3 er op heb zitten, en dat het wel goed gaat en ik heb gevraagd of ik mee mag doen met de weekendpact.. helaas is er niemand die op me heeft gereageerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 De hooligans lilly!!! Herkenbaar...meer kan ik er zo niet op zeggen.. Dag 4 dus nu..dat is bijna een volle week! Super!! Geraak je het weekend goed door denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Met één minuut verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Pfff gaat hier traaaaaaaaaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Goede morgen allemaal Snoep ik ben trots op je Lilly ik doe met jou mee met het weekendpact hoor houd dus in dat jij ook mee doet Fijn al drie dagen geen alcohol:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 dank je wel jopie en fleur... ik ga het volhoden, dat is zeker, het is fijn om daarvoor eventjes beloond te worden het gaat goed met me.. al had ik gisteren wel even de gedacht, ..goh wanneer zal ik er weer 1 nemen, wat dan niet 1 glas, maar minstens een fles is,.. om me vervolgens te realisreren dat ik nieuwe gewoontes heb, en die me nog eigen moeten maken als een 2e natuur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden